abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207024745
Maar ze zijn heus wel eerlijk en betrouwbaar hoor 😇

quote:
Rutte wiste tijdens de pandemie ook sms-verkeer met Hugo de Jonge
Premier Mark Rutte heeft tijdens de coronacrisis ook sms-verkeer met Hugo de Jonge, toen minister van Volksgezondheid, gewist. Het ministerie van VWS heeft de door Rutte vernietigde berichten gearchiveerd, maar de inhoud is inmiddels tot geheim verklaard.
https://www.volkskrant.nl(...)o-de-jonge~b4e68c30/
pi_207025109
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

koekoek 8)7
dit last ik net ergens anders.
Corona is gewoon misbruikt om de QR code in te voeren. Test is geslaagd. Tuurlijk willen ze dit in hun "gereedschapkist" 8)7
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207025869
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 10:51 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
dit last ik net ergens anders.
Corona is gewoon misbruikt om de QR code in te voeren. Test is geslaagd. Tuurlijk willen ze dit in hun "gereedschapkist" 8)7
De QR code is niks anders dan een geavanceerde streepjes code. Er is nu feitelijk helemaal niets van over. Dus wat bedoel je met het invoeren van de QR code?
pi_207025918
quote:
99s.gif Op vrijdag 9 december 2022 21:42 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]

koekoek 8)7
Ja, dat Fleur Agema Russische propaganda post is inderdaad stuitend. Doorzichtige manier van Rusland om proberen goed te praten dat ze Ukraine zijn binnen gevallen. Niet geheel onverwacht dat deze resolutie door Rusland is ingediend. Wel vreemd, want ze doen geen fuck aan Nazi's in Rusland.

Dit is er door een aantal landen aan toegevoegd:
quote:
Australia, Japan, Liberia and North Macedonia: amendment to draft
resolution A/C.3/77/L.5
Combating glorification of Nazism, neo-Nazism and other
practices that contribute to fuelling contemporary form s of
racism, racial discrimination, xenophobia and related intolerance
Before operative paragraph 3, insert a new operative paragraph, reading:
Notes with alarm that the Russian Federation has sought to justify its territorial
aggression against Ukraine on the purported basis of eliminating neo-Nazism, and
underlines that the pretextual use of neo-Nazism to justify territorial aggression
seriously undermines genuine attempts to combat neo-Nazism;

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2022 12:25:24 ]
pi_207026944
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 12:13 schreef The_End het volgende:

[..]
De QR code is niks anders dan een geavanceerde streepjes code. Er is nu feitelijk helemaal niets van over. Dus wat bedoel je met het invoeren van de QR code?
Die corona app/ QR code die men afgelopen winter heeft gebruikt waardoor een groep mensen buiten gesloten werd. Er word daar nog steeds geld ingestopt, waarom?
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_207027385
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 14:24 schreef JediMasterLucia het volgende:

[..]
Die corona app/ QR code die men afgelopen winter heeft gebruikt waardoor een groep mensen buiten gesloten werd. Er word daar nog steeds geld ingestopt, waarom?
Daar heeft de app niks mee te maken. Dat is een middel.

Het is ook democratisch overeengekomen om dat tijdelijk te doen. Ik was het niet eens met de maatregelen, maat het is nu eenmaal besloten met een meerderheid om dat te doen.
  zaterdag 10 december 2022 @ 15:38:46 #107
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207027614
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 15:09 schreef The_End het volgende:

[..]

Het is ook democratisch overeengekomen om dat tijdelijk te doen. Ik was het niet eens met de maatregelen, maat het is nu eenmaal besloten met een meerderheid om dat te doen.
Heb ik dat 'democratische proces' dan gemist? Hoe en wanneer is dat dan besloten?

Dat Rutte zegt 'we spreken met zn allen af om (bv) afstand te houden' betekend niet dat we dat met zn allen hebben afgesproken natuurlijk.
To BG or not to BG!
pi_207027630
Welke loser zit QR nu nog goed te praten dan?

Grondrechten schenden zou constitutioneel verboden moeten zijn / is verboden, waarom wordt dit Orwelliaans geïnterpreteerd?

War is peace.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207027719
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 15:38 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Heb ik dat 'democratische proces' dan gemist? Hoe en wanneer is dat dan besloten?

Dat Rutte zegt 'we spreken met zn allen af om (bv) afstand te houden' betekend niet dat we dat met zn allen hebben afgesproken natuurlijk.
Klopt. Rutte kan dat niet alleen bepalen. Dat doet de tweede kamer. Door ons gekozen om ons te vertegenwoordigen.

Hoe denk jij dat onze democratie werkt?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2022 15:53:34 ]
  zaterdag 10 december 2022 @ 16:22:31 #110
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207028089
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 december 2022 15:51 schreef The_End het volgende:

[..]
Klopt. Rutte kan dat niet alleen bepalen. Dat doet de tweede kamer. Door ons gekozen om ons te vertegenwoordigen.

Hoe denk jij dat onze democratie werkt?
Toen je zei dat er democratisch was besloten om de qr tijdelijk in te voeren bedoelde je dus dat we daar met zn allen tijdens de verkiezingen al voor hebben gekozen? Hoe te handelen bij een pandemie heb ik dan gewoon gemist in de debatten?
To BG or not to BG!
  zaterdag 10 december 2022 @ 17:29:17 #111
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_207029234
quote:

[..]

Nee precies , ik ben het helemaal niet eens met zijn beslissingen en keur het af, er is geen sprake van wij.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_207029336
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 16:22 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]
Toen je zei dat er democratisch was besloten om de qr tijdelijk in te voeren bedoelde je dus dat we daar met zn allen tijdens de verkiezingen al voor hebben gekozen? Hoe te handelen bij een pandemie heb ik dan gewoon gemist in de debatten?
Nee, zo werkt een parlementaire democratie niet? :?
pi_207029344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:29 schreef Summers het volgende:

[..]
Nee precies , ik ben het helemaal niet eens met zijn beslissingen en keur het af, er is geen sprake van wij.
Ik ben het ook met een heleboel niet eens, maar zo werkt een democratie. Je krijgt niet altijd je zin.
pi_207029641
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 15:09 schreef The_End het volgende:

[..]

Dat is echt niet democratisch gebeurd. Het gewone volk is niks gevraagd maar opgelegd.
pi_207029730
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:29 schreef Summers het volgende:

[..]
dat dus.
  zaterdag 10 december 2022 @ 18:04:05 #116
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_207030133
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 17:35 schreef The_End het volgende:

[..]
Ik ben het ook met een heleboel niet eens, maar zo werkt een democratie. Je krijgt niet altijd je zin.
In een democratie hebben mensen vrijheid van meningsuiting , vrijheid van reizen, vrijheid van informatie. Het hoort ook in een vrije samenleving om ergens een grens te trekken als de overheid over de scheef gaat . Ik heb niet afgesproken om dan mijn ogen te sluiten en alles door de vingers te zien omdat mensen anders denken dat ik mijn zin niet krijg.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_207030279
Democratie in Nederland:
We voeren een raadgevend referendum in zodat de burgers hun stem kunnen laten horen.
Een paar referendums verder: o ze stemmen tegen onze plannen, laten we het referendum maar weer afschaffen.
pi_207030777
Tja, daar valt niet tegenop te discussiëren. Het is gewoon op democratische wijze tot stand gekomen. Dat jullie vinden van niet en het niet eens zijn met de genomen maatregelen doet daar niks aan af.

Kan iemand met argumenten komen waar het democratische proces is gepasseerd voor de genomen maatregelen?
pi_207030795
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 18:04 schreef Summers het volgende:

[..]
In een democratie hebben mensen vrijheid van meningsuiting , vrijheid van reizen, vrijheid van informatie. Het hoort ook in een vrije samenleving om ergens een grens te trekken als de overheid over de scheef gaat . Ik heb niet afgesproken om dan mijn ogen te sluiten en alles door de vingers te zien omdat mensen anders denken dat ik mijn zin niet krijg.
Tja, dat is er allemaal nog steeds. Daarnaast kan je wel beperkende maatregelen nemen in een democratie. Vrijheid is niet oneindig.
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:33:07 #120
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_207031280
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2022 02:24 schreef Tingo het volgende:

[..]
Idd.
De negatieve effecten v d maatregelen op geestelijk gezondheid hadden we het hier twee jaar geleden over gediscussieerd.

Maar goed....corona stats,cijfers,nummers,grafieken blablabla enz.
I honestly can't be arsed with it all anymore.....zeker niet met de pro-vaxxers die komen rondhangen.

Drink related deaths in the UK increased by 27% during the panicdemic.
wordt daar ook een beetje moe van
in cijfers is het leed niet uit te drukken
DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:36:06 #121
421867 greysbones
pi_207031315
quote:

[..]

democratisch overeengekomen zegt hij _O- _O-
ja als je maar genoeg BS in het rond strooit trappen ze er blijkbaar in
met terugwerkende kracht had de rechter Bart Maes in het gelijk moeten stellen
De rechtzaak die hij heeft aangespannen had hij met de informatie van nu glansrijk gewonnen
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
pi_207031318
Blijken die vaccinatie moralisten zelf ook gewoon de grootste buitensluiters te zijn. Discrimineren is allemaal okay als iemand unvaxxed is.

Echt er zit een kronkel verkeerd in die koppies. En het zijn er zoveel.

Isdatzo ging mij op dit forum nog een Willem Engel award geven. Die kon het sowieso nooit winnen met argumenten.

En de grootste les is nog wel hoe fucking weinig we hiervan hebben geleerd. Geniaal gewoon zo fucking weinig.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_207031352
Lijkt er op dat letterlijk 50-60% van dit land niet normaal kan doen. Allemaal vatbaar voor D66 haatzaaierij en verknipt genoeg om te denken dat ze het moraal aan hun zijde hebben, idioten!

Niet dat er zoveel mensen op stemmen maar veel zijn het wel eens met bepaalde stukjes haat die geuit worden...
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:55:41 #124
421867 greysbones
pi_207031584
twitter

hmmm
DM’s gonzen zacht,
waar is de spray, joh?
  zaterdag 10 december 2022 @ 19:59:26 #125
421867 greysbones