Nee nee, we moeten allemaal hier doorheenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:30 schreef woxxel het volgende:
hoe kan iemand zo praten! met al die tussenpozes in een zin.
kan iemand niet alles even intikken, zodat ik het in 1 keer kan lezen straks over een half uur?
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:30 schreef woxxel het volgende:
kan iemand niet alles even intikken, zodat ik het in 1 keer kan lezen straks over een half uur?
Stalker gedrag.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Bern vindt sas zo vreselijk ongelofelijk leuk
Weg geluid
Onzinquote:
nee, het ligt niet aan je geluid, hij heeft gewoon 6 stops in 1 zin van 12 woorden.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Bern vindt sas zo vreselijk ongelofelijk leuk
Weg geluid
Ja maar ik wil weten watquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Heel wat nagedacht over wat ik heb gezegd, en hoe ik me voel. En dan kom ik snel tot de conclusie dat ik je zo zo zo vreselijk leuk vindt. En dat ik het zo bijzonder vindt dat wij hier samen zijn aangegaan. En ik wil het avontuur hier in de loods, dit spel spelen, en elkaar op deze manier leren kennen. En dat me dat heel veel waard is. En dat is zodoende eigenlijk wil zeggen of concluderen dat hetgeen ik gezegd heb van de baan wil schuiven. En dat ik in eerste instantie wil kijken wat het kan zijn tussen ons tweeeen. Hoe dat zich verder mag ontwikkelen, en groeien. Als die kans en ruimte er nog is. Ik hoop dat te mogen doen met jou. Puur om het feit hoe fijn het voelt met hou, en de connectie die ik heb met jou, en de liefde die ik voel.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee nee, we moeten allemaal hier doorheen
Kan jij ook voor ons doen.quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:30 schreef woxxel het volgende:
niet te doen, maar ik ben te nieuwschierigquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee nee, we moeten allemaal hier doorheen
Dat zou....iemand kunnen,....maarrrrr.....weet niet...wiequote:Op dinsdag 6 december 2022 17:30 schreef woxxel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |