Ze doen d'r ook niet veel meer mee in de 2e helft.quote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef MoreDakka het volgende:
Wat een ruimte krijgt Servië zegLijkt echt nergens op
Ze hadden deze wedstrijd dik moeten winnen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef MoreDakka het volgende:
Nee helemaal niks inderdaadquote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze doen d'r ook niet veel meer mee in de 2e helft.
In de eerste helft ook al wat laten liggen, met name in het begin.quote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze doen d'r ook niet veel meer mee in de 2e helft.
Je kan toch nog steeds kijken als je aan het bellen bent?quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef Bugno3 het volgende:
Verdomme, zou gaan kijken, kreeg ik na paar minuten telefoon, net pas uitgesproken
Dat zeiden de onderdanen van Karremans ook.quote:Op maandag 28 november 2022 12:53 schreef MoreDakka het volgende:
Flinke koetjes en kalfjes boerderij.quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef Bugno3 het volgende:
Verdomme, zou gaan kijken, kreeg ik na paar minuten telefoon, net pas uitgesproken
Ja, hadden makkelijk kunnen/moeten winnen vandaag.quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef Toby56 het volgende:
[..]
In de eerste helft ook al wat laten liggen, met name in het begin.
Tadic is soms wel erg veel van net dat passje teveel ipv gewoon zelf rammen.quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef TheVulture het volgende:
Ik verdenk Tadic ervan dat ie opgeknoopt wordt als ie ook maar een keer zelf op goal schiet
Nee werk dingen met computer erbij etc.quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan toch nog steeds kijken als je aan het bellen bent?
Jij belt met je ogen?quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef Bugno3 het volgende:
quote:
Haha zwarte mannen hebben grote piemels.quote:Op maandag 28 november 2022 12:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Kwam toch zeker 30cm te kort, dat zou die Kameroeners nooit gebeuren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |