abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_206877773
Goedemorgen allemaal,

Voor mijn werk zoek ik een nieuwe leasewagen. Ik werk in de sales en ben daardoor veel onderweg. Ondanks dat mijn huidige leasewagen nog relatief weinig kilometers heeft gereden moet hij er wel uit. Ik zoek dus naar een nieuwe wagen, maar zoals wellicht wel bekend is het aanschaffen van een auto op dit moment echt een ramp.

Inmiddels heb ik uiteraard al wel enig onderzoek gedaan en ik wil eigenlijk kijken of het mogelijk is om nog een voorraad auto te kunnen regelen. In dit geval kan ik hem, hopelijk, nog op enigszins interessant tarief rijden.

Een exacte voorkeur voor model heb ik niet, maar de wensen vanuit het werk zijn wel plug-in hybride of volledig elektrisch. Zelf heb ik daarom al even gekeken naar een Audi Q4 en een BMW 330e. Mijn voorkeur gaat persoonlijk uit naar de Audi Q4, maar ben ook benieuwd wat jullie nog zouden overwegen/adviseren.

Wensen:
- Elektrisch of plug-in hybride
- Het liefst SUV
- Prijsklasse max 70k
- Actieradius wanneer volledig elektrisch minimaal 450

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.
pi_206877815
Audi is een uitstekende keuze. 14.gif
pi_206878824
Heb je ook gekeken naar de Audi etron? De e-tron krijgt namelijk een facelift en wordt daarna de Q8-etron genoemd. Dit zou wat met de prijzen van de normale e-tron kunnen doen? Wanneer je die als voorraad auto kunt vinden zal hij nog binnen de prijsklasse vallen ook.
Maxwell
pi_206880511
Wat Maxwell zegt is inderdaad waar en zou je kunnen overwegen. De Q4 is verder ook een erg interessante optie, maar de vraag is inderdaad wel of je die al ergens als voorraad auto kunt krijgen. Je zou hier eens kunnen kijken. Je kunt hier anders ook een zoekopdracht doen dan gaan hun voor jou op zoektocht: https://qoets.nl/blog/audi-q4-e-tron-sportback-2021-2022-review
pi_206881437
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2022 09:49 schreef Socios het volgende:
Audi is een uitstekende keuze. 14.gif
Mee eens! Wat ik alleen wel vind is dat de Q4 niet echt aansluit bij de overige modellen van Audi. De afwerking en uitstraling vind ik niet echt Audi niveau namelijk.
pi_206881694
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 11:30 schreef maxwell450 het volgende:
Heb je ook gekeken naar de Audi etron? De e-tron krijgt namelijk een facelift en wordt daarna de Q8-etron genoemd. Dit zou wat met de prijzen van de normale e-tron kunnen doen? Wanneer je die als voorraad auto kunt vinden zal hij nog binnen de prijsklasse vallen ook.
Goeie tip! Daar had ik eigenlijk nog niet eens aan gedacht. Ik had ook niet meegekregen dat er een Q8 etron zou komen.
pi_206881717
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2022 14:19 schreef Frans1973 het volgende:
Wat Maxwell zegt is inderdaad waar en zou je kunnen overwegen. De Q4 is verder ook een erg interessante optie, maar de vraag is inderdaad wel of je die al ergens als voorraad auto kunt krijgen. Je zou hier eens kunnen kijken. Je kunt hier anders ook een zoekopdracht doen dan gaan hun voor jou op zoektocht: https://qoets.nl/blog/audi-q4-e-tron-sportback-2021-2022-review
Bedankt! Ik zal eens zo'n zoekopdracht doen. Hopelijk dat ze nog wat kunnen vinden
pi_206889881
Audi heeft ongeveer 2 weken terug inderdaad een Audi Q8 Etron gepresenteerd. Dit is eigenlijk het huidige etron model, maar dan net even een klasse hoger in de markt gezet. Reden hiervoor is dat alle elektrische modellen van audi e-tron werden genoemd en je dan ook nog een model had dat e-tron werd genoemd. Daarbij gaat er een Q6 etron komen. Deze moet net ietsje onder de normale etron dus vandaar dat ze dit zo hebben opgebouwd.
pi_206907329
Ik ga even vloeken..

Is de Lynk en Co niet iets? Plugin, 70 km elektrisch bereik en slechts 42k eurotjes full options. Onderhuids vergelijkbaar met een Volvo XC40 T5.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')