Ik heb een zere linkerbilquote:Op woensdag 30 november 2022 07:18 schreef Lonaa het volgende:
Ja, goedemorgen. Mijn schouders doen zeer. Net als m'n rechterbil.
quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:12 schreef sigme het volgende:
Ok; dilemma dat ik ga voorleggen een een clubje willekeurige mensen op internet, die ik niet eens ken.
[/spoiler]
Ik las deze gisteravond en begreep hem niet, en zo fris in de ochtend begrijp ik hem nog steeds niet. Ben heel benieuwd wat hierin afwegingen zouden kunnen zijn. Dus als iemand dat nog wil uitleggen, heel benieuwd.quote:Op dinsdag 29 november 2022 20:54 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik snap wel wat je bedoelt. Of waar je naar toe wilt/kunt. Ik vind er wel iets van maar niet genoeg om er iets mee te doen.
Mijn mening heeft meer met het leidinggevende component dan met de ambtenaarcompinent te maken trouwens.
Nja, de wandeling lijkt me wel gezellig? Vind via app het nog afzeggen ook stom.quote:Op woensdag 30 november 2022 07:07 schreef Vanyel het volgende:
Yo @:Tele6 , waarom de wandeling afwachten voor het afwimpelen? Je bent vrij helder dat dat gaat gebeuren. Niet aardig toch om dan niet meteen duidelijk te zijn?
En dan ga je het na de wandeling verder afzeggen?quote:Op woensdag 30 november 2022 08:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nja, de wandeling lijkt me wel gezellig? Vind via app het nog afzeggen ook stom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |