Hij gaapt ook zoveelquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:22 schreef mangalie het volgende:
Bah, da t vieze spugen van Martin...Kan daar niet tegen
Oh wat liefquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Is voor de hele groep, kunnen ze allemaal even luisteren en zichzelf even terugtrekken.
Marciano toch ook .. tatoo studio in de loods ... kunnen ze lekker samen doen..quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil ook tatoeëren? of is dat een voorbeeld ?
Die mag niet naar buiten dus voor de bewoners?quote:
Zo is hijquote:
Nee niet weer dat tatooquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Marciano toch ook .. tatoo studio in de loods ... kunnen ze lekker samen doen..
Ah dat heb ik niet meegekregen, thanksquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Jawel heeft hij op kantoor een keer verteld dat hij dat van plan was. Is al een tijdje terug, volgens mij waren kim en jappie erbij.
Wel vreemd om jezelf een cadeautje te gaan geven
Ohhh.........quote:
Enge beestenquote:Op dinsdag 6 december 2022 17:27 schreef Amputalent het volgende:
Hoesten, en maar hoesten en dan met je fikken aan het eten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ook niet vooral als iemand eerst zijn neus ophaalt en dan voor je neus het op de grond uitspugen...ik ga er van kokhalzen bah!quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:22 schreef mangalie het volgende:
Bah, da t vieze spugen van Martin...Kan daar niet tegen
vaak tijdens eten of koken , verslikken????quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:27 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 december 2022 17:27 schreef Amputalent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |