Denk dat er tussen zijn ouders ook zoiets is voorgevallen en dat dat pijnlijk wasquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef mootie het volgende:
Geen idee waarom hij dat aan zijn ouders moet vertellen trouwens.
Max 2 maanden. Hoor ik nu.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Nou meerdere vrouwen daten lijkt me nog niet zo'n probleem , maar ik begrijp dat Bern voor langere periode met die meerdere vrouwen tegelijk datete
Zonder dat te zeggen, daar wringt de schoen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef puzziepie het volgende:
Nou meerdere vrouwen daten lijkt me nog niet zo'n probleem , maar ik begrijp dat Bern voor langere periode met die meerdere vrouwen tegelijk datete
Ze had niets met hem. Hij had ook niets kunnen zeggen. Hij is eerder niet vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:57 schreef HappyCharly het volgende:
Maar het teringlijerachtige is dus dat hij met meerdere mensen date en het niet deelt met hen?
Want Sacha zegt: je wil je toch met hen bespreken?
Dat is wel sneaky, zou ik ook echt pislink/ ontroostbaar van zijn. Wat een lulhannes.
Maar Sascha, nu weten we dit: dumpen en door. Hij laat zien dat hij onbetrouwbaar is en weinige moreel besef heeft hierin. Hij laat zien hoe hij is. Geloof het.
Drama om Niets 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:58 schreef mootie het volgende:
Wat een sof.
Het was gewoon daten, ze wisten dat het geen relatie zou worden.
Ze zei iets over dat ze op hem wachten ?quote:
Nee hij zei het was nog datequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:58 schreef HappyCharly het volgende:
Bern verandert zijn verhaal wel steeds een beetje, dat het niet helemaal duidelijk is of hij gewoon wat scharrelde of al half een relatie had en wat hij precies zei..
Dat is niet lang maar ook zeker niet kort als je met meer vrouwen tegelijk datequote:
Ik denk dat als je casual date, je niet mag verwachten dat de ander jou als enige ziet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Zonder dat te zeggen, daar wringt de schoen.
Het daten an sich is gewoon poly, hartstikke hip
Brrrr voor je in de slaapkamer bent zijn we 'n week verderquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:00 schreef juul. het volgende:
Nou komt de belangrijkste vraag: wat zien die vrouwen in die zijige Bern
Ik bedoel als je denkt te daten met iemand en hij date nog met 8247832 mensen zonder te delen, das gewoon kut en dan is hij gewoon een lulquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had niets met hem. Hij had ook niets kunnen zeggen. Hij is eerder niet vreemd gegaan.
Ditquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:01 schreef D. het volgende:
Het feit dat Bern ieder woord wat ie zegt grondig afweegt geeft mij toch het idee dat het niet helemaal oprecht is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |