Wie is Song? Behoudens die verschrikkelijke kneus bij ons.quote:
Neequote:Op vrijdag 2 december 2022 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vraag van de avond:
Denken jullie dat user @:maxi-mus ooit nog terugkeert?
Ja, waar is hij eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vraag van de avond:
Was GGMM ook boos dus nu ban? Of was het eenzijdig en is ie vertrokken?quote:
Ach, ook al weggejaagd.quote:
De bondscoach bij Kameroen.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:13 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wie is Song? Behoudens die verschrikkelijke kneus bij ons.
Helder.quote:
Jaagden ze jou maar eens definitief weg ouwe zuurpruimquote:
Wat ongezellig.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jaagden ze jou maar eens definitief weg ouwe zuurpruim
Geen ban, bans zouden ook niet besproken mogen wordenquote:Op vrijdag 2 december 2022 20:14 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Was GGMM ook boos dus nu ban? Of was het eenzijdig en is ie vertrokken?
In dat geval hoop ik dat maxi-mus terugkeert voor het warme bad van DRT waar GGMM niet mee postquote:
Waarom kom jij niet eens een keer afteren in het kokend hete bad van DRT? Jij zou er uitstekend passen!quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Laten we dit bad warm houden vrienden.
Ook boos?quote:
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vraag van de avond:
Het is dat hij werd besproken, anders had ik er ook niet aan gedacht.quote:
Ik ga dat dit jaar eens proberen. Ik volg darts altijd wel een beetje maar niet HEEUL actief.quote:Op vrijdag 2 december 2022 20:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom kom jij niet eens een keer afteren in het kokend hete bad van DRT? Jij zou er uitstekend passen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |