SPOILER: Voor de beginnende borduurheld!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste updates van de FOK borduurclan:
Kerstkaarten van Sarabi
Cue op 48% / 33002 steken
Patapon - Link's Awakening
Patapon - Bijtjes
Ceviche - Bassie& Adriaan
![]()
Is mooi gewordenquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn peperkoekhuisje voor in de kerstboom is af. Ik ben nu begonnen aan een nieuw project, een pakket wat ik een hele tijd geleden heb gekregen. De stof blijkt evenweave te zijn en ik vind het wel lekker borduren.
Super cute! Ik borduur nu ook voor het eerst op evenweave. Zo mooiquote:Op zaterdag 3 december 2022 10:37 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En mijn peperkoekhuisje voor in de kerstboom is af. Ik ben nu begonnen aan een nieuw project, een pakket wat ik een hele tijd geleden heb gekregen. De stof blijkt evenweave te zijn en ik vind het wel lekker borduren.
Super mooi geworden!quote:Op donderdag 1 december 2022 16:48 schreef Sarabi het volgende:
Mijn kerstkaarten zijn klaar
[ afbeelding ]
Het ligt er een beetje aan, hoe complex het werk is en of het direct kan. Met het peperkoekhuisje waren het er zoveel en was het in het patroon ook makkelijk te zien waar ze moeten, dan doe ik ze het liefst als alle kruissteken af zijnquote:Op zaterdag 3 december 2022 12:38 schreef Donna het volgende:
Hoe doen jullie het met afwerken en stiksteekjes enzo. Direct nadat je een stuk klaar hebt of pas aan het einde?
Mja het is in mijn patroon niet heel makkelijk, dus ik zou het het liefst meteen doen, maar ben bang dat door het vasthouden en verder werken het er dan niet mooier op wordt zeg maar.quote:Op zaterdag 3 december 2022 12:45 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan, hoe complex het werk is en of het direct kan. Met het peperkoekhuisje waren het er zoveel en was het in het patroon ook makkelijk te zien waar ze moeten, dan doe ik ze het liefst als alle kruissteken af zijn
Leuk!!!quote:Op dinsdag 6 december 2022 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
Deze net uit de brievenbus gehaald
Awwww zo leuk om dit te volgen. Heel lief en mooi!quote:Op woensdag 7 december 2022 06:49 schreef Patapon het volgende:
Update van de wc bijtjes.
[ afbeelding ]
Heel mooi!quote:Op donderdag 15 december 2022 14:33 schreef douche-eendje het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste stukje is af, zit nu op 25% ongeveer
Wel heel mooi. Ben je denk ook wel even mee bezig of niet?quote:Op donderdag 15 december 2022 16:59 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vandaag een borduurkastje met dmc garen binnengekregen. Het is voor een latere project waar ik ooit aan zal beginnen. Dat is dit project;
[ afbeelding ]
Eerst moeten de kerstkaarten en dit pakket klaar zijn:
[ afbeelding ]
Ja, daar ben ik wel even mee bezig. Vooral als ik binnenkort aan het werk ga en minder tijd heb voor het borduren en mijn andere hobby's.quote:Op vrijdag 16 december 2022 05:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel heel mooi. Ben je denk ook wel even mee bezig of niet?
O ja dan ga je zeker minder tijd krijgen. Maar wel een lekkere ontspanning na een dag werken.quote:Op vrijdag 16 december 2022 07:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik wel even mee bezig. Vooral als ik binnenkort aan het werk ga en minder tijd heb voor het borduren en mijn andere hobby's.
Hahaha. Die neus van Adriaan.quote:Op maandag 2 januari 2023 10:39 schreef Ceviche het volgende:
[ afbeelding ]
Jaarlijkse update![]()
Vooral niet van te dichtbij bekijken en dat Adriaans hoofd een rare vorm heeft komt door de afdruk van de borduurring
Haha jaquote:Op maandag 2 januari 2023 10:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahaha. Die neus van Adriaan.
Het einde komt in zicht!
Haha ja door de ring idd, maar het ziet er zo wel hilarisch uit. Goed geplaatst, die ring haha!quote:Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Haha jamaar dat komt vooral door de ring. Hoop ik
![]()
Achteraf had ik misschien beter een foto kunnen gebruiken waar ze een stuk jonger zijn... Idee voor de volgende keer
Was het maken van de rimpels niet juist heel leuk?quote:Op maandag 2 januari 2023 11:14 schreef Ceviche het volgende:
Achteraf had ik misschien beter een foto kunnen gebruiken waar ze een stuk jonger zijn... Idee voor de volgende keer![]()
Jaquote:Op maandag 2 januari 2023 11:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Was het maken van de rimpels niet juist heel leuk?![]()
Ik vind hem echt wel heel gaaf.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |