Ah, ik dacht al dat ik wat vreemds zag.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:20 schreef Recce het volgende:
Mars verdween achter de maan!
[ twitter ]
Op Vlie leven jullie nog met de hemellichamen natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al dat ik wat vreemds zag.
Ja, hier kun je de Aarde bijna de hele dag zien. Alleen 's nachts wil het wel eens donker zijn.quote:
Het is hier nu ook donker, terwijl het toch overdag is, denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2022 21:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hier kun je de Aarde bijna de hele dag zien. Alleen 's nachts wil het wel eens donker zijn.
knappe actie met een bijlquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Helaas zit er een gat in de elleboog.
ik begrijp poes welquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik probeer Luna er op te laten zitten, maar ze weigert tot nu toe.
Heb jij zo'n overhemd?quote:Op vrijdag 9 december 2022 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit zing ik altijd als ik dat overhemd aan heb.
Daar kan je een stoere patch op makenquote:Op vrijdag 9 december 2022 20:08 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, maar er zit wel een gat in bij de elleboog.
Theoretisch kan dat, maar dat ga ik natuurlijk niet doen.quote:Op vrijdag 9 december 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar kan je een stoere patch op maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |