Misschien moet iemand zich aanmelden als vrijwilliger bij Radio 2 om dit soort vragen te beantwoordenquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:57 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Mails worden genegeerd, ik ga begin volgend jaar maar eens bellen
Ik had hetzelfde idee, maar ben geen datajournalist. Ik ben zelf journalist, nooit gewerkt voor R2 maar kan es kijken of ik via wat contacten kan achterhalen bij wie je moet zijnquote:Op vrijdag 2 december 2022 10:57 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Mails worden genegeerd, ik ga begin volgend jaar maar eens bellen
Vooral als je bedenkt dat de soorten nummers daar veel minder breed is dan bij Radio 10quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:57 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is ook wel veel hoor, de Rob1000 is immers half zo groot. Maar de keuzelijst blijft altijd een lastig concept, voor elke lijst.
We hadden een paar jaar geleden hier toch iemand die op commando spelfouten uit de keuzelijst kon halen? Als diegene zich nu even meldt, dan zijn we al een stap verder.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde idee, maar ben geen datajournalist. Ik ben zelf journalist, nooit gewerkt voor R2 maar kan es kijken of ik via wat contacten kan achterhalen bij wie je moet zijn
Jarenlang heb ik er op gestemd maar ik ben er nu een beetje klaar mee. Vorig jaar al ingeruild voor The Scientist maar dit keer heb ik 0 Coldplay in mijn lijst. ‘t Is mooi geweest mensen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 10:59 schreef Tussle266 het volgende:
Fix you lijkt een beetje over de Violet Hill. Maar dat kan vertekenen. Vergeleken met de andere Top20 vaste klanten zie je die in ieder geval iets minder.
quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:25 schreef Kerftminister het volgende:
Eentje per artiest max. gedaan voor wat leuke variatie:
Tame Impala - The Less I Know The Better
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Killers - Mr. Brightside
The Strokes - Someday (enige Strokes nummer in de keuzelijst helaas, al is deze wel zeer fijn ook)
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Talking Heads - Once In A Lifetime (Had liever Crosseyed and Painless gekozen, maar deze is ook uitstekend)
Kylie Minogue - Confide In Me
Dua Lipa - Physical
Blur - Parklife
Th Roots ft. Cody ChesnuTT - The Seed 2.0
Wu-Tang Clan - Gravel Pit
OutKast - Roses
The Kooks - Naïve
Gorillaz - Clint Eastwood
Elvis Costello - (I Don't Want To Go To) Chelsea
The Stone Roses - Fools Gold
Franz Ferdinand - Dark Of The Matinee
Daft Punk - Something About Us
Muse - Plug In Baby
De La Soul - A Rollerskating Jam Named Saturdays
David Bowie - Lazarus
Vampire Weekend - A-Punk
White Lies - Time To Give
Earth, Wind & Fire - September
Janet Jackson - Together Again
The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Keane - Nothing In My Way
The Weeknd ft. Daft Punk - I Feel It Coming
Haddaway - What Is Love
Prince - 1999
XTC - Senses Working Overtime
Yes - Roundabout (Albumversie)
Rainbow - Catch The Rainbow
Michael Kiwanuka - Love And Hate (Albumversie)
Opgezwolle - Hoedenplank
Schande dat er geen Opgezwolle in de lijst staat! Verder komen er elk jaar leukere keuzes bij volgens mij, ondanks nog steeds het gebrek aan 2000s Alt-Rock (wat misschien wel mn favoriete muziek is, waar is Bloc Party?)
Wel 3x Opposites erbij in de keuzelijst. Helaas niet hun beste 'Licht Uit'quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:25 schreef Kerftminister het volgende:
Eentje per artiest max. gedaan voor wat leuke variatie:
Tame Impala - The Less I Know The Better
Arctic Monkeys - Fluorescent Adolescent
The Killers - Mr. Brightside
The Strokes - Someday (enige Strokes nummer in de keuzelijst helaas, al is deze wel zeer fijn ook)
Queens Of The Stone Age - No One Knows
Talking Heads - Once In A Lifetime (Had liever Crosseyed and Painless gekozen, maar deze is ook uitstekend)
Kylie Minogue - Confide In Me
Dua Lipa - Physical
Blur - Parklife
Th Roots ft. Cody ChesnuTT - The Seed 2.0
Wu-Tang Clan - Gravel Pit
OutKast - Roses
The Kooks - Naïve
Gorillaz - Clint Eastwood
Elvis Costello - (I Don't Want To Go To) Chelsea
The Stone Roses - Fools Gold
Franz Ferdinand - Dark Of The Matinee
Daft Punk - Something About Us
Muse - Plug In Baby
De La Soul - A Rollerskating Jam Named Saturdays
David Bowie - Lazarus
Vampire Weekend - A-Punk
White Lies - Time To Give
Earth, Wind & Fire - September
Janet Jackson - Together Again
The Smiths - There Is a Light That Never Goes Out
Keane - Nothing In My Way
The Weeknd ft. Daft Punk - I Feel It Coming
Haddaway - What Is Love
Prince - 1999
XTC - Senses Working Overtime
Yes - Roundabout (Albumversie)
Rainbow - Catch The Rainbow
Michael Kiwanuka - Love And Hate (Albumversie)
Opgezwolle - Hoedenplank
Schande dat er geen Opgezwolle in de lijst staat! Verder komen er elk jaar leukere keuzes bij volgens mij, ondanks nog steeds het gebrek aan 2000s Alt-Rock (wat misschien wel mn favoriete muziek is, waar is Bloc Party?)
Ik heb juist na een paar jaar afwezigheid weer eens op Viva la Vida gestemd. Haters gonna hate.quote:Op vrijdag 2 december 2022 11:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Jarenlang heb ik er op gestemd maar ik ben er nu een beetje klaar mee. Vorig jaar al ingeruild voor The Scientist maar dit keer heb ik 0 Coldplay in mijn lijst. ‘t Is mooi geweest mensen.
Marilyn Manson mag er best met een plaat in wmb. Maakt me niet uit welkequote:Op vrijdag 2 december 2022 11:56 schreef Mgolovic het volgende:
Voor het eerst een lijst(je) ingestuurd dit jaar. Niet de illusie dat ik alles in de Top 2000 terug ga horen overigens.
Metallica - One
Johnny Cash - Hurt
Chris Isaak - Wicked Game
R.E.M. - Drive
Lynyrd Skynyrd - Simple Man
Guns N' Roses - November Rain
Pink Floyd - Wish You Were Here
Ludovico Einaudi - Una Mattina
Rammstein - Seemann
Iron Maiden - The Trooper
Red Hot Chili Peppers - Under The Bridge
Steelheart - We all die young
Metallica - Orion
Marilyn Manson - Sweet Dreams
Die zal Radio 2 dan wel net zo hard cancellen als Marco Borsatoquote:Op vrijdag 2 december 2022 12:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Marilyn Manson mag er best met een plaat in wmb. Maakt me niet uit welke
De billen van Pipo.quote:Op vrijdag 2 december 2022 12:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Marilyn Manson mag er best met een plaat in wmb. Maakt me niet uit welke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor het eerst in mijn leven een lijstje gemaakt.
Ik ga verder niet luisteren ofzo.
De uitspraak It's nice to be important, but more important to be nice komt in ieder geval met vlag en wimpel door de cancelcommissiequote:Op vrijdag 2 december 2022 13:26 schreef Tussle266 het volgende:
Als de schijtlolligheid dit jaar ergens vandaan moet komen is het Scooter - Move your ass. Denk het niet, maar ik hem vaak genoeg voorbij zien komen om in ieder geval even een eervolle vermelding te doen.
Ik ben eigenlijk een beetje uit het veld geslagen dat je zo de lyrics van een moderne klassieker als Move your ass oplepelt. Dit gaat mijn intelligentie wel een beetje te boven.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De uitspraak It's nice to be important, but more important to be nice komt in ieder geval met vlag en wimpel door de cancelcommissie
Die is dan ook op elk 90's feestje zowat aanwezig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 13:52 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk een beetje uit het veld geslagen dat je zo de lyrics van een moderne klassieker als Move your ass oplepelt. Dit gaat mijn intelligentie wel een beetje te boven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |