SPOILER: Hall of FameOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rob310 op 02-12-2022 18:53:36 (scorelijst bijgewerkt) ]De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
Nu wordt duidelijk waarom Alexia graag in Groot Brittanië wilde studeren.quote:Op zondag 4 december 2022 20:29 schreef DaMart het volgende:
Aangezien mijn onderschrift de vorige ronde op de 2e plaats is geëindigd, neem ik de nieuwe wel voor mijn rekening.
[ afbeelding ]
Succes.
Nummer 2:quote:Op zondag 4 december 2022 20:48 schreef iamredleader het volgende:
Kimberley krijgt haar eerste creampie!
Nummer 3:quote:Op maandag 5 december 2022 06:49 schreef marcel.de het volgende:
[..]
Nu wordt duidelijk waarom Alexia graag in Groot Brittanië wilde studeren.
De tussenstand:quote:Op maandag 5 december 2022 17:00 schreef Symphonic het volgende:
Deelneemster Heel Holland Bakt klopt de slagroom op de bakkes van haar rivale
Een mooie 2e!quote:Op woensdag 7 december 2022 22:47 schreef Mubassie het volgende:
"Ouleh, vóór wedstrijd doe ik beetje kerstbomen optuigen. Na wedstrijd wij straatjes aftuigen."
En de winnaarquote:Op vrijdag 9 december 2022 18:45 schreef rosita1 het volgende:
Gemaskerde takkenbende opgerold na nachtelijke hak- en zaagpartijen in Amsterdamse bos
De tussenstand:quote:Op donderdag 8 december 2022 21:18 schreef DaMart het volgende:
Hakim neemt zijn liefde voor bomen na werktijd mee naar huis: zijn schoonmoeder is een takkewijf en zijn vriendin heeft een flinke bos hout voor de deur.
Ook mannen sluiten zich aan bij Iraanse protesten, zij dragen nu allemaal een hoofddoek en de dames een baardquote:Op zondag 11 december 2022 22:12 schreef DaMart het volgende:
Bedankt jury.
We blijven nog even in de kerstsferen met de nieuwe foto.
[ afbeelding ]
Nummer 2:quote:Op maandag 12 december 2022 21:39 schreef Rob310 het volgende:
Nieuwste lichting deelnemers voor auditie 'Holland got talent' biedt weinig originaliteit
Nummer 3:quote:Op maandag 12 december 2022 14:30 schreef Symphonic het volgende:
Sollicitanten nemen massaal de benen na het horen van de arbeidsvoorwaarden
De tussenstand:quote:Op maandag 12 december 2022 23:31 schreef -Shii- het volgende:
'Wat? Is dit niet de Nieuwjaarsduik?', roept Annie al rennend in bikini met Unox-muts tussen de kerstmannen en -vrouwen.
2.quote:Op donderdag 22 december 2022 02:10 schreef -Shii- het volgende:
Mensenrechtenorganisaties maken zich zorgen over omstandigheden aanleg bobsleebaan voor Olympische Spelen in Qatar.
3.quote:Op zaterdag 17 december 2022 22:38 schreef iamredleader het volgende:
Global warming? M'n reet! Dikke witte shit, en ik moet gewoon om 07:55 op werk zijn![]()
De tussenstand:quote:Op zaterdag 17 december 2022 20:55 schreef Symphonic het volgende:
I’m on a Iceway to hell… Iceway to hell![]()
Tweede:quote:Op zaterdag 24 december 2022 20:37 schreef iamredleader het volgende:
I'm stuffing more than one turkey tonight![]()
Derde:quote:Op zaterdag 24 december 2022 19:14 schreef Symphonic het volgende:
Kijk Femke, zo heb ik die witte saus gemaakt
En de tussenstand:quote:Op maandag 26 december 2022 12:38 schreef rosita1 het volgende:
Paranoïde Lieneke, die last heeft van hallucinaties van groene en rode bloemen op de muren, mocht met de kerst een dag naar huis, te herkennen aan haar alu-hoedje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voorheen marcel.nl , tegenwoordig door het leven als marcel.de
LOLquote:Op maandag 2 januari 2023 16:27 schreef StevenHyde het volgende:
Unit ready, silo's needed, for morher russia, arffirmative arffirmative arffirmative .
Ook goed gevonden!quote:Op maandag 2 januari 2023 18:01 schreef DaMart het volgende:
Profiel Poetin op datingsite uitgelekt: "Ik hou van lange telefoongesprekken en als het klikt, breng ik mijn grote kruisraket misschien wel tot ontploffing in jouw donkere, vochtige bunker."
Nieuwe tussenstand:quote:Op maandag 2 januari 2023 09:56 schreef Bosbeetle het volgende:
Breaking: Toiletgang om te poepen mag vanaf vandaag in Rusland niet meer benoemd worden het heet vanaf nu "speciale operatie".
Veel droge antwoorden, maar deze vond ik het mooistequote:Op woensdag 4 januari 2023 11:44 schreef BB-King het volgende:
Michael van Gerwen zichtbaar ontdaan nadat hij het kampioenschap worstenbroodjes eten verloor.
En wie is 2e en 3e?quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry! Ik wist niet dat ik de winnaar mocht kiezen :$
[..]
Veel droge antwoorden, maar deze vond ik het mooiste
2equote:Op woensdag 4 januari 2023 14:47 schreef DaMart het volgende:
Humeur Van Gerwen 180 graden gedraaid nadat tegenstander pijltje in zijn oog mikte en feestje vierde omdat hij eindelijk een keer "bullseye" had geraakt.
3equote:Op woensdag 4 januari 2023 20:58 schreef Mubassie het volgende:
Michael Smith checkt even vlug of de prijs niet toevallig van chocolade is.
EN de scorelijst bijwerken EN de winnaar via Pm berichten (tip:lees OP (•‿•) )quote:Op woensdag 11 januari 2023 10:57 schreef StevenHyde het volgende:
Sorry! Ik wist niet dat ik de winnaar mocht kiezen :$
[..]
Nummer 2:quote:Op donderdag 12 januari 2023 00:32 schreef -Shii- het volgende:
Dat krijg je ervan als je gaat flossen met je paardenstaart.
Nummer 3:quote:Op donderdag 12 januari 2023 07:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Tandarts? Één haar op m'n hoofd die er aan denkt.
De tussenstand:quote:Op woensdag 11 januari 2023 20:36 schreef DaMart het volgende:
Toen Rapunzel eindelijk uit de toren werd bevrijd, bleek haar verhaal er een met een lange baard.
quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:43 schreef -Shii- het volgende:
Dankjewel!![]()
Ik vond het wat lastig om iets te vinden, maar hopelijk kunnen jullie hier wat mee.![]()
[ afbeelding ]
@Shii uitslag?quote:Op vrijdag 20 januari 2023 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
Wordt het geen tijd voor een uitslag?
Tweede:quote:Op zaterdag 14 januari 2023 12:59 schreef marcel.de het volgende:
na corona duiken nu ook de waterpokken plots weer op in China
Derde:quote:Op zaterdag 14 januari 2023 17:43 schreef hemarookworst het volgende:
Fietsvakantie valt in het water
De tussenstand:quote:
Nummer 2quote:Op dinsdag 24 januari 2023 18:13 schreef PLY het volgende:
en dan hebben jullie mijn nieuwe cockring ook nog niet eens gezien
En nummer 3quote:Op vrijdag 27 januari 2023 08:18 schreef Symphonic het volgende:
Je bent de randjes vergeten schoon te maken Allard
quote:Op dinsdag 24 januari 2023 19:14 schreef iamredleader het volgende:
Na de walk-in fridge is de trouwring het volgende reclame-object. Hier alvast een voorproefje van wat Siebel juweliers in hun mannencollectie op gaat nemen
De foto lijkt niet goed te werken, nu hopelijk welquote:Op maandag 30 januari 2023 05:53 schreef PLY het volgende:
https://images.app.goo.gl/YXrNnmHUhaTvX2tU9 thanks, en hier de nieuwe.
René van der Gijp geeft nu ook les in Chinaquote:Op zaterdag 4 februari 2023 19:45 schreef DaMart het volgende:
Bedankt jury.
Nieuwe foto:
[ afbeelding ]
Nummer 2:quote:Op zondag 5 februari 2023 10:51 schreef iamredleader het volgende:
Chinesen niet blij na neerhalen ballon. Kinderfeestje verpest, papa gaat verhaal halen
Nummer 3:quote:Op zondag 5 februari 2023 20:25 schreef slaveloos het volgende:
Charme offensief Kim Jung un loopt uit op fiasco
De stand:quote:Op maandag 6 februari 2023 00:57 schreef BB-King het volgende:
Deze lerares verandert niet enkel figuurlijk maar ook letterlijk in een draak als ze ongesteld is.
We hebben alle data worldwide. De ballon gaat nu richting aarde.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:35 schreef iamredleader het volgende:
Dank je wel!
Een mooie, succes ermee
[ afbeelding ]
Tweede plaats is voor:quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:40 schreef Cupfighter het volgende:
I wanne see the Rainbow high in the sky
En de derde plaats gaat naar:quote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef Managarm het volgende:
Boeren niet meer welkom op aarde, prototype eerste ruimtekip klaar.
De nieuwe stand:quote:Op maandag 13 februari 2023 02:49 schreef BB-King het volgende:
Zelfs na superheldere foto van UFO houden Chinezen vol dat het een weerballon betreft.
quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:17 schreef Soury het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wakker worden naast Madonna
2.quote:
3.quote:Op woensdag 15 februari 2023 16:51 schreef sjoemie1985 het volgende:
Buurman Jansen loopt de hele dag schaapachtig te geiten.
quote:Op zondag 19 februari 2023 02:02 schreef BB-King het volgende:
Chinezen na waarschuwingen overgestapt van spionage weerballonnen naar gluurschapen.
2:quote:Op donderdag 23 februari 2023 18:37 schreef rosita1 het volgende:
Dé nieuwe huis-tuin-en-keuken oplossing voor een stiekeme affaire: De 'Rats!-trouwfoto-is-weg' methode.
3:quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:39 schreef -Shii- het volgende:
Bezuinigingen bij het programma 'Eigen huis en tuin' goed zichtbaar bij metamorfose huiskamer. Je kunt Rob de tuinman ook niet alles laten doen.
quote:Op woensdag 22 februari 2023 14:43 schreef Bargehassus het volgende:
Nee hoor, mijn katten klimmen nooit in de gordijnen.
2.quote:Op dinsdag 28 februari 2023 07:06 schreef DaMart het volgende:
Met carnaval heeft het halve dorp met flinke kater haar poes bewerkt, dus kan ze haar eigen vlooiencircus openen.
3.quote:Op maandag 27 februari 2023 22:07 schreef Symphonic het volgende:
Kijkdoos nieuwe stijl trekt weinig publiek. Ze zien er geen gat in.
Tussenstandquote:Op dinsdag 28 februari 2023 12:34 schreef BB-King het volgende:
Zie hier de enige vrouw die kan zeggen dat zij een grotere tent in haar broek heeft dan manlief.
Nummer 2:quote:Op maandag 6 maart 2023 10:58 schreef slaveloos het volgende:
William heeft geen koplamp nodig met zijn lichtgevende schedel
Nummer 3:quote:Op zondag 5 maart 2023 18:49 schreef Soury het volgende:
Het is Kate en William wel gelukt de paparazzi voor te blijven zonder ongelukken
Tussenstand:quote:Op vrijdag 3 maart 2023 18:40 schreef rosita1 het volgende:
William en Kate, the prince and princess of Wheels
Nummer 2 hahahahahahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 14:55 schreef Soury het volgende:
Even relaxen nadat ik die domme paashaas heb geneukt, groetjes Catfish
Nummer 3 hahahaquote:Op woensdag 8 maart 2023 10:15 schreef Symphonic het volgende:
nieuw op de markt: de sigaret met instagramfilter
De rest was ook erg leuk toppers!quote:Op vrijdag 10 maart 2023 15:22 schreef BB-King het volgende:
Nieuwe foto's op sigarettenpakjes waarschuwen katten wat roken zoal kan ver-oor-zaken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |