Oh ff kijken.quote:
Die heb ik nog liggen van de vorige keerquote:
quote:Op zondag 4 december 2022 17:57 schreef oma-Nijn het volgende:
Ze waren samen van mijn schermafbeelding afgelazerd.![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben ze zich niet bezeerd.quote:Op zondag 4 december 2022 17:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Van onderkant scherm naar bureau is klein stukje.quote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze zich niet bezeerd.
* notturna tovert de verbanddoos te voorschijn, voor het geval er een pleistertje geplakt moet worden.quote:Op zondag 4 december 2022 18:44 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze zich niet bezeerd.
Even opgeveegdquote:Op zondag 4 december 2022 17:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Zuster Pijnloosquote:Op zondag 4 december 2022 18:48 schreef notturna het volgende:
[..]
* notturna tovert de verbanddoos te voorschijn, voor het geval er een pleistertje geplakt moet worden.
Daar hebben we de ziekenfondshamer voor.quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 18:54 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar hebben we de ziekenfondshamer voor.
Ja dat drijft de prijzen alleen maar op.quote:Op zondag 4 december 2022 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]goedkoper dan volgieten met drank
Nee die ken ik niet, maar hij/zij sloeg de spijker op de kop. Het is disturbingquote:Op zondag 4 december 2022 11:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Lol. Ken je degene van het commentaar eronder?
quote:
Voor Prisha zou dat een hele val zijn.quote:Op zondag 4 december 2022 18:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Van onderkant scherm naar bureau is klein stukje.
Je kan veel beterquote:Op zondag 4 december 2022 19:42 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee die ken ik niet, maar hij/zij sloeg de spijker op de kop. Het is disturbing
quote:Op zondag 4 december 2022 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor Prisha zou dat een hele val zijn.![]()
Maar waarom is er geen vlaggetje van jou?
Het was juist de bedoeling dat het onaangenaam zou klinken. Ik heb voor degene die de video wilde maken wat dingetjes ingespeeld. Zij heeft het in stukjes geknipt en geplakt. Het was voor Halloween.quote:
quote:Op zondag 4 december 2022 20:12 schreef tonja het volgende:
[..]
Het was juist de bedoeling dat het onaangenaam zou klinken. Ik heb voor degene die de video wilde maken wat dingetjes ingespeeld. Zij heeft het in stukjes geknipt en geplakt. Het was voor Halloween.
Hoeveel volle pindabakjes heb je al:quote:Op zondag 4 december 2022 20:05 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]ik eet toch niet tijdens het borrelen. Nooit gedaan eigenlijk.
+ Nog misselijk van de pindarotsjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |