Blijft toch vermakelijk om te zien, dat one-man-protest van gisteren haalde idd ook niet uitquote:Op zondag 4 december 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
Ik geloof er niks van. Berend blaat maar doet in praktijk niks. Kabbelende golfjes hoogstens... terwijl hij denkt een vloedgolf te veroorzaken met zijn plannen
Babette doet niet anders vandaag.quote:Op zondag 4 december 2022 14:20 schreef mootie het volgende:
Bep, GJ en Wendy ‘bespreken de situatie’.
Ventilerenquote:Op zondag 4 december 2022 14:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is geen roddelen, dit is iets heel anders.
Ze bespreken wat er allemaal gebeurd is afgelopen nacht. Logisch , waar moeten ze het anders over hebben? Er is nogal wat gezegd en gedaan.quote:
Babette is al vanaf gisteren avond bezig. Het houdt niet op.quote:Op zondag 4 december 2022 14:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bespreken wat er allemaal gebeurd is afgelopen nacht. Logisch , waar moeten ze het anders over hebben? Er is nogal wat gezegd en gedaan.
Precies, zeker hoor.quote:Op zondag 4 december 2022 14:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Blijft toch vermakelijk om te zien, dat one-man-protest van gisteren haalde idd ook niet uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wie zegt dat?quote:Op zondag 4 december 2022 14:27 schreef mootie het volgende:
Erik is moeilijk in te schatten qua leeftijd.
Euh… nee
Vind ik wel jaquote:Op zondag 4 december 2022 14:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Babette is al vanaf gisteren avond bezig. Het houdt niet op.
Hij zelf.quote:Op zondag 4 december 2022 14:28 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wie zegt dat?
Ik vidn hem ook moeilijk in te schatten![]()
Sommige doen het om bewust leugens te verspreiden anderen om te ventileren of om hun hachje te redden.quote:Op zondag 4 december 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen roddelt daar, de hele dag. Sommigen doen dat met bepaalde krachttermen erbij, zoals crackhoer, tyfuswijf, en mongool. Anderen hebben dat dan weer niet nodig.
Ik zou hem ouder hebben geschatquote:Op zondag 4 december 2022 14:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij zelf.
Ik zou schatten tussen de 47 en 52.
Ik hou niet zo van leugens verspreiden. Waar dan ookquote:Op zondag 4 december 2022 14:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sommige doen het om bewust leugens te verspreiden anderen om te ventileren of om hun hachje te redden.
Beetje zoals in de COS
Eens! Heb ik ook een hekel aanquote:Op zondag 4 december 2022 14:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van leugens verspreiden. Waar dan ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |