Het is ook een vragende TTquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
Zolang het niet officieel aangekondigd wordt blijft het gewoon zoals het was/is al zou ik persoonlijk wel veranderingen willen zien .. strenger met dat roken want hoeveel waarschuwingen moet je krijgen voor er een sanctie komt en velen geven niets om de microfoon die ze al of niet omdoen behoort ook eenkaart te krijgen als dat te vaak gebeurt.
En ik geef mijn mening op die vraagquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een vragende TT
Het ging er gisterenavond in de COS over en om de COS vrij te houden voor de streams kunnen mensen die wat lezen er hier over van gedachten wisselen.
Veranderingen weet ik niet of ze die zo door kunnen voeren mensen hebben ergens voor getekend natuurlijk,
Ik weet het is ook goedquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:49 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En ik geef mijn mening op die vraagen ik weet niet waar ze voor getekend hebben.
Yup .. maar hoop wel een stukje strenger dan komen ze vanzelf op die halve ton in de potquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet het is ook goed![]()
Nee ik weet ook niet waar ze voor getekend hebben, maar vast wel ergens voor neem ik aan. Daarom weet ik niet of ze regels zo maar mogen veranderen.
Maar ben benieuwd of het echt gaat stoppen of dat het een verzinsel is. We gaan het vanzelf merken
Rustaaghquote:Op dinsdag 6 december 2022 08:37 schreef PS. het volgende:
Geen bron, gewoon een Twitter bericht van iemand. Waarvan je ook de bron niet eens deelt.
Je zou als mod toch wel iets beter moeten weten
Inderdaad, niet teveel of moeilijkere verdienopdrachten, al hoop ik zelf dat het na 1 januari gewoon doorgaat.quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:53 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Yup .. maar hoop wel een stukje strenger dan komen ze vanzelf op die halve ton in de pot
Het was ook gepost door reality.fbi ofzoiets. Daar stond bij dat er vandaag meer naar buiten zou komen meen ik.quote:Op dinsdag 6 december 2022 08:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
RustaaghIk was nog op zoek naar het Twitterbericht.
Je moet .png of .gif er nog achter zetten, Ik heb het gedaan maar hij doet het niet.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik faal. Halp
Vroeger werkte dit toch gewoon zo?![]()
Ohquote:Op dinsdag 6 december 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet .png of .gif er nog achter zetten, Ik heb het gedaan maar hij doet het niet.
Ergens is er iets niet goed met die link
Als ik rechtstreeks naar die link ga zie ik even wat en dan zwart beeld
Ja ik weet het maar ik als ik hem kijk zie ik even een foto en dan zwart beeldquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh![]()
https://imgur.com/a/PSOZyN4 dit was de link
Het stond ook op Ditjes en Datjes, maar dat is ook niet de meest betrouwbare website, als we de berichten daar moeten geloven was Monique (jeweetwel, die ex of bijna ex of geen ex van Andre Hazes) al 5 keer zwanger geweest.quote:Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Het was ook gepost door reality.fbi ofzoiets. Daar stond bij dat er vandaag meer naar buiten zou komen meen ik.
Ik ben wel benieuwd. Het lijkt er de laatste tijd wel een beetje op dat ze de show in laten slapen.
Was in een groep op Facebook. Maar raar dat hij het niet doen. Had hem gister in de cos gezet en toen deed hij het welquote:Op dinsdag 6 december 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik weet het maar ik als ik hem kijk zie ik even een foto en dan zwart beeld
Ik krijg hem hier ook niet met .png erachter
Kan je mij de link geven waar je deze foto hebt gemaakt
Daar deed hij het ook niet goed, heb daar ook op geklikt en zag even een foto en toen een zwart beeld.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was in een groep op Facebook. Maar raar dat hij het niet doen. Had hem gister in de cos gezet en toen deed hij het wellaat anders maar zitten hoor. Was een screenshot van die gekke aankondiging van reality fbi die op instagram stond in z’n verhaal.
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het stond ook op Ditjes en Datjes, maar dat is ook niet de meest betrouwbare website, als we de berichten daar moeten geloven was Monique (jeweetwel, die ex of bijna ex of geen ex van Andre Hazes) al 5 keer zwanger geweest.
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
Verder niet echt een uitspraak over een eventuele einde dus.
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.quote:Op dinsdag 6 december 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.
Inderdaad, het zijn twee verschillende bronnen en verhalen en als Talpa op elke speculatie moet gaan reageren blijven ze bezig.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.
Ik snap het wel als Talpa niet zou ingaan op speculaties van random twitteraars, maar wel op die van roddelsites die juicekanalen als bron gebruiken.
Hier kan je verder discussiëren over wel of niet door of wel of niet veranderen van het conceptquote:Op dinsdag 6 december 2022 13:35 schreef Silves het volgende:
[..]
‘Volledig nieuw kamp erbij’
Een ander gerucht is dat de pot niet zomaar gehalveerd zou worden, maar verdeeld zou worden over twee kampen. Er zou dan dus een compleet nieuwe loods bij komen, met 25 mensen die ook aan de generale repetities hebben meegedaan. Omdat zij al proef draaiden, kennen ze alvast het concept.
Deze zou wel leuk zijn
Wilde ik hier ook al komen melden. Was echt even een statement vond ikquote:Op woensdag 7 december 2022 16:50 schreef Harry het volgende:
In het bericht voor de manager wordt daarnet gezegd dat de show nog 265 dagen duurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |