Jeff : Je moet er niet de hele dag mee rondlopen.
Wanda : Maar ik moet er steeds aan denken, ik voel me zo'n tyfus mongool. Dat is ook precies de reden waarom ik niet drink, want ik vertel alles, alles! Grootste open boek wat je kunt bedenken. En normaal is dat geen probleem, maar hier moet ik dat niet doen. Maar ik kan het niet terugdraaien.
Jeff : Je ziet nu hoe je je erbij voelt, dus dan weet je, de volgende keer niet doen.
Wanda : De volgende keer ga ik gewoon niet drinken. Want ik ken mezelf, en ik weet dat ik het de volgende keer weer ga doen als ik drink.
Jeff : Dan moet je die lering eruit trekken, ik doe het gewoon niet meer.
Wanda : Ik heb een topavond gehad, het was heel gezellig. Maar ik werd wakker, en ik dacht, fack, dat verhaal had ik gewoon niet moeten vertellen. Of ik had het klein moeten houden, maar ik heb echt alles verteld. Elke puntje, elk detail.
Wanda : En het was fijn om er even over te praten, maar het was niet aan mij om dat te vertellen. Dit is voor hem echt heel kwetsend, dat weet ik wel. Ik ga proberen het een beetje los te laten vandaag..
Jeff : Geef het ook gewoon de tijd, want het zal vandaag nog wel een paar keer kut voelen, en morgen misschien ook nog wel. En laat het in het vervolg niet gebeuren, want dan hoef je je ook niet zo te voelen.
Wanda : Ik ga dit nooit meer laten gebeuren, want dan kan ik net zo goed m'n spullen pakken en naar huis gaan.