aan de kadequote:Op vrijdag 2 december 2022 00:32 schreef marcb1974 het volgende:
Goed plan wel eigenlijk
Nu nog een goede plek vinden om vis te kopen.
Ja volgens mij welquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:36 schreef engine het volgende:
Is dat iets gelovigs dan?
Als ik bij m'n ouders ga eten op vrijdag hebben ze wel vaak zalm
Waar geloven ze in?quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:36 schreef engine het volgende:
Is dat iets gelovigs dan?
Als ik bij m'n ouders ga eten op vrijdag hebben ze wel vaak zalm
Wist ik niet. Mijn ouders zijn niet gelovig dus het is puur toeval. Op dinsdag ook meestal vis want dan staat de viskraam in het dorpquote:
Weer wat geleerd.quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:41 schreef chufi het volgende:
Op vrijdag, een onthoudingsdag, eten katholieken van oudsher vis, omdat het eten van vlees op die dag niet was toegestaan.
Volgende week vrijdag ben ik weer thuisquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
fish and chips voor you dus ... hoe lang zit je daar nog?
Je zit downtown Aberdeen?quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:45 schreef engine het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag ben ik weer thuisHet is best prima hier maar heb ik ook wel weer zin in.
Jup 50 meter van de hoofdstraat. Dat is wel top. En leuke collega ook waar ik mee weg ben. Ik kende hem niet echt hiervoor maar is wel een goede kerel. Maar ik heb wel weer even genoeg van het weg zijn eigenlijk.quote:
Met azijn of wat pleuren ze erop daar?quote:Op vrijdag 2 december 2022 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
fish and chips voor you dus ... hoe lang zit je daar nog?
Citroentjequote:Op vrijdag 2 december 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met azijn of wat pleuren ze erop daar?
gravyquote:Op vrijdag 2 december 2022 00:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met azijn of wat pleuren ze erop daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |