abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206964899
Verder niet echt een uitspraak over een eventuele einde dus.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 12:35:04 #27
184769 crew  Deisyy
pi_206964953
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
Verder niet echt een uitspraak over een eventuele einde dus.
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206965618
Het wordt wel ontkent. Dat er veranderingen plaats gaan vinden zou kunnen, maar misschien om het beter te maken en niet om het af te breken. Dat zou zonde zijn ook omdat ze met hun volle verstand hebben gekozen om het programma 'een jaar van je leven' te noemen dus daar hebben ze alleen zichzelf mee als ze hier op terug komen. De geloofwaardigheid van Talpa staat 'nogal eens' ter discussie in andere zaken namelijk...
Allemaal cabaretteketet!
pi_206965709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.

Ik snap het wel als Talpa niet zou ingaan op speculaties van random twitteraars, maar wel op die van roddelsites die juicekanalen als bron gebruiken.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 13:49:02 #30
184769 crew  Deisyy
pi_206965749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.

Ik snap het wel als Talpa niet zou ingaan op speculaties van random twitteraars, maar wel op die van roddelsites die juicekanalen als bron gebruiken.
Inderdaad, het zijn twee verschillende bronnen en verhalen en als Talpa op elke speculatie moet gaan reageren blijven ze bezig.

Zolang zij niet met het bericht komen maak ik me niet druk ;)
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206965801
Het zijn 2 aannames tot 1 bericht gemaakt. Zo krijg je dus fake news. Iets met klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Dat niveau...
Maar neemt niet weg dat er wel veranderingen plaats vinden, maar dat zal minimaal zijn ga ik vanuit omdat ze ook de kijkers die ze hebben en die best trouw zijn, niet willen wegjagen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 13:55:02 #32
388664 crew  Dotteke
pi_206965840
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:35 schreef Silves het volgende:

[..]
‘Volledig nieuw kamp erbij’

Een ander gerucht is dat de pot niet zomaar gehalveerd zou worden, maar verdeeld zou worden over twee kampen. Er zou dan dus een compleet nieuwe loods bij komen, met 25 mensen die ook aan de generale repetities hebben meegedaan. Omdat zij al proef draaiden, kennen ze alvast het concept.

Deze zou wel leuk zijn :{w
Hier kan je verder discussiėren over wel of niet door of wel of niet veranderen van het concept :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  woensdag 7 december 2022 @ 16:50:35 #33
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_206983905
In het bericht voor de manager wordt daarnet gezegd dat de show nog 265 dagen duurt.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_206984130
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:50 schreef Harry het volgende:
In het bericht voor de manager wordt daarnet gezegd dat de show nog 265 dagen duurt.
Wilde ik hier ook al komen melden. Was echt even een statement vond ik
Doe nor maal
pi_206984607
Kan dit topic ook weer op slot. Was dus gewoon fake news wat een eigen leven is gaan leiden...en doorrr.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')