hahahaquote:Op zaterdag 3 december 2022 22:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hun werkelijke leeftijd of hun geestelijke leeftijd?
Ik vind het huwelijk materiaal, maar dat is gewoon smaak.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stel dat je de kans zou krijgen, dan pak je d'r wel mee, toch?
Marco had 100% gelijk.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vond het wel meevallen eigenlijk. Van Basten was gewoon realistisch en terecht kritisch.
Er op spugen vind ik een afknapper.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze doorgaat en het beetje uit haar bek laat sijpelen. Denk ook dat ze erop spuugt.
Tja, haar gezicht vind ik niets bijzonders.quote:
Dan wordt het een knoeiboel, het is een net meisje.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Denk dat ze doorgaat en het beetje uit haar bek laat sijpelen. Denk ook dat ze erop spuugt.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:46 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je bent triest.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dan wordt het een knoeiboel, het is een net meisje.
quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Tja, haar gezicht vind ik niets bijzonders.
Maar laat haar lichaam eens zien. Heeft ze een lekkere kont?
Ze is afgevallen ofniet?quote:
ff eerlijk, die vergeten wij ook altijdquote:
Je mag toch zelf invullen of je man, vrouw of weet niet bent? Dan zul je ook wel mogen kiezen of je een neger bent of niet.quote:Op zaterdag 3 december 2022 22:50 schreef Gehrman het volgende:
Ik identificeer me als neger en ga ook een claim indienen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |