Zie buiten GYOW niet echt iets wat ook Top 10 materiaal is. Ik zie Dreams er nog wel dichtbijkomen. De gemiddelde top 2000-stemmer beseft helemaal niet dat McVie daarvan niet de leadzanger isquote:Op maandag 5 december 2022 12:56 schreef TheVulture het volgende:
Misschien schiet er nog iets van Fleetwood Mac de Top 10 in vanwege een dodenbonus
Heb ergens het gevoel dat de gemiddelde top 2000 stemmer niet echt een idee heeft van de nummers waarop ze zingt, of welke ze geschreven heeftquote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zie buiten GYOW niet echt iets wat ook Top 10 materiaal is. Ik zie Dreams er nog wel dichtbijkomen. De gemiddelde top 2000-stemmer beseft helemaal niet dat McVie daarvan niet de leadzanger is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not lost, it's just I've no idea where I am
Dreams wordt #4 achter Everywherequote:Op maandag 5 december 2022 12:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zie buiten GYOW niet echt iets wat ook Top 10 materiaal is. Ik zie Dreams er nog wel dichtbijkomen. De gemiddelde top 2000-stemmer beseft helemaal niet dat McVie daarvan niet de leadzanger is
Woensdag 15:00 als ik me niet vergis.quote:Op maandag 5 december 2022 13:06 schreef Dven het volgende:
Hoeveel tijd is er nog om de lijst in te vullen? In dit huishouden gebeurt dit traditiegetrouw overgehaast in het laatste kwartier
Daarbij helpt het denk ik ook wel dat dat nummer in het nieuws rondom McVie veel genoemd werdquote:Op maandag 5 december 2022 13:06 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou de sprong van Songbird niet onderschatten hoor, die link lijkt de gemiddelde stemmer nog wel te kunnen leggen. Top 10 is wat veel van het goede, maar die gaat wel echt serieus omhoog.
Ah tijd zat om het nog bijna te vergeten dusquote:Op maandag 5 december 2022 13:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Woensdag 15:00 als ik me niet vergis.
Moet er ook nog eens voor gaan zitten, maar ben snipverkouden en heb er nog niet echt zin in gehad
Die komt wel binnen ja.quote:Op maandag 5 december 2022 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie Ik Wil Dansen van Froukje ook behoorlijk vaak voorbijkomen. Lijkt me ook wel een zekerheidje
Ik neem het me elk jaar weer voor, maar ik heb nog nooit een lijstje ingediendquote:Op maandag 5 december 2022 13:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Moet er ook nog eens voor gaan zitten, maar ben snipverkouden en heb er nog niet echt zin in gehad
Ik wil dansen, Noodgeval, Multi Color, As it was, l'Enfer, Cold Heart kan je allemaal wel afstrepen van '21 en '22. Onze bierkopper denk ik ook, maar die zie je wel iets minder vaak. Voor Noodgeval en Multi Color lijkt me 31 december zelfs wel zeker.quote:Op maandag 5 december 2022 13:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie Ik Wil Dansen van Froukje ook behoorlijk vaak voorbijkomen. Lijkt me ook wel een zekerheidje
+ De Diepte en die verschrikkelijke Dean Lewisquote:Op maandag 5 december 2022 13:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik wil dansen, Noodgeval, Multi Color, As it was, l'Enfer, Cold Heart kan je allemaal wel afstrepen van '21 en '22. Onze bierkopper denk ik ook, maar die zie je wel iets minder vaak. Voor Noodgeval en Multi Color lijkt me 31 december zelfs wel zeker.
Zou kunnen, maar die zie je wel echt wat minder vaak. Maar zoals altijd: dat zegt niet alles. Dus die zal er ongetwijfeld bij zitten.quote:
Fleetwood Mac is wel erg populair bij jongere generaties, zonder dat ze veel van de bandleden weten. Dat geldt eigenlijk ook voor mij.quote:Op maandag 5 december 2022 12:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
maar gaan mensen er wel op stemmen als ze er zo weinig mee hebben?
Als je qua zien Twitter als uitgangspunt neemt, heb je misschien 5 procent van de stemmen, dus daar zou ik idd niet al te veel aan vasthangen.quote:Op maandag 5 december 2022 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die zie je wel echt wat minder vaak. Maar zoals altijd: dat zegt niet alles. Dus die zal er ongetwijfeld bij zitten.
Niet alleen twitter.quote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als je qua zien Twitter als uitgangspunt neemt, heb je misschien 5 procent van de stemmen, dus daar zou ik idd niet al te veel aan vasthangen.
Wat zie je qua Taylor Swift-stemmen? Veel spreiding?quote:Op maandag 5 december 2022 13:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar die zie je wel echt wat minder vaak. Maar zoals altijd: dat zegt niet alles. Dus die zal er ongetwijfeld bij zitten.
All Too Well vooralquote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat zie je qua Taylor Swift-stemmen? Veel spreiding?
Alles van de keuzelijst + Anti-hero + Exile. Maar het lijkt me niet dat we naar 10 noteringen gaan.quote:Op maandag 5 december 2022 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat zie je qua Taylor Swift-stemmen? Veel spreiding?
Wie? Wil ik het uberhaupt weten?quote:Op maandag 5 december 2022 13:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
en die verschrikkelijke Dean Lewis
How do I say Goodbye... vind ik overigens geen slecht lied. Is wel zo'n liedje dat er na een paar jaar dan weer uitvliegtquote:Op maandag 5 december 2022 13:29 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Wie? Wil ik het uberhaupt weten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |