Ook nog even een beetje drank erbijquote:Op maandag 28 november 2022 01:03 schreef mootie het volgende:
Echt een kinderhuiltje, met snikken en slikken en ademstops
Ik heb een keer een vriendin aan de deur gehad, aangeschoten/ dronken, huilen. Ze was er net achter gekomen dat haar man vreemd ging, had ik niet naar haar moeten luisteren? Haar in bed moeten stoppen? Ik zit gelukkig anders in elkaar. Ik heb jhaar koffie gegeven en net zo lang met haar gepraat tot ze op mijn bank in slaap viel. Dat is vriendschapquote:Op maandag 28 november 2022 01:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Nou, als ze zo bezopen zijn dat de dronkemanstranen rijkelijk vloeien en zo achterijk lullen zou ik ze in bed gooien en klaar.
Het had juist iets liefs maar Jeff werd er ongemakkelijk vanquote:Op maandag 28 november 2022 01:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte.
Dat Jeff dit trekt. Dronkemanstranen vind ik echt zo walgelijk
Maar Jeff is toch niet vreemdgegaan? De ene situatie is de andere niet. Hier is niks aan de hand en Kim jankt omdat ze dronken is. Voor mij prima hoor maar dat is wel de situatie nu.quote:Op maandag 28 november 2022 01:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vriendin aan de deur gehad, aangeschoten/ dronken, huilen. Ze was er net achter gekomen dat haar man vreemd ging, had ik niet naar haar moeten luisteren? Haar in bed moeten stoppen? Ik zit gelukkig anders in elkaar. Ik heb jhaar koffie gegeven en net zo lang met haar gepraat tot ze op mijn bank in slaap viel. Dat is vriendschap
tja, jij weet wat zij nu voelt? Knap!! En ja ze heeft gedronken, maar jij weet, net zo mijn als ik, wat er in haar hoofd omgaat en waarom.quote:Op maandag 28 november 2022 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jeff is toch niet vreemdgegaan? De ene situatie is de andere niet. Hier is niks aan de hand en Kim jankt omdat ze dronken is. Voor mij prima hoor maar dat is wel de situatie nu.
Eens!quote:Op maandag 28 november 2022 01:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar Jeff is toch niet vreemdgegaan? De ene situatie is de andere niet. Hier is niks aan de hand en Kim jankt omdat ze dronken is. Voor mij prima hoor maar dat is wel de situatie nu.
Ik weet zeker dat haar vanavond niks is aangedaan door iemand. Dat blijkt ook uit haar eigen woorden. Totaal niet te vergelijken met iemand die erachter komt dat haar man vreemd gaat.quote:Op maandag 28 november 2022 01:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
tja, jij weet wat zij nu voelt? Knap!! En ja ze heeft gedronken, maar jij weet, net zo mijn als ik, wat er in haar hoofd omgaat en waarom.
Tuurlijk mag jij die conclusie trekken, ik zie het anders, door alcoholgebruik worden emoties heftiger en dat gebeurt nu bij Kim, het gevoel van gemis van thuis komt, mede door haar verjaardag en alcoholgebruik, extra heftig naar buiten, maar daarom zijn het haar emoties, war wij niet over kunnen oordelen. Als jullie het allemaal dronkenmansgelal vinden, prima. Ik kijk er wat anders naar. Zij zitten in een situatie, waarover wij totaal niet kunnen oordelen. Doen we allemaal wel, maar of die altijd eerlijk is?quote:Op maandag 28 november 2022 01:19 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat haar vanavond niks is aangedaan door iemand. Dat blijkt ook uit haar eigen woorden. Totaal niet te vergelijken met iemand die erachter komt dat haar man vreemd gaat.
Als je dan verder kijkt naar haar gedrag, met pilsje in de hand, kun je ook concluderen dat ze gewoon wat teveel gedronken heeft. Zoals ik al zei, dat is prima... maar dan mag ik dat toch als conclusie trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |