"Ik lach erom" jaja het is nu al de zoveelste keer dat ie zegt ik ben 63jaar en niemand gaat mij vertellen of ik bier mag,van ons geld gekocht"quote:Op zondag 4 december 2022 14:03 schreef mootie het volgende:
Jw houdt op over dat biertje als het je niks uitmaakt!
in het filmpjes topic even vragen?quote:Op zondag 4 december 2022 14:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Iemand dat gesprek van Bern en Sasha op de bank 13.48
@:hoempah
@:dgk_tegengas
@:5thencounter
Maar gisteren het keurig afgeven..quote:Op zondag 4 december 2022 14:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Ik lach erom" jaja het is nu al de zoveelste keer dat ie zegt ik ben 63jaar en niemand gaat mij vertellen of ik bier mag,van ons geld gekocht"
Zien is gelovenquote:Op zondag 4 december 2022 14:06 schreef KinKiJan het volgende:
Berend en JW gaat vanavond een biertje drinken, omdat als ze daar zin in hebben, ze dat gewoon moeten kunnen doen.
Berend: "gewoon een beetje olie op het vuur gooien"
JW: "Ja dat vind jij dan weer mooi, maar levert het op wat op"
Berend: "Ja haha, drama!"
Ouwe initiatiefloze mekkeraar is het ....quote:Op zondag 4 december 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar gisteren het keurig afgeven..
Heb een stukje, zat op de andere stream, denk dat het net niet het juiste fragment is ....quote:Op zondag 4 december 2022 14:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Iemand dat gesprek van Bern en Sasha op de bank 13.48
@:hoempah
@:dgk_tegengas
@:5thencounter
quote:Op zondag 4 december 2022 14:06 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Die is gek, zij is toch niet de baas over het bier en gooit ze de ingenomen flesjes ook nog leegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
if it's meant to be, it will be
Zou je het even willen checken? 😊quote:Op zondag 4 december 2022 14:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heb een stukje, zat op de andere stream, denk dat het net niet het juiste fragment is ....
Ah gatsiequote:Op zondag 4 december 2022 14:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moraima blaffen in het vaatdoekje en daarna neemt ze het aanrecht af
is gisteren ook al uitgebreid besproken toch?quote:Op zondag 4 december 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, zij is toch niet de baas over het bier en gooit ze de ingenomen flesjes ook nog leeg![]()
oh?quote:Op zondag 4 december 2022 14:08 schreef IkFok het volgende:
Berend moest gisteren naar achter maar hij heeft geweigerd.
Hij is een beetje klaar met alle bemoeienissen
Ze was heel boos omdat de afspraak was om pas om 8 uur met drank te beginnen, met een toast van haar drankje.quote:Op zondag 4 december 2022 14:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, zij is toch niet de baas over het bier en gooit ze de ingenomen flesjes ook nog leeg![]()
Ze hebben het er toch over op stream?quote:Op zondag 4 december 2022 14:12 schreef Verida het volgende:
[..]
is gisteren ook al uitgebreid besproken toch?
zij had dit feest georganiseerd en gevraagd of iedereen wilde wachten met alcohol drinken tot het begin van het feest, het feest zou dan geopend worden met punch.
Ja en?quote:Op zondag 4 december 2022 14:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben het er toch over op stream?
Toen ie "ziek" was ging ie maar wat graag naar achter en nu ineens recalcitrant doen misschien heeft de Febo-dokter welgezegd,geen alcoholquote:Op zondag 4 december 2022 14:08 schreef IkFok het volgende:
Berend moest gisteren naar achter maar hij heeft geweigerd
Hij is een beetje klaar met alle bemoeienissen
Inderdaad! Hoop dat hij dat tijdens dat worstelen al doet, komt de TT nog meer tot z'n recht!quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 14:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad! Hoop dat hij dat tijdens dat worstelen al doet, komt de TT nog meer tot z'n recht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |