Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
Verder niet echt een uitspraak over een eventuele einde dus.
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.
Inderdaad, het zijn twee verschillende bronnen en verhalen en als Talpa op elke speculatie moet gaan reageren blijven ze bezig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.
Ik snap het wel als Talpa niet zou ingaan op speculaties van random twitteraars, maar wel op die van roddelsites die juicekanalen als bron gebruiken.
Hier kan je verder discussiėren over wel of niet door of wel of niet veranderen van het conceptquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
‘Volledig nieuw kamp erbij’
Een ander gerucht is dat de pot niet zomaar gehalveerd zou worden, maar verdeeld zou worden over twee kampen. Er zou dan dus een compleet nieuwe loods bij komen, met 25 mensen die ook aan de generale repetities hebben meegedaan. Omdat zij al proef draaiden, kennen ze alvast het concept.
Deze zou wel leuk zijn
Wilde ik hier ook al komen melden. Was echt even een statement vond ikquote:Op woensdag 7 december 2022 16:50 schreef Harry het volgende:
In het bericht voor de manager wordt daarnet gezegd dat de show nog 265 dagen duurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |