Ja niet altijd maar de was is toch ook niet zeiknat ofzo als je die ophangt.quote:
Grootste kamer van m'n appartementquote:
Vol niet maar is wel als opslag gebruikt toen mijn ouders gingen verhuizen. Staat nog wel wat dozen met spullen die je niet weggooid maar ook nooit gebruikt.quote:
dat is echt balenquote:Op maandag 28 november 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Vol niet maar is wel als opslag gebruikt toen mijn ouders gingen verhuizen. Staat nog wel wat dozen met spullen die je niet weggooid maar ook nooit gebruikt.
Heb ook geen vaste trap naar zolder. Het bizarre is dat die er wel ooit in gezeten heeft maar de volgende huurder wou die toen niet overnemen en is er weer uitgesloopt
Ja zonde. Maar bij de verbouwing afgelopen zomer hebben ze wel de vlizotrap vervangen. Die ik nu heb is wel 10x steviger en handiger in gebruik.quote:
Die hebben een trap in hun kont nodigquote:Op maandag 28 november 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
rare mensen, geen vaste trap over willen nemen
Het voordeel van een vlizotrap is wel dat je dat luik dicht kunt doen. Anders ontsnapt er ook warmte naar zolder. Maar ja, ik heb dat ook nooit begrepen. Die hadden de zolder echt als extra kamer ingericht...dat heb ik verder ook niet. Ik hang er de was neer en dat was het.quote:Op maandag 28 november 2022 23:46 schreef suzi1 het volgende:
rare mensen, geen vaste trap over willen nemen
ik heb echt een knaken ding maarja gebruik hem gelukkig vrijwel nooitquote:Op maandag 28 november 2022 23:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zonde. Maar bij de verbouwing afgelopen zomer hebben ze wel de vlizotrap vervangen. Die ik nu heb is wel 10x steviger en handiger in gebruik.
Traplift nemenquote:Op maandag 28 november 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ik zou best een hoogslaper willen. maar dan moet je ook steeds extra trapje op
ja ik zou hier een deur kunnen laten plaatsen onderaan de trap. maar verder nooit bij nagedachtquote:Op maandag 28 november 2022 23:48 schreef engine het volgende:
[..]
Het voordeel van een vlizotrap is wel dat je dat luik dicht kunt doen. Anders ontsnapt er ook warmte naar zolder. Maar ja, ik heb dat ook nooit begrepen. Die hadden de zolder echt als extra kamer ingericht...dat heb ik verder ook niet. Ik hang er de was neer en dat was het.
Ja dat had ik eerst ook. Dat je angst had als je met volle wasmand dat ding op ging.quote:Op maandag 28 november 2022 23:49 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik heb echt een knaken ding maarja gebruik hem gelukkig vrijwel nooit
Is dat iets recents? Aangezien je niet gelijkvloers woontquote:Op maandag 28 november 2022 23:48 schreef suzi1 het volgende:
ik kan al van een gewone trap afflikkeren, laat staan een vlizo
is gelukkig alweer lang geleden. je kan zo een uitschuiver maken met vloerbedekking op de trap ook. gwn onhandigheid en niet opletten denkquote:Op maandag 28 november 2022 23:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is dat iets recents? Aangezien je niet gelijkvloers woont
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 november 2022 00:00 schreef suzi1 het volgende:
ik ga el club denk kijken. iets van teens en mdma. lekker mexican
Vandaag een wegwerp vape gekocht....best chillquote:
ben je nu op je dijen aan het kletsen?quote:Op dinsdag 29 november 2022 00:08 schreef engine het volgende:
Ik heb wat cabaret op de achtergrond aan staan
https://www.bitchute.com/video/KiIovcpST1fb/
Dat niet maar het is wel boeiendquote:Op dinsdag 29 november 2022 00:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je nu op je dijen aan het kletsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |