abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 08:31:23 #1
184769 crew  Deisyy
pi_206962589
Op Twitter stond gisteren het onderstaande bericht:

twitter

[ Bericht 58% gewijzigd door Deisyy op 06-12-2022 08:57:22 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_206962629
Geen bron, gewoon een Twitter bericht van iemand. Waarvan je ook de bron niet eens deelt.

Je zou als mod toch wel iets beter moeten weten :D
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:39:30 #3
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_206962645
Zolang het niet officieel aangekondigd wordt blijft het gewoon zoals het was/is al zou ik persoonlijk wel veranderingen willen zien .. strenger met dat roken want hoeveel waarschuwingen moet je krijgen voor er een sanctie komt en velen geven niets om de microfoon die ze al of niet omdoen behoort ook een :G kaart te krijgen als dat te vaak gebeurt.
pi_206962667
Volgens geruchten, lees ik in deze link, geplaatst door @puzziepie

https://www.ditjesendatje(...)ndbedrag-gehalveerd/

Maar vooral belangrijker een van de inwoners heeft het een tijdje geleden op de streams gezegd.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:44:19 #5
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_206962686
Kunnen jullie eindelijk weer iets nuttigs gaan doen met je leven.
pi_206962696
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:39 schreef Cargamelk het volgende:
Zolang het niet officieel aangekondigd wordt blijft het gewoon zoals het was/is al zou ik persoonlijk wel veranderingen willen zien .. strenger met dat roken want hoeveel waarschuwingen moet je krijgen voor er een sanctie komt en velen geven niets om de microfoon die ze al of niet omdoen behoort ook een :G kaart te krijgen als dat te vaak gebeurt.
Het is ook een vragende TT
Het ging er gisterenavond in de COS over en om de COS vrij te houden voor de streams kunnen mensen die wat lezen er hier over van gedachten wisselen.
Veranderingen weet ik niet of ze die zo door kunnen voeren mensen hebben ergens voor getekend natuurlijk,
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:49:22 #7
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_206962728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Het is ook een vragende TT
Het ging er gisterenavond in de COS over en om de COS vrij te houden voor de streams kunnen mensen die wat lezen er hier over van gedachten wisselen.
Veranderingen weet ik niet of ze die zo door kunnen voeren mensen hebben ergens voor getekend natuurlijk,
En ik geef mijn mening op die vraag :) en ik weet niet waar ze voor getekend hebben.
pi_206962741
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:49 schreef Cargamelk het volgende:

[..]
En ik geef mijn mening op die vraag :) en ik weet niet waar ze voor getekend hebben.
Ik weet het is ook goed ^O^
Nee ik weet ook niet waar ze voor getekend hebben, maar vast wel ergens voor neem ik aan. Daarom weet ik niet of ze regels zo maar mogen veranderen.

Maar ben benieuwd of het echt gaat stoppen of dat het een verzinsel is. We gaan het vanzelf merken :D
  dinsdag 6 december 2022 @ 08:53:10 #9
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_206962752
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik weet het is ook goed ^O^
Nee ik weet ook niet waar ze voor getekend hebben, maar vast wel ergens voor neem ik aan. Daarom weet ik niet of ze regels zo maar mogen veranderen.

Maar ben benieuwd of het echt gaat stoppen of dat het een verzinsel is. We gaan het vanzelf merken :D
Yup .. maar hoop wel een stukje strenger dan komen ze vanzelf op die halve ton in de pot :+
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 08:57:53 #10
184769 crew  Deisyy
pi_206962784
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:37 schreef PS. het volgende:
Geen bron, gewoon een Twitter bericht van iemand. Waarvan je ook de bron niet eens deelt.

Je zou als mod toch wel iets beter moeten weten :D
Rustaagh :D Ik was nog op zoek naar het Twitterbericht.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 08:58:45 #11
184769 crew  Deisyy
pi_206962789
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:53 schreef Cargamelk het volgende:

[..]
Yup .. maar hoop wel een stukje strenger dan komen ze vanzelf op die halve ton in de pot :+
Inderdaad, niet teveel of moeilijkere verdienopdrachten, al hoop ik zelf dat het na 1 januari gewoon doorgaat.
pi_206963257
Scheelt ons weer 8 maanden van ons leven
pi_206963260
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 08:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Rustaagh :D Ik was nog op zoek naar het Twitterbericht.
Het was ook gepost door reality.fbi ofzoiets. Daar stond bij dat er vandaag meer naar buiten zou komen meen ik.

Ik ben wel benieuwd. Het lijkt er de laatste tijd wel een beetje op dat ze de show in laten slapen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_206963288

Ik faal. Halp

Vroeger werkte dit toch gewoon zo? ;(
Op zaterdag 20 mei 2017 22:17 schreef Lot88 het volgende:
jij bent in mijn hoofd volledig gelinkt aan Alex Vause :@
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 10:13:19 #15
388664 crew  Dotteke
pi_206963334
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:06 schreef Moeraskat het volgende:
[ afbeelding ]

Ik faal. Halp

Vroeger werkte dit toch gewoon zo? ;(
Je moet .png of .gif er nog achter zetten, Ik heb het gedaan maar hij doet het niet.
Ergens is er iets niet goed met die link
Als ik rechtstreeks naar die link ga zie ik even wat en dan zwart beeld
  dinsdag 6 december 2022 @ 10:14:32 #16
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206963346
Ik geloof het pas na een officieel persbericht, deze bronnen bestaan ook echt alleen maar uit clickbait :') nu zullen ze vast ooit ook weleens gelijk hebben maar zo vaak van die suggestieve titels.
Straks blijkt het iets van: 'jaar van je leven wordt na 365 dagen niet verlengd' ofzo :')

Kan ook wishful thinking zijn want dit is echt zo fijn om elke dag even te kijken. Het is er ook altijd gewoon, wordt niet gecanceld omdat er rare evenementen zijn of voetbal of andere wijzigingen in het uitzendschema.

Edit: toch even op Twitter gekeken en nu heb ik een spoiler gelezen :(
pi_206963360
Volledige onzin, overigens is het tweetbericht herschreven met een volledige aanname erbij dat het zelfs gaat stoppen. Originele bericht luid dat het winnende bedrag gehalveerd wordt en daar is ook niets van waar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_206963911
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:13 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je moet .png of .gif er nog achter zetten, Ik heb het gedaan maar hij doet het niet.
Ergens is er iets niet goed met die link
Als ik rechtstreeks naar die link ga zie ik even wat en dan zwart beeld
Oh ;(

https://imgur.com/a/PSOZyN4 dit was de link
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 11:28:25 #19
388664 crew  Dotteke
pi_206964069
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Oh ;(

https://imgur.com/a/PSOZyN4 dit was de link
Ja ik weet het maar ik als ik hem kijk zie ik even een foto en dan zwart beeld

Ik krijg hem hier ook niet met .png erachter
Kan je mij de link geven waar je deze foto hebt gemaakt
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 11:33:59 #20
184769 crew  Deisyy
pi_206964149
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 10:04 schreef engine het volgende:

[..]
Het was ook gepost door reality.fbi ofzoiets. Daar stond bij dat er vandaag meer naar buiten zou komen meen ik.

Ik ben wel benieuwd. Het lijkt er de laatste tijd wel een beetje op dat ze de show in laten slapen.
Het stond ook op Ditjes en Datjes, maar dat is ook niet de meest betrouwbare website, als we de berichten daar moeten geloven was Monique (jeweetwel, die ex of bijna ex of geen ex van Andre Hazes) al 5 keer zwanger geweest.
pi_206964255
Talpa reageert op geruchten over Een Jaar Van Je Leven
05-12-22, 21:56 Geschreven door Danil Schalk

De prijzenpot van de realityshow Een Jaar Van Je Leven zal niet worden gehalveerd. Het Instagram-account Reality FBI slingerde dit gerucht maandag de wereld in. “Slecht nieuws voor de deelnemers. Ik hoor van bronnen rond het programma dat ze met nieuwjaar het bedrag dat over is gaan halveren”, schreven zij.
Volgens Talpa Network klopt het niet dat de prijzenpot zal worden gehalveerd. “Het is niet juist”, laat een woordvoerder van het mediabedrijf aan Showbizznetwork.nl weten. De prijzenpot stond aan het begin van het experiment op n miljoen euro. De bewoners kunnen geld uit de pot halen voor luxeproducten.

Van <https://showbizznetwork.n(...)jaar-van-je-leven>;
  dinsdag 6 december 2022 @ 11:45:11 #22
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_206964300
Opgelost
pi_206964558
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:28 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja ik weet het maar ik als ik hem kijk zie ik even een foto en dan zwart beeld

Ik krijg hem hier ook niet met .png erachter
Kan je mij de link geven waar je deze foto hebt gemaakt
Was in een groep op Facebook. Maar raar dat hij het niet doen. Had hem gister in de cos gezet en toen deed hij het wel ;( laat anders maar zitten hoor. Was een screenshot van die gekke aankondiging van reality fbi die op instagram stond in z’n verhaal.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 12:05:49 #24
388664 crew  Dotteke
pi_206964572
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:04 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Was in een groep op Facebook. Maar raar dat hij het niet doen. Had hem gister in de cos gezet en toen deed hij het wel ;( laat anders maar zitten hoor. Was een screenshot van die gekke aankondiging van reality fbi die op instagram stond in z’n verhaal.
Daar deed hij het ook niet goed, heb daar ook op geklikt en zag even een foto en toen een zwart beeld.
pi_206964887
quote:
10s.gif Op dinsdag 6 december 2022 11:33 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Het stond ook op Ditjes en Datjes, maar dat is ook niet de meest betrouwbare website, als we de berichten daar moeten geloven was Monique (jeweetwel, die ex of bijna ex of geen ex van Andre Hazes) al 5 keer zwanger geweest.
:D
Soms hebben ze het ook mis dus :+

Talpa ontkent dat de prijzenpot gehalveerd wordt lees ik.
pi_206964899
Verder niet echt een uitspraak over een eventuele einde dus.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 12:35:04 #27
184769 crew  Deisyy
pi_206964953
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:30 schreef engine het volgende:
Verder niet echt een uitspraak over een eventuele einde dus.
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.
pi_206965618
Het wordt wel ontkent. Dat er veranderingen plaats gaan vinden zou kunnen, maar misschien om het beter te maken en niet om het af te breken. Dat zou zonde zijn ook omdat ze met hun volle verstand hebben gekozen om het programma 'een jaar van je leven' te noemen dus daar hebben ze alleen zichzelf mee als ze hier op terug komen. De geloofwaardigheid van Talpa staat 'nogal eens' ter discussie in andere zaken namelijk...
Allemaal cabaretteketet!
pi_206965709
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 12:35 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Inderdaad, dit persbericht gaat alleen over de prijzenpot, maar over vroeger stoppen wordt niet gesproken, ook niet ontkent dus.
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.

Ik snap het wel als Talpa niet zou ingaan op speculaties van random twitteraars, maar wel op die van roddelsites die juicekanalen als bron gebruiken.
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 13:49:02 #30
184769 crew  Deisyy
pi_206965749
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:45 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Volgens mij hebben die juicekanalen het ook niet over stoppen gehad en maakt enkel de twittertrol uit OP ervan dat het gaat stoppen. Het plaatje dat ze gebruikt is weer een geknipte versie van het oorspronkelijke juice-bericht over het halveren.

Ik snap het wel als Talpa niet zou ingaan op speculaties van random twitteraars, maar wel op die van roddelsites die juicekanalen als bron gebruiken.
Inderdaad, het zijn twee verschillende bronnen en verhalen en als Talpa op elke speculatie moet gaan reageren blijven ze bezig.

Zolang zij niet met het bericht komen maak ik me niet druk ;)
pi_206965801
Het zijn 2 aannames tot 1 bericht gemaakt. Zo krijg je dus fake news. Iets met klok horen luiden, maar weet niet waar de klepel hangt. Dat niveau...
Maar neemt niet weg dat er wel veranderingen plaats vinden, maar dat zal minimaal zijn ga ik vanuit omdat ze ook de kijkers die ze hebben en die best trouw zijn, niet willen wegjagen.
Allemaal cabaretteketet!
  Moderator dinsdag 6 december 2022 @ 13:55:02 #32
388664 crew  Dotteke
pi_206965840
quote:
2s.gif Op dinsdag 6 december 2022 13:35 schreef Silves het volgende:

[..]
‘Volledig nieuw kamp erbij’

Een ander gerucht is dat de pot niet zomaar gehalveerd zou worden, maar verdeeld zou worden over twee kampen. Er zou dan dus een compleet nieuwe loods bij komen, met 25 mensen die ook aan de generale repetities hebben meegedaan. Omdat zij al proef draaiden, kennen ze alvast het concept.

Deze zou wel leuk zijn :{w
Hier kan je verder discussiren over wel of niet door of wel of niet veranderen van het concept :D
  woensdag 7 december 2022 @ 16:50:35 #33
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_206983905
In het bericht voor de manager wordt daarnet gezegd dat de show nog 265 dagen duurt.
Het komt altijd goed.... En anders maar niet.
pi_206984130
quote:
2s.gif Op woensdag 7 december 2022 16:50 schreef Harry het volgende:
In het bericht voor de manager wordt daarnet gezegd dat de show nog 265 dagen duurt.
Wilde ik hier ook al komen melden. Was echt even een statement vond ik
Doe nor maal
pi_206984607
Kan dit topic ook weer op slot. Was dus gewoon fake news wat een eigen leven is gaan leiden...en doorrr.
Allemaal cabaretteketet!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')