Niet mijn woordenquote:
Ja precies.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef engine het volgende:
Ze stelt zich verschrikkelijk aan dus. Goh wat een verrassing.
Zijn het er nu al stapels?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik bedoelde tegen die stapels vrouwen die hij tegelijk date. Fijn als je gewoon weet hoe het zit. Wel zo netjes.
proberen...........dan laat je nog zoveel mogelijkheden open.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee..ze beschermt zichzelf .. en dat is verstandig. Hij wil voor haar proberen monogaam te zijn.. Nou, ik geef het je te doen als partner zijnde...
Dat daten is ook niet zo'n ding , maar heb je dan ook seks met al die vrouwen , want ik kan me voorstellen dat dat wel wat lastig kan zijn als je dat te horen krijgtquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Jaaaaa, maar mensen daten vaak niet meer enkel 1 persoon.
Jap. Dat gaat niet werken. Misschien een jaar of 2 of 8.. maar het gaat stuk. Heb het van dichtbij gezien. Bij drie stellen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee..ze beschermt zichzelf .. en dat is verstandig. Hij wil voor haar proberen monogaam te zijn.. Nou, ik geef het je te doen als partner zijnde...
Het is wel mooi dat hij het wil proberen maar of het werkt nu zit je nog in de loods maar hoe gaat dat buiten. Ik vind ze leuk samen maar je moet er maar mee kunnen dealenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, of het nou een flirterig type is, of de meest saaie man ever.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas : Waar komt je opmerking vandaan .. over het samen zijn met meerderen. Daar zit een behoefte in.
Daten is meestal een bakkie koffie of een hapje etenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat daten is ook niet zo'n ding , maar heb je dan ook seks met al die vrouwen , want ik kan me voorstellen dat dat wel wat lastig kan zijn als je dat te horen krijgt![]()
Zoals Sas nu
Dat is een levensstijl vaak van mensenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe sta jij er dan in dat hij een open relatie wil?
Als ie het eergisteren niet wilde, en nu wel omdat Sasha het wil, dan geloof ik niet dat dat goed komtquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja![]()
Zo'n type als Erik zou je verwachten dat ie heel trouw zal zijn als ie eindelijk een relatie krijgt, maar denk dat juist hij de verleiding niet kan weerstaan als ie van meerdere dames aandacht krijgt, terwijl Bern misschien wel genoeg heeft rondgeneusd om nu wél een overwogen keuze voor Sas te kunnen maken en niet meer interesse in anderen zal hebben
Preciesquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
Als ie het eergisteren niet wilde, en nu wel omdat Sasha het niet wil, dan geloof ik niet dat dat goedkomt
hij is jong en nog zoekende, wil meerdere opties openhoudenquote:Op dinsdag 6 december 2022 18:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Sas : Waar komt je opmerking vandaan .. over het samen zijn met meerderen. Daar zit een behoefte in.
Heb je haar tekeer horen gaan afgelopen dagen?quote:Op dinsdag 6 december 2022 18:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hm ik geloof er geen fluit van. Maar ik hoef gelukkig niks van die gast.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |