Ze zei dure merkkledingquote:
Haar Chanel en Dior hangt thuis denk ik.quote:Op maandag 5 december 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Die heeft ze dan niet meegenomen naar
De loods
Maddy is een raar wezenquote:Op maandag 5 december 2022 09:32 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda zegt: weet je dat we maar 30 minuten per dag kunnen terug zien. Wel jammer want dat is heel weinig. Livestream kunnen we niet terug kijken.
Maddy zegt: ik was benieuwd hoe dingen in de uitzending terug komen, zoals met dat planken, ik heb dat gevraagd. Weet je dat ze dat opbouwen?
Weg geluid.
Maddy: weet je wat typisch is. Zit je te praten, komt er iemand bij en veranderd gelijk het gesprek want dan veranderd de groep. Mensen negeren deze opmerking en beginnen over soep en energy drank
Alleen Adidas heb ik gezien. Is ook duurder dan de kleding van Wanda.quote:
En meuriequote:Op maandag 5 december 2022 09:33 schreef pingu66 het volgende:
Maddy heeft een naam verzonnen voor het boksbal Maddeplanke. (Ze had nog een naam maar dat verstondbik niet)
Ik zou Maddondeuse voorstellen.
Het is allemaal Made in china of Taiwanquote:Op maandag 5 december 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen Adidas heb ik gezien. Is ook duurder dan de kleding van Wanda.
Daarbij geef ik Maddy gelijk. Liever minder kleding en betere kwaliteit, dan veel kleding van kut kwaliteit dat je vaak moet weggooien. Is beter ook als je weinig geld hebt.
Ik heb Wanda nog nooit in wat leuks gezien. Maar Maddy ook niet.quote:Op maandag 5 december 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is allemaal Made in china of Taiwan
Ik heb Maddy nog niet echt in iets moois gezien terwijl Wanda vaak leuke truitjes heeft
Wanda heeft best veel leuke truitjesquote:Op maandag 5 december 2022 09:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb Wanda nog nooit in wat leuks gezien. Maar Maddy ook niet.
Behalve haar blazer dan.
Ik heb het echt niet gezien maar ik zal opletten. En doen alsof ik het aan heb Ipv dat chagrijnige hoofd van haarquote:Op maandag 5 december 2022 09:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda heeft best veel leuke truitjes
Moet je wel even door het boze geblaat heen kijken
Of het is volle maan.quote:Op maandag 5 december 2022 09:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Zelfs de manager is al wakker .. ze verwachten vast weer wat vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |