Tuurlijkquote:Op zondag 4 december 2022 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
influecer willen er een aantal worden
lekker tiktokjes makenquote:
En een schattig koppie.quote:Op zondag 4 december 2022 18:37 schreef greysbones het volgende:
Kenzi heeft mooie lange benen en dan die buik
ik vind haar figuur zo raar
ze heeft een mooi gezichtquote:
Zoe was ook aan het vissen idd bij KimD over haar ex on the beach avontuur of weet ik wel ander programma waar ze aan meegedaan heeft.quote:Op zondag 4 december 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat ze denken makkelijk geld te kunnen verdienen
* greysbones slingert de Mini aanquote:
Ik zag juist boontjes en veel puntpaprika's tijdens de mise en placequote:Op zondag 4 december 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
het ongezonde slechte eten
hoe vaak koken wanda en kenzi?
dat is ook heel onrealistichquote:Op zondag 4 december 2022 18:43 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zoe was ook aan het vissen idd bij KimD over haar ex on the beach avontuur of weet ik wel ander programma waar ze aan meegedaan heeft.
ze hadden het over wanneer het lopende godcomplex manager wordtquote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag juist boontjes en veel puntpaprika's tijdens de mise en place
Tempation Island, filmpje volgt nog ...quote:Op zondag 4 december 2022 18:43 schreef ledn81 het volgende:
Zoe was ook aan het vissen idd bij KimD over haar ex on the beach avontuur of weet ik wel
ander programma waar ze aan meegedaan heeft.
wat ben je ook een topperquote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Tempation Island, filmpje volgt nog ...
Jeff is toch al manager?quote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden het over wanneer het lopende godcomplex manager wordt
dan wordt alles veel gezonder
Er is er 1 met een nog grotere egoquote:
quote:Op zondag 4 december 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is er 1 met een nog grotere ego
eh geen ideequote:Op zondag 4 december 2022 18:47 schreef Aggie46 het volgende:
Heeft Berend een andere bril?
[ afbeelding ]
Had hij het gisteren wel overquote:Op zondag 4 december 2022 18:47 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
Scherp Aggiequote:Op zondag 4 december 2022 18:47 schreef Aggie46 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 4 december 2022 18:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Scherp Aggie![]()
![]()
Ik keek even in zijn bewonerstopic en daar heeft hij inderdaad een andere bril op. Of zou hij de bril van Esther gejat hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |