Dat wil ik op zich wel eens meemakenquote:Op maandag 28 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij gaat Zoe zich verkiesbaar stellen.

Nee omdat ze nu wel beseffen dat ze eerst onder een vergrootglas komen en vervolgens met hun nek op een houtblokquote:Op maandag 28 november 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo mooi hè, allemaal klagen over de manager, dat doen ze al die manden al, over Martin, Maddy en nu over Jeff, maar het stokje overnemen, ho maar, dat willen ze niet.

Omdat ze dan weten dat zij dan degene zijn waar tegen/over geklaagd gaat wordenquote:Op maandag 28 november 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het is zo mooi hè, allemaal klagen over de manager, dat doen ze al die maanden al, over Martin, Maddy en nu over Jeff, maar het stokje overnemen, ho maar, dat willen ze niet.

Tis net zo'n anwb stelletje qua kledingquote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Loveable het volgende:
Esther en JW zitten nog steeds of alweer op die blauwe stoelen..

quote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Tis net zo'n anwb stelletje qua kleding

Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veelquote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]

Esther heeft ons hier toch wel dagen bezig gehouden.quote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veel

observeren, zitten en roddelen. JW is vanmiddag wel met de stofzuiger door de loods geweestquote:Op maandag 28 november 2022 15:06 schreef Loveable het volgende:
[..]
Mwa niet veel aan, doen ook verder niet veel

Okko en Eus uit Koefnoen.quote:Op maandag 28 november 2022 15:05 schreef Ireth het volgende:
[..]

Als ze weer een flipt iddquote:Op maandag 28 november 2022 15:07 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Esther heeft ons hier toch wel dagen bezig gehouden.

Zozo, daarna was die ook moe zeker hahaquote:Op maandag 28 november 2022 15:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
observeren, zitten en roddelen. JW is vanmiddag wel met de stofzuiger door de loods geweest

O jee, dat gaat niet goed denk ik.quote:Op maandag 28 november 2022 15:02 schreef FreshFruit het volgende:
Volgens mij gaat Zoe zich verkiesbaar stellen.

Helemaal goed.Voor de Caraïben party.quote:Op maandag 28 november 2022 15:11 schreef Loveable het volgende:
[..]
Moet dat een cactus voorstellen?

Wanneer is dat dan? Komende weekend dan zekerquote:Op maandag 28 november 2022 15:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal goed.Voor de Caraïben party.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |