Een derde ofzo al punten kwijt en een handvol die zelfs all-in op Sarah gingenquote:
De enige manier om t spel te winnen is om vanaf t begin all-in te gaanquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:43 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een derde ofzo al punten kwijt en een handvol die zelfs all-in op Sarah gingen
Je verliest alleen punten door degene die afvalt, dus je kunt er niks aan afleiden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef Pap89 het volgende:
Btw, kun je met de app in theorie niet gewoon gelijk de mol vinden? Stel iedereen pakt 1 “mol” een gaat er door, weet je het toch meteen?
Nee zo werkt ‘ie niet, je gaat door als jouw verdachte niet is afgevallen, dus dat zijn in dit geval ook 8 niet-mollen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef Pap89 het volgende:
Btw, kun je met de app in theorie niet gewoon gelijk de mol vinden? Stel iedereen pakt 1 “mol” een gaat er door, weet je het toch meteen?
Ja als je ambitie alleen is om dat bordspel te winnen.. maar ik doe ook met familiepoules mee waar ik liever niet alles of niks speel.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:44 schreef noodgang het volgende:
[..]
De enige manier om t spel te winnen is om vanaf t begin all-in te gaan
Ahhh ik snap het.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:45 schreef Moira het volgende:
[..]
Nee zo werkt ‘ie niet, je gaat door als jouw verdachte niet is afgevallen, dus dat zijn in dit geval ook 8 niet-mollen.
Zou idd makkelijk zijn als je alleen door ging op de goeie mol
Ja precies, omdat jouw mol(len) er nog in zit(ten) worden je punten verdubbeld en blijf je in het spelquote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:47 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ahhh ik snap het.
Had op 4 ingezet en stond “gefeliciteerd jouw mol zit er nog in”, vandaar.
Kan hoor! Ik voeg je toequote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:48 schreef Pap89 het volgende:
Kan ik nu ook nog in de fokpoule of is dat te laat?
Anders Kef1989
Voor de bonuspunten is het wel beter om zoveel mogelijk punten op de echte mol te hebben en niet alleen de afvallers te vermijden.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:47 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Ahhh ik snap het.
Had op 4 ingezet en stond “gefeliciteerd jouw mol zit er nog in”, vandaar.
Ja nou en, download app, maak account en drop username danquote:
Je had Sarah als je mol?quote:
Dat betekent een rood scherm sowieso.quote:Op zondag 8 januari 2023 09:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had Sarah als je mol?
Dat betekent dat ze dus ook niet de mol kan zijn, zelfs niet als ze terugkomt?
Dat is de vraag nog maar, er is nooit gesteld dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis gaat.quote:
Dat is niet waar, althans voorgaande seizoenen werd altijd gezegd. 10/20 vragen over de mol, blablabla, behalve de mol, die krijgt nooit een rood scherm.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, er is nooit gesteld dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis gaat.
Onder andere in deze link:quote:Op zondag 8 januari 2023 11:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dat is niet waar, althans voorgaande seizoenen werd altijd gezegd. 10/20 vragen over de mol, blablabla, behalve de mol, die krijgt nooit een rood scherm.
Al jaren...quote:Op zondag 8 januari 2023 11:14 schreef Nizno het volgende:
Deze aflevering, de mol hoeft nooit naar huis...
ja klopt, ik ben idd terug aan het kijken, seizoen 12 idd ook.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Al jaren...
Deze discussie is ook al eerder geweest, elke keer als een afvaller de kans heeft terug te keren.
Afaik hebben de makers dat zelf meermaals gezegd.quote:Op zondag 8 januari 2023 11:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is de vraag nog maar, er is nooit gesteld dat de mol geen rood scherm kan krijgen, alleen dat de mol nooit naar huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |