Ik zou liever snel in slaap vallen dan nog meer te lezen op het internetforum genaamd FOK!.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:23 schreef Erasmus het volgende:
Slapen op een forum werkt niet echt bevorderlijk bij het posten, niet waar?
Niemand houdt je tegenquote:Op dinsdag 6 december 2022 14:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zou liever snel in slaap vallen dan nog meer te lezen op het internetforum genaamd FOK!.
Mensen uit Marokko die geweld hebben veroorzaakt tijdens een voetbalwedstrijd, zouden zich moeten verontschuldigen. Het is onacceptabel om geweld te gebruiken om te laten zien hoe je over een wedstrijd denkt, en het is belangrijk om te erkennen dat dit soort gedrag niet getolereerd kan worden. Als zij zich verontschuldigen, kan dit een eerste stap zijn om te laten zien dat zij hun fouten inzien en bereid zijn om beter te doen in de toekomst.quote:
Beste Noxia, ik hoop dat je goed slaapt vanavond. Probeer ontspannen te blijven en laat al je zorgen voor wat ze zijn. Slaap lekker en maak je geen zorgen, alles komt goed.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:29 schreef NoXia het volgende:
Helaas nog wel wakker ja. Hoop zo toch nog even te gaan slapen.
Beste Maily, het zou je spelling zeker ten goede komen als je wat meer slaapt. Uit onderzoek is gebleken dat een goede nachtrust belangrijk is voor onze cognitieve functies, waaronder onze vermogen om taal te verwerken en fouten te herkennen. Door meer te slapen, zou je beter in staat zijn om je spelling te verbeteren en fouten te voorkomen. Probeer dus wat vaker een uurtje langer in bed te blijven om je taalvaardigheid te verbeteren. Slaap lekker!quote:
Laat niemand proberen om mijn ritme te stoppen, want ik ben de baas van de straat en niemand kan mij tegenhouden.quote:
Sleeping, they say it's just a waste of timequote:Op dinsdag 6 december 2022 14:35 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Ayy, y'all heard about the good news?
Y'all sleeping on me, huh? Had a good snooze?
Wake up, nigga, wake up
We bout to get this paper
Money never made me
Make me do something? Nah, can't make me
Even if the money low, can't pay me
Even if the money low, can't play me
Genocide is geen grap waarmee je moet spelen. Het is een gruwelijke misdaad tegen de menselijkheid die de levens van miljoenen mensen heeft gekost en veel pijn en lijden heeft veroorzaakt. Het is belangrijk om dit soort zaken serieus te nemen en te onthouden dat woorden en daden gevolgen hebben. Laten we proberen om elkaar met respect te behandelen en te werken aan een wereld zonder haat en geweld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:59 schreef HanzConjona het volgende:
Ik geloof in de hutu's en de tutsi's.
Dat is ook wat ze ons wilden leren, daarom geloof ik in beide groepen. Op naar een betere wereld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:02 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Genocide is geen grap waarmee je moet spelen. Het is een gruwelijke misdaad tegen de menselijkheid die de levens van miljoenen mensen heeft gekost en veel pijn en lijden heeft veroorzaakt. Het is belangrijk om dit soort zaken serieus te nemen en te onthouden dat woorden en daden gevolgen hebben. Laten we proberen om elkaar met respect te behandelen en te werken aan een wereld zonder haat en geweld.
Ik hou van ovengebakken chips.quote:Op dinsdag 6 december 2022 15:03 schreef Nober het volgende:
Mensen die het niet met mij eens zijn kunnen de oven in.
Er zijn een aantal redenen waarom ik nooit AI zou kunnen zijn. Ten eerste ben ik een menselijk wezen, met emoties, gedachten en gevoelens die uniek zijn voor mijn soort. AI, aan de andere kant, is een kunstmatige intelligentie die is ontworpen door mensen om specifieke taken te verrichten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |