https://www.fifa.com/fifa(...)711/285073/400128136quote:Noppert;
Dumfries, Timber, Van Dijk (C), Aké, Blind;
Koopmeiners, F. de Jong, Klaassen;
Gakpo, Memphis
Ik sluit niet eens uit dat Nederland het minste middenveld heeft van alle Europese landen die er nog inziitten. Of nouja weet het wel zeker. Samen met Polen maar die kunnen er helemaal niets vanquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaan wij verliezen.
Gewoon een disrespect naar het toernooi als je met deze opstelling gaat aanvangen.
De Roon en Klaassen. Wat een anti-voetbal.
Is de opstelling al bekend dan?quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaan wij verliezen.
Gewoon een disrespect naar het toernooi als je met deze opstelling gaat aanvangen.
We zijn iets minder beroerd. Maar als je niet van dwerg VS wint dan kunnen we vandaag nog de boel opheffen, uit dat licht.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Kan Nederland er wel wat van?
Tegen Qatar vond ik het onzin maar in een do or die wedstrijd begrijp ik wel dat hij voorzichtig begint, De Roon geeft de Jong wat meer vrijheid en zal ik neem aan Pulisic op moeten vangen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Van Gaal houdt hier gewoon aan vast. Want ze leveren (tegen Qatar)
Hoe kan een cvm een buitenspeler opvangen?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tegen Qatar vond ik het onzin maar in een do or die wedstrijd begrijp ik wel dat hij voorzichtig begint, De Roon geeft de Jong wat meer vrijheid en zal ik neem aan Pulisic op moeten vangen.
Grappig genoeg zei hij dat hij niet teveel creativiteit wil, dus het zal wel Klaassen worden ipv Berghuis of zelfs Gakpo op 10.
Ik dacht hij wat meer vanuit de 10 positie kwam.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:10 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hoe kan een cvm een buitenspeler opvangen?
Verwachte opstelling van Nederland is dit WK not nooit juist geweest.quote:Op zaterdag 3 december 2022 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit gaan wij verliezen.
ene De Jong loopt toch nog op ons middenveld?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Als we nu de kwaliteit van een Sneijder nog hadden zou je nooit in duel komen op het middenveld maar zou je dat juist door hoog baltempo voorkomen, helaas hebben we geen topkwaliteit.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:35 schreef riazop het volgende:
[..]
ene De Jong loopt toch nog op ons middenveld?
Die hadden er geen zin meer in?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
Voor de wedstrijd tegen de Verenigde Staten zijn door Oranje-supporters ongeveer duizend kaartjes verkocht
De fans zijn misschien ook wokie wokie geworden?quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:32 schreef tong80 het volgende:
De Nederlandse fans zullen vanmiddag in het Khalifa International stadion in de minderheid zijn. Voor de wedstrijd tegen de Verenigde Staten zijn door Oranje-supporters ongeveer duizend kaartjes verkocht, een historisch laag aantal. ...
Neuh, die besteden hun geld tegenwoordig aan Max Verstappen.quote:Op zaterdag 3 december 2022 11:41 schreef riazop het volgende:
[..]
De fans zijn misschien ook wokie wokie geworden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |