abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210017633
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:44 schreef streamjohan het volgende:

[..]
Ik zijn dochter
Wist die eigenlijk wel meer van zijn criminele praktijken? Of kwam de verdwijning voor haar helemaal onverwacht?

quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Op zich vind ik verdwijningszaken van mensen waarvan bekend is dat ze crimineel zijn (of een groot vermoeden van) minder interessant. In deze zaak vind ik de link met Taghi dan wel weer interessant. Hoe zo'n groep links heeft met criminelen uit de rest van Nederland.
Precies, als je met de groep Taghi zaken doet was Hugo geen kleine vis.

@Halcon,

Mooi dat je Ploegstra aan haalt. Ook bijzondere zaak idd. Drugs gerelateerd of reactie affaire, dat is de vraag na al die jaren volgens mij nog steeds.

En die Marokkaanse heren van Lau zijn volgens mij toch aan varkens gevoerd? Of is dat maar een gerucht wat rond ging destijds?
pi_210017707
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 23:49 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Wist die eigenlijk wel meer van zijn criminele praktijken? Of kwam de verdwijning voor haar helemaal onverwacht?
[..]

@:Halcon,

Mooi dat je Ploegstra aan haalt. Ook bijzondere zaak idd. Drugs gerelateerd of reactie affaire, dat is de vraag na al die jaren volgens mij nog steeds.

En die Marokkaanse heren van Lau zijn volgens mij toch aan varkens gevoerd? Of is dat maar een gerucht wat rond ging destijds?
Ploegstra vind ik een hele interessante zaak. De uitzending van Peter R. vaak teruggekeken. En ook de filmpjes van de cold case onderzoeken vaak bekeken. Klusjes voor Evert de Clercq (of andere criminelen), een boze man van een van zijn liefjes, iets gezien wat 'ie beter niet kon zien... Ze gingen in het begin ook nog wel voor zelfmoord of een vrijwillige verdwijning, maar dat lijkt me sterk.

Dat was een gerucht. Hun resten zijn gevonden, begraven onder de grond bij een boerderij in Arcen.
pi_210208535
quote:
0s.gif Op zondag 23 juli 2023 23:49 schreef Ponsai het volgende:

[..]
[..]

[..]
Of Hugo Charles daadwerkelijk zelf crimineel actief was durf ik niet te zeggen, maar "mocromaffia" is wel een prima omschrijving van het (uiterlijk van het) soort klant wat bij zijn autozaak aan de Rijksweg over de vloer kwam.
pi_210208780
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 10:28 schreef spicymchaggis het volgende:

[..]
Of Hugo Charles daadwerkelijk zelf crimineel actief was durf ik niet te zeggen, maar "mocromaffia" is wel een prima omschrijving van het (uiterlijk van het) soort klant wat bij zijn autozaak aan de Rijksweg over de vloer kwam.
Maar je zal als gewone autoverkoper toch niet vermoord worden? Ook al verkoop je aan criminelen?
pi_210212790
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 10:49 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Maar je zal als gewone autoverkoper toch niet vermoord worden? Ook al verkoop je aan criminelen?
Maar met dit soort klanten misschien wel stap voor stap het criminele circuit ingetrokken.
pi_210672891
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 10:49 schreef Ponsai het volgende:

[..]
Nee... dan moet je al echt wat flikken, waardoor iemand zich hard in z'n culo genaaid voelt. Maar dat kun je ook niet echt scharen onder 'gewone autoverkoper' dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')