Totale chaos!quote:Op donderdag 1 december 2022 20:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Voorproefje voor van het weekend
Hoeveel liter is die fles eigenlijk?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ga geen champagne drinken uit de fles hoor. Netjes uit een glas dat wel en dat hoort uit zo'n coupe
0,75 denk ik?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoeveel liter is die fles eigenlijk?
nechte?quote:Op woensdag 30 november 2022 10:49 schreef mootie het volgende:
Voor het eerst weer een kerstboom! Eindelijk hangen de keramieken hangertjes van Vlie waar ze horen.
Oh, dat zou ik ook zijn.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben dronken met 2 glaasjes denk ik
Ík zie dat ie 30 euro kost. Da's nogal wat. Bezemkastgast is gek.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is wel prima te drinken, denk ik.
manmanman dat heeft toch geen ALLURE voor een vrouw met een rokje💅quote:Op donderdag 1 december 2022 20:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee, maar je kunt toch ook gewoon uit de fles drinken?
Ja, dat lijkt me duidelijk.quote:Op donderdag 1 december 2022 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ík zie dat ie 30 euro kost. Da's nogal wat. Bezemkastgast is gek.
ja dag daar moet ie voor betalenquote:Op donderdag 1 december 2022 20:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij wilde een foto van mij in bad aan de bubbels
Ik wil zo'n ouderwetse coupequote:Op donderdag 1 december 2022 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
manmanman dat heeft toch geen ALLURE voor een vrouw met een rokje💅
Nou ja, ze wil gaan rellen, dus ik weet niet hoeveel je dan aan allure hebt? Wat is dat voor gare smiley trouwens?quote:Op donderdag 1 december 2022 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
manmanman dat heeft toch geen ALLURE voor een vrouw met een rokje💅
Ja is leukquote:Op donderdag 1 december 2022 20:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wil zo'n ouderwetse coupe
Dazzun bad bitch emojiquote:Op donderdag 1 december 2022 20:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou ja, ze wil gaan rellen, dus ik weet niet hoeveel je dan aan allure hebt? Wat is dat voor gare smiley trouwens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |