Tracklist
01 - Junkie XL - Tennis [06:31]
02 - Junkie XL feat Saffron - Crusher [05:34]
03 - Junkie XL - Breezer [08:05]
04 - Junkie XL feat Gary Numan - Surreal [06:23]
05 - Junkie XL feat Saffron - Spirits [04:58]
06 - Junkie XL - Nudge [06:54]
07 - Junkie XL - Mogwai [04:57]
08 - Sasha and Junkie XL - Beauty Never Fades [08:12]
09 - Junkie XL - Casio [05:14]
10 - Junkie XL - Outro [05:11]
Tot nu toe heb ik alleen een paar nummers kunnen luisteren, maar ik kan zeggen dat het een prachtig album gaat worden. Het album is erg divers. Van brute breakbeats, tot diepe progressive house en trance tracks, het staat er allemaal op. Vooral de nummers Breezer, Nudge, Crusher en natuurlijk Beauty Never fades zijn prachtig om naar te luisteren. Kortom een must voor de liefhebbers
Zijn er nog meer liefhebbers van dit prachtige album?
quote:Ik vind hem alleen maar beter worden. Hij is van bigbeat over gegaan naar progressive, ik kan me ook wel voorstellen dat sommigen zijn nieuwe stijl saai vinden.
Op zaterdag 8 februari 2003 12:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Ben vooral benieuwd naar dat nummer wat ie met Numan heeft gemaakt, voor de rest ben ik m'n interesse in JXL al sinds het vorige album verloren.
Vond "big sounds..." zwaar tegenvallen.
Trouwens, JXL's Remixen van Infusions' 'legacy' and Syntax's 'Pray' zijn echt supervet!
quote:Dat was dus mijn reden dat ik hem minder vondt... Bigbeat spreekt me qua stijl een stuk meer aan dan "house" (om het maar plat te zeggen, want ik hoor het verschil in stijlen echt niet
Op zaterdag 8 februari 2003 12:37 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Ik vind hem alleen maar beter worden. Hij is van bigbeat over gegaan naar progressive, ik kan me ook wel voorstellen dat sommigen zijn nieuwe stijl saai vinden.
Trouwens, JXL's Remixen van Infusions' 'legacy' and Syntax's 'Pray' zijn echt supervet!
quote:Leuke naam he?
Op zaterdag 8 februari 2003 12:44 schreef SirPsycho het volgende:
breezer??????hij ook al
Dat nummer heeft hij samen met Sasha gemaakt. Het is een heel mooi en vooral warm/zomers progressive trance nummer, met prachtige gitaar riffs. Zeker niet commercieel
quote:Yup... zie ook openingspost.
Op zaterdag 8 februari 2003 12:46 schreef Bauhaus het volgende:
Numan like in Gary Numan ?
quote:Erg Goed!!
Op zaterdag 8 februari 2003 13:16 schreef hallo_mensen het volgende:
maar hoe klinkt die ?
jxl was tof toen ie rock met dance combineerde op Saturday Teenage Kick enzo,.. 1997
quote:Dr Ruthboy
Op zaterdag 8 februari 2003 21:19 schreef DJ_Robbie het volgende:
Toen Ruthboy (schrijf je zo toch?) er nog bij zat was Junkie XL echt geweldig, nu vind ik hem iets minder geworden.
quote:Oh ja schreef je zo
Op zaterdag 8 februari 2003 21:52 schreef Hooghoudt het volgende:
Rudeboy, Neerlands' trots van de Urban Dance Squad.
me Rammstein
"One is called 3pm and one is called 3am," he says.
"The 3pm CD reflects daytime radio and dance music merged with pop music, and I worked with artists like Saffron from Republica, Gary Numan, Robert Smith from The Cure, Chuck D from Public Enemy; there are 15 people with pretty different backgrounds on the record.
"The B CD reflects night time radio and is similar to what a DJ might do. It is very dance-orientated, it starts slowly and dubby, and builds up over 70 minutes to steaming techno."
quote:
Op zaterdag 8 februari 2003 21:52 schreef Hooghoudt het volgende:
Rudeboy, Neerlands' trots van de Urban Dance Squad.
sinds JXL zonder Rudeboy is verdergegaan is het toch een stuk minder
quote:Nee, beter imo
Op woensdag 5 maart 2003 21:57 schreef ArTiC het volgende:[..]
sinds JXL zonder Rudeboy is verdergegaan is het toch een stuk minder
Geen cheesey bigbeat meer mar donkere diepe progressive house, zoals het hoordt
quote:cheesy bigbeat?
Op woensdag 5 maart 2003 22:45 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Nee, beter imo
billy club cheesy?
quote:dat is dan weer jouw smaak
Op woensdag 5 maart 2003 22:45 schreef Trance4Ever het volgende:[..]
Nee, beter imo
quote:Goh... origineel hoor...
Op woensdag 5 maart 2003 21:30 schreef mouzzer het volgende:
"One is called 3pm and one is called 3am," he says.
eigenlijk ging het al mis toen DJ Franky D er uit werd geschopt... sinds alle andere live muzikanten en Rudeboy er uit zijn is het niks meer.
Matig populair stadiontrance actje...
Vandaag is 'ie trouwens officieel uitgekomen.
Zoals al eerder besproken in dit topic vindt je er verschillende muziekstijlen in terug.
Klinkt ook allemaal heerlijk zomers!
Dus... NIET downloaden mensen, gewoon even kopen. Het derde deel 7AM is overigens wel gratis te downloaden op www.RadioJXL.com
Edit: typo
cd 2
perfect muziek om er mee wakkerte te worden. nummer breezer heb ik trowens op vinyl.
cd 3
site www.jxlradio.com is morgen om 3 uur pas online. k ga gelijk downloaden. ik ben benieuwd wat voor een cd het wordt.
ieder artis is tegen dat mp3tjes gedownloaden wordt, vind wel ruig dat hij zomaar 3e cd van zijn album gewoon op het net zet !!!
ik heb meer het gevoel dat hij eerder zijn muziek aan iedereen wilt laat horen dan geld eraan verdienen. (alwel dat hij inmiddels al binnen is denk ik)
wist je dat dat tom zelf moet dokken om www.jxlradio.com in de lucht te krijgen en houden.
quote:Kijk ik wil het album ook hebben, maar 23 Euro'tjes vind ik eigenlijk een beetje te veel van het goeie.......
Op maandag 2 juni 2003 16:36 schreef UFOtje het volgende:
Vandaag gekocht, wel 23 euro'tjes!
Neem een voorbeeld aan Tiesto's Nyana voor 17,99......
Vindt Junkie XL een toffe gozer, maar hij had z'n cd wel ffe wat goedkoper kunnen maken!!!!!!!!!!!!
quote:Prijs valt erg mee voor 2 cd's met in totaal zo'n 145 minuten muziek! Deze cd is de 23 euro zeker waard!
Op maandag 2 juni 2003 22:56 schreef RuiDaSilva het volgende:[..]
Kijk ik wil het album ook hebben, maar 23 Euro'tjes vind ik eigenlijk een beetje te veel van het goeie.......
Neem een voorbeeld aan Tiesto's Nyana voor 17,99......
Vindt Junkie XL een toffe gozer, maar hij had z'n cd wel ffe wat goedkoper kunnen maken!!!!!!!!!!!!
quote:Laatst bij Barend en Van Dorp bleek dat ook wel uit het gesprek.
Op maandag 2 juni 2003 22:53 schreef dj_secret_mind het volgende:
ik heb vandaag die cd gelijk gehaald.
cd1
ben normaal altijd tegen dat in de house gezongen worden.
maar wat ik nu hoor is echt vernieuwend!!!
house muziek met een zeer sterk pop muziek invloed. veel sythesizer en en computer geluid.
ik denk dat dit een album wordt, hoe vaak je naar luisteren hoe beter het wordt.
klasse wat die man allemaal doet. een echte artist.cd 2
perfect muziek om er mee wakkerte te worden. nummer breezer heb ik trowens op vinyl.cd 3
site www.jxlradio.com is morgen om 3 uur pas online. k ga gelijk downloaden. ik ben benieuwd wat voor een cd het wordt.
ieder artis is tegen dat mp3tjes gedownloaden wordt, vind wel ruig dat hij zomaar 3e cd van zijn album gewoon op het net zet !!!
ik heb meer het gevoel dat hij eerder zijn muziek aan iedereen wilt laat horen dan geld eraan verdienen. (alwel dat hij inmiddels al binnen is denk ik)wist je dat dat tom zelf moet dokken om www.jxlradio.com in de lucht te krijgen en houden.
quote:als je weet dat die man 3 jaar aan zijn album heeft gewerkt en in 2002 al van plan was om uit te brengen.
Op maandag 2 juni 2003 23:13 schreef mouzzer het volgende:[..]
Prijs valt erg mee voor 2 cd's met in totaal zo'n 145 minuten muziek! Deze cd is de 23 euro zeker waard!
quote:tiesto vs junkie xl - obsession
Op zaterdag 8 februari 2003 15:42 schreef reem het volgende:
dit is echt kut....jxl was tof toen ie rock met dance combineerde op Saturday Teenage Kick enzo,.. 1997
quote:Hij was al lang voor de Elvis mix met die artiesten bezig er was zelfs al een promo album uit (10 nummers met o.a. Saffron en Gary Numan) Na Elvis hebben steeds meer vocalisten gereageerd op de nummers die hij hun opgestuurd had en moest de plaat steeds verschoven worden (eigenlijke release tijdens lowlands vorig jaar) en vanwege het succes van de Elvis mix werd er gekozen voor een wereldwijde release wat ook weer tijd kostte.
Op dinsdag 3 juni 2003 00:13 schreef dj_secret_mind het volgende:[..]
als je weet dat die man 3 jaar aan zijn album heeft gewerkt en in 2002 al van plan was om uit te brengen.
na het nummer van littel less conversation had die veel aandacht gekregen van de media. toen ging hij platen opnemen met verschillende artisten. toen heeft tie nog een jaartje uitgesteld met zijn cd op het markt zetten.
dan vind ik dat 23 eurokes zeker wel waard geweest.
Het is wel een groeiplaat, des te vaker je hem hoort des te beter hij wordt!
(Laat staan z'n optredens zonder band/zanger... mijn god, wat kan die kerel lijp doen achter z'n mengtafel )
quote:Ik keek ook even raar..... Nieuw album?
Op zaterdag 14 februari 2004 07:19 schreef PDOA het volgende:
Huh?
Maar het is gewoon een topickick van het album 'Radio JXL A Broadcast from the Computer Hell Cabin'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |