Serieus?quote:Op zondag 4 december 2022 16:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wacht. staat er nou 800 op de kleren van Jappie ipv BOO, ik vond boo zo leuk
Ik ook nietquote:Op zondag 4 december 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap de teleurstelling niet helemaal
Ik dacht al die tijd dat hij truien van zijn sponsor had met het woord Boo erop/ of het merk heet zo. Vond ik leuk.quote:
Ja dat is heftig, sterkte!quote:Op zondag 4 december 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat hij truien van zijn sponsor had met het woord Boo erop/ of het merk heet zo. Vond ik leuk.
Als het 800 is weet ik niet waarom en is het niet leuk.
En bij Boo weet je wel waarom bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2022 16:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik dacht al die tijd dat hij truien van zijn sponsor had met het woord Boo erop/ of het merk heet zo. Vond ik leuk.
Als het 800 is weet ik niet waarom en is het niet leuk.
Omdat ik dacht dat hij een grappige trui had...quote:Op zondag 4 december 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap de teleurstelling niet helemaal
Ik snap em echt nietquote:Op zondag 4 december 2022 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat hij een grappige trui had...
quote:Op zondag 4 december 2022 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Modder worstelen gemist, of juist niets gemist?
Precies, same... hahahaquote:Op zondag 4 december 2022 16:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Omdat ik dacht dat hij een grappige trui had...
Ik hoop dat ze Esther nooit meer heur haar laat doenquote:Op zondag 4 december 2022 16:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Janet krijgt een oud koppie zo, komt denk ik door dat vernaggelde kapsel
Dat klinkt idd meer tokkiequote:Op zondag 4 december 2022 17:02 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë vindt dat haar naam niet bij haar past. Ze is eerder een Samantha of Priscilla....
Eens
Morgen? Ik dacht woensdagquote:Op zondag 4 december 2022 17:02 schreef D. het volgende:
Morgen verkiezingen, en einde tijdperk Jeff. Ben benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |