Als de bezoegkosten hoger zijn dan de bespaarde kosten van zelf fysiek boodschappen doen en langsbrengen betaal ik het verschil.quote:
Quote voor de herinneringquote:Op zondag 11 december 2022 22:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Als de bezoegkosten hoger zijn dan de bespaarde kosten van zelf fysiek boodschappen doen en langsbrengen betaal ik het verschil.
Even kijken als ik op en neer ga kost het me niks ik rijd electrisch dingen laten bezorgen kost dus me de boodschappen plus bezorg kosten.quote:Op zondag 11 december 2022 22:12 schreef Grems het volgende:
[..]
Als de bezoegkosten hoger zijn dan de bespaarde kosten van zelf fysiek boodschappen doen en langsbrengen betaal ik het verschil.
Ik mag zelf dus gaan zoeken?quote:
Dat is jouw mening, de rest van de wereld, die er wel verstand van hebben, denken daarover heel anders.quote:Gros van de maatregelen was nauwelijks effectief.
Dat is juist de hoofdredenen van maatregelen, tijd winnen voor de zorg.quote:Dus je redt daar helemaal geen tijd mee, dat is echt nabij irrelevant voor de hele casus.
Was iets met gemiddelde leeftijd Covid doden en verwachte levens verwachting.quote:
Ze werken ook, helemaal als we er ons ook allemaal aan hielden. Dat had een ellende gescheeld. Maar wij Nederlanders geloven soms eerder een dansleraar dan personen die er verstand van hebben.quote:Moeten die maatregelen eerst werken.
Dat zeg ik niet.quote:Daarnaast er een tekort zijn om mensen levensreddend te helpen. En dan tegelijkertijd hou jij het vol dat er geen hogere capaciteit moet zijn in de zorg. Jezusmina.
Eind 2020 niet in ieder geval, maar wellicht heb jij iets waar uit blijkt dat dit inmiddels wel het geval is?quote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef Rolfieo het volgende:
Was iets met gemiddelde leeftijd Covid doden en verwachte levens verwachting.
Lol,quote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef Rolfieo het volgende:
Dat is jouw mening, de rest van de wereld, die er wel verstand van hebben, denken daarover heel anders.
Simpel deductief redeneren lukt toch nog wel? Als een maatregel geen effect heeft doet het ook niks qua "uitstellen" of "tijd winnen" dan doet het niks, capisch?quote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef Rolfieo het volgende:
Dat is juist de hoofdredenen van maatregelen, tijd winnen voor de zorg.
Dat is misschien de gemiddelde levensverwachting voor iemand van de leeftijd als gemiddelde Covid-overledene ja.quote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef Rolfieo het volgende:
Was iets met gemiddelde leeftijd Covid doden en verwachte levens verwachting.
quote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef Rolfieo het volgende:
Ze werken ook, helemaal als we er ons ook allemaal aan hielden. Dat had een ellende gescheeld. Maar wij Nederlanders geloven soms eerder een dansleraar dan personen die er verstand van hebben.
Ja jij gelooft dus dat het parabolisch blijft toenemen en er geen enkele vorm van immunity / environmental factors meespelen. Het is een sterk versimpelde voorstelling van de realiteit.quote:Op maandag 12 december 2022 10:08 schreef Rolfieo het volgende:
Dat zeg ik niet.
Ik zeg alleen dat meer zorg niet magisch de maatregelen allemaal overbodig maakt. Meer zorg heeft je extra tijd. Maar als iedere 2 weken de zorg belasting verdubbelt, vraag ik aan jou, hoeveel extra zorg wil je er bij hebben?,
En hoe denk je dat te regelen tijdens een pandemie.
Meer zorg had wel geholpen, maar dat niet matische alle maatregelen overbodig gemaakt.
En dit zou dus zomaar heel goed kunnen. Men begrijpt niet dat het over de hele wereld zo ingeregeld is dat een piek gewoon overleeft kan worden, maar niet veel meer dan dat.quote:
Ik weet nog dat ik 2 collegas had die ook dachten dat ze in 2019 al covid hadden gehad. Doodziek maar het was toch anders als griep.quote:
onze dochter is van eind 2019 tot maart 2020 af en aan ziek geweestquote:Op maandag 12 december 2022 18:53 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 2 collegas had die ook dachten dat ze in 2019 al covid hadden gehad. Doodziek maar het was toch anders als griep.
Niemand geloofde deze mensen want dat kon gewoon niet.
Nou, ben benieuwd welke konijnen et allemaal nog meer uit de hoge hoed gaan komen.
'Lockdowns hebben niet gedaan wat verwacht was'
Offff 'de vaccins werken minder goed dan aangenomen en hebben meer bijwerkingen dan eerst aangenomen'
Want er is nogal wat 'aangenomen'. Bv over de transmissie.
Maargoed, kan voorschrijdend inzicht zijn natuurlijk ware het niet dat het nogal overtuigend en met stelligheid is gebracht.
Klinkt mij mild en realistisch in de oren maar we moeten het maar bespreken in BNW want complot oid.quote:Op maandag 12 december 2022 18:53 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik 2 collegas had die ook dachten dat ze in 2019 al covid hadden gehad. Doodziek maar het was toch anders als griep.
Niemand geloofde deze mensen want dat kon gewoon niet.
Nou, ben benieuwd welke konijnen et allemaal nog meer uit de hoge hoed gaan komen.
'Lockdowns hebben niet gedaan wat verwacht was'
Offff 'de vaccins werken minder goed dan aangenomen en hebben meer bijwerkingen dan eerst aangenomen'
Want er is nogal wat 'aangenomen'. Bv over de transmissie.
Maargoed, kan voorschrijdend inzicht zijn natuurlijk ware het niet dat het nogal overtuigend en met stelligheid is gebracht.
Nou ja, ik heb het al eerder gezegd. Kwam in Januari 2020 ziek terug uit Azië (toen was hier geen Covid lol). In mei 2020 bloed laten testen op antistoffen en zat er vol mee... Jaar later weer bloed laten testen en nog steeds antistoffen. Dit jaar 2x positief getest omdat ik moest testen en 2x positief waarvan 1x geen symptomen en andere keer 2 dagen wat last van hoesten en hoofdpijn gehad. Geef mijn prikkie maar aan een ander.quote:Op maandag 12 december 2022 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Klinkt mij mild en realistisch in de oren maar we moeten het maar bespreken in BNW want complot oid.
Ik was 2e x zieker dan de eerste, maar minder op de longen.quote:Op maandag 12 december 2022 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb het al eerder gezegd. Kwam in Januari 2020 ziek terug uit Azië (toen was hier geen Covid lol). In mei 2020 bloed laten testen op antistoffen en zat er vol mee... Jaar later weer bloed laten testen en nog steeds antistoffen. Dit jaar 2x positief getest omdat ik moest testen en 2x positief waarvan 1x geen symptomen en andere keer 2 dagen wat last van hoesten en hoofdpijn gehad. Geef mijn prikkie maar aan een ander.
Soms zouden sommige mensen en hun uitspraken van het internet geweerd moeten wordenquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
Soms is dat verdomde internet zo fijn
desinformatie van toen is de waarheid van nuquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Soms zouden sommige mensen en hun uitspraken van het internet geweerd moeten wordenOh wacht, dat is toch al aan de hand? Desinformatie moet van internet?
Waarom stond dit nog online dan?
Learn from the past werd mij ooit geleerd............... Tja, dat kan ook uit het raam als niemand die aan de touwtjes trekt het doetquote:Op dinsdag 13 december 2022 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
desinformatie van toen is de waarheid van nu
en de waarheid van toen is de desinformatie van nu
how the table had shifted
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |