quote:Op woensdag 7 december 2022 19:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
je kunt niet maarzo van alles verzinnen omdat je op BNW zit
quote:Op woensdag 7 december 2022 19:38 schreef Rolfieo het volgende:
Sommige vaccinaties kunnen eczeem voorkomen
Een infectie met mazelen of kinkhoest verhoogt de kans op eczeem. Deze infecties kunnen worden voorkomen door vaccinatie. Uit onderzoeken blijkt ook dat de vaccins tegen tuberculose en mazelen mogelijk de kans op eczeem verkleinen. Hoe dit komt, is nog niet duidelijk. Dit effect is maar klein en tijdelijk [1,10].
Je snapt dat je in BNW zit toch?quote:Op woensdag 7 december 2022 19:38 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
1: De oorspronkelijk post zegt ook niets over blijvend.
3: Vaccins zijn ook geweldig.
Maar het is niet ongewoon na een infectie of vaccinatie eczeem te krijgen, maar het kan ook de kans verminderen.
Sommige vaccinaties kunnen eczeem voorkomen
Een infectie met mazelen of kinkhoest verhoogt de kans op eczeem. Deze infecties kunnen worden voorkomen door vaccinatie. Uit onderzoeken blijkt ook dat de vaccins tegen tuberculose en mazelen mogelijk de kans op eczeem verkleinen. Hoe dit komt, is nog niet duidelijk. Dit effect is maar klein en tijdelijk [1,10].
ik lees mazelen en kink hoestquote:
1.Grondrechten kun je niet uitwisselen.quote:Op woensdag 7 december 2022 19:31 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
De maatregelen die we in NL hadden, zeker niet.
Respect op gezondheidszorg is ook een grondrecht.... Verdiep je daar eens in.
Grondrecht gaat verder dan IKKE IKKE IKKE.
[..]
WIJ gevoel is in ieder geval weer ver te zoeken.
Het toont gewoon aan "what you are up against"quote:[..]
Wat bedoel je hier precies mee, kun je ddat uitleggen?
Zo'n man zou dan het beste met de volksgezondheid voor hebben, ik ben nog altijd blij dat ik me niet heb laten gek maken door die oplichter met zijn spuitjes.quote:Als je een bijeenkomst zou organiseren in een kroeg ergens in Amsterdam met de ‘uitersten’ uit de samenleving, de zogenaamde rechtsradicalen en de zogenaamde wokies, en het zou je lukken een gespreksleider te vinden die beide kampen uit elkaar weet te houden, dan zou je als totale groep aan het eind van de avond maar één gezamenlijke conclusie kunnen trekken: Hugo, het klopt niet.
En wat klopt er dan niet? Nou Hugo, die verdwenen 5,2 miljard euro, die 5,2 miljard euro verdwenen bonnetjes. In Nederland hebben we maar een paar miljardairs, dat zijn géén miljonairs die na een leven lang hard werken hun bedrijf hebben verkocht, dat zijn 1.000 mensen in één persoon gebundeld die als eenling dat vermogen heeft. Dat is iemand met over de hele wereld brouwerijen, een imperium dat al 100 jaar bestaat. Dat vermogen Hugo, dat vermogen keer 5 is binnen één jaar weg, foetsie, verdwenen. Hugo, dat zijn twéé keer de kosten van de Deltawerken, het project om honderdduizenden, nee miljoenen mensen te beschermen tegen rampspoed vanuit zee. Dat is weg.
Maar het wordt nog veel gekker: iedereen kijkt de andere kant op! De voltallige media duikt op wat toegeworpen kruimels van een opportunistisch jochie met wat mondkapjes. Er is inmiddels meer geld uitgegeven aan onderzoek dan dat er verloren is gegaan. 100 Miljoen is verdwenen, dat is zo’n beetje 2 procent van 5,2 miljard, en daar hebben we de bonnetjes juist wél van. Het gaat om die andere 98% Hugo. Weg. Foetsie.
En het wordt nóg gekker: iedereen die tot taak heeft om Hugo te controleren kijkt óók de andere kant op! De hele Kamer, 150 man sterk, kijkt de andere kant op. Natuurlijk roept er iemand wel eens wat, maar die is rechtsradicaal toch? En er is nog wel eens iemand die er iets over zegt, maar dat is een luis in de pels toch? Iemand die ‘de functie elders’ nog altijd niet goed heeft begrepen?
En het wordt nog véél gekker: de mensen die Hugo dat geld hebben toevertrouwd, de bevolking, de belastingbetaler, die hebben één laatste middel: de Wet openbaarheid van bestuur. En wat ze ook doen, hoe vaak ze ook om opheldering vragen, ze krijgen geen antwoord! Rechters geven hen wel gelijk, maar ze krijgen het niet. Hugo betaalt gewoon de boete, maar antwoord geeft hij niet. De arrogantie van het hele ministerie van VWS is nu zo ongekend hoog, dat ze het ook gewoon zeggen: u krijgt de informatie niet. Bedankt voor de centjes, maar het gaat u geen ene moer aan wat wij met uw centjes gedaan hebben.
5,2 miljard Hugo. Weg. Foetsie. Het is zo ongekend veel geld dat aan volslagen onbekende zaken is besteed, ergens in een ongelofelijk diepe put is verdwenen, en we hebben geen idee waaraan? Je was wel betrokken, maar niet betrokken, zoiets? Een compleet ministerie van VWS heeft geen enkel idee waar dat geld naar toe is gegaan? Zitten daar allemaal ambtenaren met boter op hun hoofd, of zitten daar allemaal ambtenaren die Hugo nog altijd een hand boven het hoofd houden? Het moet één van tweeën zijn.
Want om 5,2 miljard euro te doen verdwijnen moet je dagelijks, 365 dagen lang, iedere dag 14 miljoen zonder bonnetje zien weg te toveren. 14 miljoen. 14 Mensen die na een leven lang werken hun bedrijf hebben verkocht voor 1 miljoen. 14 Keer dat bedrag. Iedere dag opnieuw. 365 dagen lang. Weg. Zonder bonnetje.
Als u morgen een bank overvalt en één miljoen buit maakt, dan cirkelen er overal heli’s door de lucht, worden wegblokkades opgeworpen en word u met veel geweld gearresteerd. En als de rechter u bij de rechtszaak vervolgens vraagt: “Waar is dat miljoen gebleven meneer de boef?” dan is het antwoord simpel: “Dat vertel ik u niet.” U tikt vervolgens een paar honderd euro af bij de uitgang en u loopt weer als vrij man rond. En dat keer 14, iedere dag opnieuw, 365 dagen lang.
Hugo lukt dat. En niemand vindt er iets van. De Kamer niet. Het ministerie niet. De reguliere media niet. En diegenen waarbij het van het salaris is afgepakt kennelijk ook niet. Die proberen de eindjes aan elkaar te knopen met de thermostaat op 15 terwijl het ministerie een overheidscampagne op poten zet om de thermostaat op 19 te zetten omdat ze daar nog altijd denken dat u die nog op 20 heeft staan.
Bloed gebruiken van zelf uitgekozen donoren. Ja ja, alsof ze zo'n donor even aan een slangetje leggen en het bloed zo meteen klaar is voor gebruik.quote:
Besef je wel dat dat bericht vol leugens staat? Het is geschreven door iemand die echt geen idee heeft waar hij het over heeft of hij probeert mensen voor te liegen.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:
Hugo: 5,2 miljard verdwenen, het klopt niet!
[..]
Zo'n man zou dan het beste met de volksgezondheid voor hebben, ik ben nog altijd blij dat ik me niet heb laten gek maken door die oplichter met zijn spuitjes.
Voor eeuwig dankbaarquote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Zo'n man zou dan het beste met de volksgezondheid voor hebben, ik ben nog altijd blij dat ik me niet heb laten gek maken door die oplichter met zijn spuitjes.
Ze doen ook niet echt meer hun best om het te verbergen.quote:Op donderdag 8 december 2022 20:45 schreef Summers het volgende:
[..]
Voor eeuwig dankbaaren terecht dat mensen geen vertrouwen meer hebben in mensen die in het duister werken
. Het lijkt wel een soap maar voor de productie word je geld afgetroffeld. Wat een laag niveau
Daar ben ik ook blij om, maar toch zijn er mensen die heilig in de vaccins loven en er al 5 genomen hebben.quote:Op woensdag 7 december 2022 21:00 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
De cijfers tonen aan dat vaccins werken.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, maar toch zijn er mensen die heilig in de vaccins loven en er al 5 genomen hebben.![]()
Ik ken 50 ongevaccineerde mensen en er is er, op een na, geen geweest die meer dan een snotneus hadden van corona. Die ene was een vrouw van 65 die 130 kilo woog, die heeft het als een zware griep ervaren.quote:
Aangeven dat de vaccins werken is ook een geloofquote:Op vrijdag 9 december 2022 11:43 schreef The_End het volgende:
[..]
De cijfers tonen aan dat vaccins werken.
Aangeven dat vaccins niet werken is een geloof.
Nou jah als ik dit topic had moeten geloven was die al 5x dood gegaan.quote:Op donderdag 8 december 2022 23:07 schreef JediMasterLucia het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, maar toch zijn er mensen die heilig in de vaccins loven en er al 5 genomen hebben.![]()
Nee, dat is wetenschap.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:33 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Aangeven dat de vaccins werken is ook een geloof
Ik ken mensen die roken en 80+ zijn.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik ken 50 ongevaccineerde mensen en er is er, op een na, geen geweest die meer dan een snotneus hadden van corona. Die ene was een vrouw van 65 die 130 kilo woog, die heeft het als een zware griep ervaren.
Ik geloof er niks van dat ongevaccineerde mensen zieker worden van corona dan de gevaccineerden namelijk.
Is ook complete lariekoek en bangmakerij. Je hoort helemaal niemand van de ongevaccineerden dat ze doodziek zijn geweest van corona en spijt hebben dat ze niet voor die vaccins zijn gegaan. Integendeel zelfs, iedereen is blij dat ze hun poot stijf hebben gehouden.quote:Op vrijdag 9 december 2022 12:32 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik ken 50 ongevaccineerde mensen en er is er, op een na, geen geweest die meer dan een snotneus hadden van corona. Die ene was een vrouw van 65 die 130 kilo woog, die heeft het als een zware griep ervaren.
Ik geloof er niks van dat ongevaccineerde mensen zieker worden van corona dan de gevaccineerden namelijk.
Behalve de ongevaccineerden die op de IC kwamen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 15:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Is ook complete lariekoek en bangmakerij. Je hoort helemaal niemand van de ongevaccineerden dat ze doodziek zijn geweest van corona en spijt hebben dat ze niet voor die vaccins zijn gegaan. Integendeel zelfs, iedereen is blij dat ze hun poot stijf hebben gehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |