https://www.volkskrant.nl(...)o-de-jonge~b4e68c30/quote:Rutte wiste tijdens de pandemie ook sms-verkeer met Hugo de Jonge
Premier Mark Rutte heeft tijdens de coronacrisis ook sms-verkeer met Hugo de Jonge, toen minister van Volksgezondheid, gewist. Het ministerie van VWS heeft de door Rutte vernietigde berichten gearchiveerd, maar de inhoud is inmiddels tot geheim verklaard.
dit last ik net ergens anders.quote:
De QR code is niks anders dan een geavanceerde streepjes code. Er is nu feitelijk helemaal niets van over. Dus wat bedoel je met het invoeren van de QR code?quote:Op zaterdag 10 december 2022 10:51 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
dit last ik net ergens anders.
Corona is gewoon misbruikt om de QR code in te voeren. Test is geslaagd. Tuurlijk willen ze dit in hun "gereedschapkist"
Ja, dat Fleur Agema Russische propaganda post is inderdaad stuitend. Doorzichtige manier van Rusland om proberen goed te praten dat ze Ukraine zijn binnen gevallen. Niet geheel onverwacht dat deze resolutie door Rusland is ingediend. Wel vreemd, want ze doen geen fuck aan Nazi's in Rusland.quote:
quote:Australia, Japan, Liberia and North Macedonia: amendment to draft
resolution A/C.3/77/L.5
Combating glorification of Nazism, neo-Nazism and other
practices that contribute to fuelling contemporary form s of
racism, racial discrimination, xenophobia and related intolerance
Before operative paragraph 3, insert a new operative paragraph, reading:
Notes with alarm that the Russian Federation has sought to justify its territorial
aggression against Ukraine on the purported basis of eliminating neo-Nazism, and
underlines that the pretextual use of neo-Nazism to justify territorial aggression
seriously undermines genuine attempts to combat neo-Nazism;
Die corona app/ QR code die men afgelopen winter heeft gebruikt waardoor een groep mensen buiten gesloten werd. Er word daar nog steeds geld ingestopt, waarom?quote:Op zaterdag 10 december 2022 12:13 schreef The_End het volgende:
[..]
De QR code is niks anders dan een geavanceerde streepjes code. Er is nu feitelijk helemaal niets van over. Dus wat bedoel je met het invoeren van de QR code?
Daar heeft de app niks mee te maken. Dat is een middel.quote:Op zaterdag 10 december 2022 14:24 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Die corona app/ QR code die men afgelopen winter heeft gebruikt waardoor een groep mensen buiten gesloten werd. Er word daar nog steeds geld ingestopt, waarom?
Heb ik dat 'democratische proces' dan gemist? Hoe en wanneer is dat dan besloten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Daar heeft de app niks mee te maken. Dat is een middel.
Het is ook democratisch overeengekomen om dat tijdelijk te doen. Ik was het niet eens met de maatregelen, maat het is nu eenmaal besloten met een meerderheid om dat te doen.
Klopt. Rutte kan dat niet alleen bepalen. Dat doet de tweede kamer. Door ons gekozen om ons te vertegenwoordigen.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb ik dat 'democratische proces' dan gemist? Hoe en wanneer is dat dan besloten?
Dat Rutte zegt 'we spreken met zn allen af om (bv) afstand te houden' betekend niet dat we dat met zn allen hebben afgesproken natuurlijk.
Toen je zei dat er democratisch was besloten om de qr tijdelijk in te voeren bedoelde je dus dat we daar met zn allen tijdens de verkiezingen al voor hebben gekozen? Hoe te handelen bij een pandemie heb ik dan gewoon gemist in de debatten?quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:51 schreef The_End het volgende:
[..]
Klopt. Rutte kan dat niet alleen bepalen. Dat doet de tweede kamer. Door ons gekozen om ons te vertegenwoordigen.
Hoe denk jij dat onze democratie werkt?
Nee precies , ik ben het helemaal niet eens met zijn beslissingen en keur het af, er is geen sprake van wij.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Heb ik dat 'democratische proces' dan gemist? Hoe en wanneer is dat dan besloten?
Dat Rutte zegt 'we spreken met zn allen af om (bv) afstand te houden' betekend niet dat we dat met zn allen hebben afgesproken natuurlijk.
Nee, zo werkt een parlementaire democratie niet?quote:Op zaterdag 10 december 2022 16:22 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Toen je zei dat er democratisch was besloten om de qr tijdelijk in te voeren bedoelde je dus dat we daar met zn allen tijdens de verkiezingen al voor hebben gekozen? Hoe te handelen bij een pandemie heb ik dan gewoon gemist in de debatten?
Ik ben het ook met een heleboel niet eens, maar zo werkt een democratie. Je krijgt niet altijd je zin.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies , ik ben het helemaal niet eens met zijn beslissingen en keur het af, er is geen sprake van wij.
Dat is echt niet democratisch gebeurd. Het gewone volk is niks gevraagd maar opgelegd.quote:Op zaterdag 10 december 2022 15:09 schreef The_End het volgende:
[..]
Daar heeft de app niks mee te maken. Dat is een middel.
Het is ook democratisch overeengekomen om dat tijdelijk te doen. Ik was het niet eens met de maatregelen, maat het is nu eenmaal besloten met een meerderheid om dat te doen.
dat dus.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:29 schreef Summers het volgende:
[..]
Nee precies , ik ben het helemaal niet eens met zijn beslissingen en keur het af, er is geen sprake van wij.
In een democratie hebben mensen vrijheid van meningsuiting , vrijheid van reizen, vrijheid van informatie. Het hoort ook in een vrije samenleving om ergens een grens te trekken als de overheid over de scheef gaat . Ik heb niet afgesproken om dan mijn ogen te sluiten en alles door de vingers te zien omdat mensen anders denken dat ik mijn zin niet krijg.quote:Op zaterdag 10 december 2022 17:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Ik ben het ook met een heleboel niet eens, maar zo werkt een democratie. Je krijgt niet altijd je zin.
Tja, dat is er allemaal nog steeds. Daarnaast kan je wel beperkende maatregelen nemen in een democratie. Vrijheid is niet oneindig.quote:Op zaterdag 10 december 2022 18:04 schreef Summers het volgende:
[..]
In een democratie hebben mensen vrijheid van meningsuiting , vrijheid van reizen, vrijheid van informatie. Het hoort ook in een vrije samenleving om ergens een grens te trekken als de overheid over de scheef gaat . Ik heb niet afgesproken om dan mijn ogen te sluiten en alles door de vingers te zien omdat mensen anders denken dat ik mijn zin niet krijg.
wordt daar ook een beetje moe vanquote:Op zaterdag 10 december 2022 02:24 schreef Tingo het volgende:
[..]
Idd.
De negatieve effecten v d maatregelen op geestelijk gezondheid hadden we het hier twee jaar geleden over gediscussieerd.
Maar goed....corona stats,cijfers,nummers,grafieken blablabla enz.
I honestly can't be arsed with it all anymore.....zeker niet met de pro-vaxxers die komen rondhangen.
Drink related deaths in the UK increased by 27% during the panicdemic.
democratisch overeengekomen zegt hijquote:Op zaterdag 10 december 2022 15:38 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |