Dan hadden ze de nachteters moeten kiezen, oeps die roken ook, en niet zo,n klein beetje..quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groot deel van de loods zal zich een hoedje schrikken als ze zouden weten hoeveel geld hij heeft uitgegeven voor eigen genot waar ze niets van wisten.
Ze eten nog steeds bijna dagelijks goedkope pasta of rijst.
En wie bepaald wat er gegeten wordt? De kookclub en die doen ook de boodschappen. En wat zij tussen de middag eten, vind ik voor een lunch buitenproportioneelquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Groot deel van de loods zal zich een hoedje schrikken als ze zouden weten hoeveel geld hij heeft uitgegeven voor eigen genot waar ze niets van wisten.
kapot geknipte chipszakken van Janet?quote:
Bizar jaquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
jawel johquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:22 schreef pingu66 het volgende:
Dus als er geen verdien opdracht komt morgen geen eten?
zo'n bsquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:24 schreef Silves het volgende:
Maar niet getreurd cossers, er komt een wensboom in de loods..
Daarentegen lunchen ze vaak wel weer uitgebreider, dus ik denk dat dat dan wel weer compenseert..quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Janet maakt van niets ietsquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
kapot geknipte chipszakken van Janet?
ik denk dat Janet veel creatiever is dan Mirthe
en ook Eunice
die had ze bij haar modeshow moeten betrekken
Ik ben benieuwd , maar ik hoop toch wel dat het Jeff tijdperk ook echt is afgeslotenquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:24 schreef Cargamelk het volgende:
Maar goed ... morgen is God zijn laatste dag in de hemel wat zal die omschakelen moeten
En dan zitten we met de oppergod, tjaquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:24 schreef Cargamelk het volgende:
Maar goed ... morgen is God zijn laatste dag in de hemel wat zal die omschakelen moeten
Zoëquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan zitten we met de oppergod, tja
En lieg er niet over.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
Voor mij hoeft niemand te stoppen met wat dan ook , maar doe het met mate
Jippiejajee...quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:26 schreef Silves het volgende:
[..]
En dan zitten we met de oppergod, tja
Same, kan het eeuwige gedoe over drank en tabak ook de kast inquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd , maar ik hoop toch wel dat het Jeff tijdperk ook echt is afgesloten
Eensquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:27 schreef Verida het volgende:
Wat mij stoort is
[..]
En lieg er niet over.
Als je het gepeupel niks meer kan schenken ..bye Jeffquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd , maar ik hoop toch wel dat het Jeff tijdperk ook echt is afgesloten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |