oeiquote:Op maandag 5 december 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha ken iemand ie hetzelfde is overkomen wat Bern doet en die had daarna serieuze hulp nodig.
Het kan van alles zijn, maar we weten het niet.quote:
ow nou wordt ik nog nieuwsgierigerquote:Op maandag 5 december 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha ken iemand die hetzelfde is overkomen wat Bern doet en die had daarna serieuze hulp nodig.
Wat doet hij dan?quote:Op maandag 5 december 2022 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sasha ken iemand die hetzelfde is overkomen wat Bern doet en die had daarna serieuze hulp nodig.
geen idee, Ik had wel begrepen dat er een punt was waar hij aan wilde werken binnen een relatie en dat sas niet degene wilde zijn waarop hij iets moest gaan leren (of woorden van die strekking) Vandaar mijn conclusie dat het ziekelijk jaloers zou kunnen zijn,quote:Op maandag 5 december 2022 21:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Sas zei ik ook dat zijn ouders het heel erg vonden(andere woorden maar weet niet meer exact wat er is gezegd)
zouden zijn ouders dat heel erg vinden als hij heel erg jaloers is ?
1001 dingen. Bern is er zelf nog niet zo van onder de indruk lijkt het dus misschien stelt Sasha zich ook wel heel erg aan. Het is wel een rare.quote:
Ik vind het zo raar dat alles gefilmd wordt en wij dit net hebben gemist..quote:Op maandag 5 december 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het kan van alles zijn, maar we weten het niet.
me tooquote:Op maandag 5 december 2022 22:01 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee, Ik had wel begrepen dat er een punt was waar hij aan wilde werken binnen een relatie en dat sas niet degene wilde zijn waarop hij iets moest gaan leren (of woorden van die strekking) Vandaar mijn conclusie dat het ziekelijk jaloers zou kunnen zijn,
maar ik kan dat nergens mee onderbouwen. Vind het gewoon vanaf het begin een enorme creep, krijg er rechtopstaande nekharen van
Vind ik ook... heel raarquote:Op maandag 5 december 2022 22:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar dat alles gefilmd wordt en wij dit net hebben gemist..
maar wel dagen drama om dit mysterie
stalker trekjes dusquote:Op maandag 5 december 2022 22:00 schreef Aggie46 het volgende:
Tijdens dat lange (langzame) gesprek tussen Bern en Sas kwam duidelijk naar voren dat Bern het niet leuk vond (understatement) dat Sas op het kantoor van Jeff een wijntje had gedronken en dat ze lang gepraat hadden.
Bern gaf op een gegeven moment toe dat hij zich machteloos voelde omdat Sas met een andere man praatte, een goed gesprek had gehad.
Ook dat hij bang was Sas te verliezen.
quote:Op maandag 5 december 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
Bern krijg je als man gewoon een raar gevoel bij en niet voor niets gaan de mannen daar ook amper of niet met hem om
Helemaal niets, alleen aan Sasje verteld hoe hij vroeger leefde.. die flipt daar ineens op blijkbaar.. de rest zit tussen haar eigen orenquote:
Mexxquote:Op maandag 5 december 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
zij denkt dat iedereen haar leuk vind
Kim k
geen idee over wie
ze is arrogant
hij heeft ook wel het meest stille vogeltje in het begin uitgezochtquote:Op maandag 5 december 2022 22:02 schreef Kakadylo het volgende:
Bern krijg je als man gewoon een raar gevoel bij en niet voor niets gaan de mannen daar ook amper of niet met hem om
met zulke vrienden heb je geen vijanden nodigquote:
quote:Op maandag 5 december 2022 22:01 schreef engine het volgende:
[..]
1001 dingen. Bern is er zelf nog niet zo van onder de indruk lijkt het dus misschien stelt Sasha zich ook wel heel erg aan. Het is wel een rare.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |