abonnement Unibet Coolblue
pi_206917507
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:06 schreef maily het volgende:
Er zijn meer weldoeners: Weldoener verrast mensen bij voedselbank met briefjes van 50 euro
[..]
Zo kom je ook van je zwarte geld af :P

Benieuwd of iemand dat gefilmd heeft ...
Waarschijnlijk hijzelf, om likes te scoren op TikTok.

Dat soort figuren heb je de laatste tijd wel meer, schijnt het erg goed te doen
pi_206917587
Ze moeten dus wel zelf voorschieten.
  zaterdag 3 december 2022 @ 01:29:30 #28
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_206918528
Tuurlijk is dit een mooi gebaar, maar besef wel dat dit voor het bedrijf eenmalige kosten zijn. Daar staat tegenover dat niemand komend jaar gaat zeuren om loonsverhoging, loonsverhogingen kosten het bedrijf structureel elke maand meer.
pi_206919362
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 21:29 schreef Het_Bokje het volgende:
Word je lekker genaaid als alleenstaande (als je je zou inhouden) :D soort van...
Want boodschappen zijn gratis voor een alleenstaande?
pi_206919386
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2022 07:52 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Want boodschappen zijn gratis voor een alleenstaande?
Nee, maar als jij als single er ¤ 50/week doorheenjaagt bij de super, dus voor ¤200/mnd aan boodschappen 'declareert',en je collega ¤900, omdat die 5 kinderen heeft.... dan ben je een soort van genaaid. (niet zeuren uiteraard, wees blij dat je wat krijgt). Aan de andere kant: Iedereen krijgt hetzelfde: Een maand boodschappen. (kun je je bonnetjes van de coffeeshop ook inleveren? Kom ik ook aan die 900 :D )
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206919410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 07:59 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nee, maar als jij als single er ¤ 50/week doorheenjaagt bij de super, dus voor ¤200/mnd aan boodschappen 'declareert',en je collega ¤900, omdat die 5 kinderen heeft.... dan ben je een soort van genaaid. (niet zeuren uiteraard, wees blij dat je wat krijgt). Aan de andere kant: Iedereen krijgt hetzelfde: Een maand boodschappen. (kun je je bonnetjes van de coffeeshop ook inleveren? :D )
Och, ipv van een 6pack eigen merk bier koop je dan gewoon een hele krat Hertog Jan. B:)B
Ik zou dan gaan voor de wat luxere merken en zou zeker niet jaloers zijn op de gezinnen aangezien ze in de meeste gevallen weiniger te besteden hebben, zeker met 5 kinderen. :{w
Coffeeshop zal er helaas niet bijzitten want nog niet legaal verkocht bij AH. ;(
pi_206919421
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:07 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Och, ipv van een 6pack eigen merk bier koop je dan gewoon een hele krat Hertog Jan. B:)B
Ik zou dan gaan voor de wat luxere merken en zou zeker niet jaloers zijn op de gezinnen aangezien ze in de meeste gevallen weiniger te besteden hebben, zeker met 5 kinderen. :{w
Coffeeshop zal er helaas niet bijzitten want nog niet legaal verkocht bij AH. ;(
Dat is -gedeeltelijk- waar, vergeet de kinderbijslag etc. niet.... Maar met ouders hoef je geen medelijden te hebben hoor, ze hebben er zelf voor gekozen. (toch???)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206919432
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:10 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Dat is -gedeeltelijk- waar, vergeet de kinderbijslag etc. niet.... Maar met ouders hoef je geen medelijden te hebben hoor, ze hebben er zelf voor gekozen. (toch???)
Jep en zeker geen medelijden. :N
pi_206919530
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 07:59 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nee, maar als jij als single er ¤ 50/week doorheenjaagt bij de super, dus voor ¤200/mnd aan boodschappen 'declareert',en je collega ¤900, omdat die 5 kinderen heeft.... dan ben je een soort van genaaid. (niet zeuren uiteraard, wees blij dat je wat krijgt).
Dat is echt een egoïstische gedachte als je het mij vraagt :`)
pi_206919553
Heel goed initiatief, maar ik hoop dat onze overheid dit niet gaat zien als een vorm van belastingontduiking.
pi_206919557
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat is echt een egoïstische gedachte als je het mij vraagt :`)
jep :D
Gewoon iedereen een Rituals-pakket, iedereen blij. :P
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206919567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:37 schreef Hermanusvanurbanus het volgende:
Heel goed initiatief, maar ik hoop dat onze overheid dit niet gaat zien als een vorm van belastingontduiking.
Eg wel. Volgens mij heeft de BD voor dergelijke acties eerder belastingontduiking te laste (ten laste?) gelegd.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206919608
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2022 23:06 schreef maily het volgende:
Er zijn meer weldoeners: Weldoener verrast mensen bij voedselbank met briefjes van 50 euro
[..]
Zo kom je ook van je zwarte geld af :P

Benieuwd of iemand dat gefilmd heeft ...
De prins in de witte BMW. Klinkt bijna als een sprookje dit.
pi_206919704
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:39 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
jep :D
Gewoon iedereen een Rituals-pakket, iedereen blij. :P
Het hele gezin met 5 kinderen allemaal tegelijk onder de douche want energiecrisis.
Wat een luxe heb je dan als alleenstaande. ;)
pi_206919724
quote:
Er stonden ongeveer dertig mensen te wachten en hij heeft het merendeel van de mensen geld gegeven.”


Je zal er maar tussen staan en jij krijgt niks. ;(
pi_206919733
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:13 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
Het hele gezin met 5 kinderen allemaal tegelijk onder de douche want energiecrisis.
Wat een luxe heb je dan als alleenstaande. ;)
jamaar hun hebben meer lichaamswarmte in huis en ikke niet boehoe. :D (en die lichaamswarmte komt van:... de boodschappen!)

Oplossing: Kerstpakketten/vergoedingen verbieden.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206919797
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:20 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
jamaar hun hebben meer lichaamswarmte in huis en ikke niet boehoe. :D (en die lichaamswarmte komt van:... de boodschappen!)

Oplossing: Kerstpakketten/vergoedingen verbieden.
500 euro vergoeding aan energie in de wintermaanden, direct betaald aan de energieboer. ^O^
pi_206919807
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:30 schreef Bep-Vetklep het volgende:

[..]
500 euro vergoeding aan energie in de wintermaanden, direct betaald aan de energieboer. ^O^
niet voor 500 euro aan bruine bonen en uien halen en je eigen gas fabriceren :') win-win-win
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206919843
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 09:32 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
niet voor 500 euro aan bruine bonen en uien halen en je eigen gas fabriceren :') win-win-win
pi_206922576
Mooi gebaar. Op zich ook een interessant experiment omdat je gelijk zicht krijgt op het egoïsme van je individuele werknemers, en laat zien wie wel en niet eigen verantwoordelijkheid aankan. Daar kan geen HR testje tegenop.
pi_206925202
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat is echt een egoïstische gedachte als je het mij vraagt :`)
Daarom loopt dit ook fout af waarschijnlijk of er moeten allemaal mensen werken die een ander wat gunnen. Straks zitten ze met een scheef gezicht op kantoor omdat de een 100 euro meer heeft gekregen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206925293
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 13:44 schreef Havermout2 het volgende:
Mooi gebaar. Op zich ook een interessant experiment omdat je gelijk zicht krijgt op het egoïsme van je individuele werknemers, en laat zien wie wel en niet eigen verantwoordelijkheid aankan. Daar kan geen HR testje tegenop.
Mooi om dan ook in januari (al dan niet anoniem) in groepsverband het lijstje met elkaar door te nemen.

Dat je dus wel weet dat er iemand maar 100,- heeft in gediend en een ander 2000,-
pi_206936361
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2022 07:59 schreef Het_Bokje het volgende:

[..]
Nee, maar als jij als single er ¤ 50/week doorheenjaagt bij de super, dus voor ¤200/mnd aan boodschappen 'declareert',en je collega ¤900, omdat die 5 kinderen heeft.... dan ben je een soort van genaaid. (niet zeuren uiteraard, wees blij dat je wat krijgt). Aan de andere kant: Iedereen krijgt hetzelfde: Een maand boodschappen. (kun je je bonnetjes van de coffeeshop ook inleveren? Kom ik ook aan die 900 :D )
je krijgt toch je boodschappen die jij nodig hebt van je baas? Die ander krijgt dit ook, dus het is even veel.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206936378
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2022 08:33 schreef 111210 het volgende:

[..]
Dat is echt een egoïstische gedachte als je het mij vraagt :`)
het is eigenlijk een gekke gedacht. 1tje die bij mij niet zou opkomen, omdat de waarde evenveel is, namelijk de benodigde boodschappen voor iedereen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  zondag 4 december 2022 @ 10:45:01 #50
168739 Red_85
'echt wel'
pi_206936413
Goeie vent!

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2022 21:37 schreef PS. het volgende:

[..]
Christus te paard zeg :')

Dit is juist een heel mooi gebaar van de werkgever, maar uiteraard moet er weer een klaptosti rondlopen die moet zeggen "beter had..."

Stap op een Legoblokje joh.
Dit is ook precies waarom dit soort dingen in NL zo moeilijk zijn. Er is altijd wel een lul die er misbruik van maakt en altijd wel een zeikerd die roept dat het niet eerlijk is en daarna heibel in de tent.

Er lopen nog steeds veel te veel kindjes rond. Jammergenoeg.

Dus zo'n directeur moet wel goed inschatten wat voor organisatie hij heeft. Maar: respect (y)
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')