ik word er soms gewoon agressief vanquote:Op donderdag 1 december 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Vraagje aan de ladies hier! Gaan jullie ook slecht op dit geroddel? Kunnen jullie daar beter naar luisteren? Krijg er errors van!
Dat lees je toch al in de COSquote:Op donderdag 1 december 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Vraagje aan de ladies hier! Gaan jullie ook slecht op dit geroddel? Kunnen jullie daar beter naar luisteren? Krijg er errors van!
Woest word ik van die Wanda.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Als alleen de ladies antwoord mogen geven, zwijg ik wel hoorquote:Op donderdag 1 december 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
Extreem slecht zelfs!quote:Op donderdag 1 december 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
jij mag ookquote:Op donderdag 1 december 2022 22:12 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als alleen de ladies antwoord mogen geven, zwijg ik wel hoor
Ik doe hem telkens weer uit. Ik kan er serieus niet naar luisteren.quote:Op donderdag 1 december 2022 22:11 schreef Kakadylo het volgende:
ook nietquote:Op donderdag 1 december 2022 22:12 schreef Kakadylo het volgende:
Als er zes mannen in die hottub zouden zitten dan kon ik het beter hebben namelijk dus vandaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |