Punten aflevering 1 450
@RedumDe statistiekenVoorafgaand aan de eerste aflevering dacht bijna de helft (47%) van de stemmers dat Conny in de eerste aflevering zou afvallen. Wat mij opvalt als ik de statistieken van de afgelopen jaren bekijk is dat de persoon die we het eerst zien afvallen (als de meeste stemmen voor "niemand" zijn, dan kijk ik naar de kandidaat die daarna de meeste stemmen kreeg) vaak in aflevering 4 afvalt (3 van de afgelopen 5 jaren was dat het geval en 1 keer was het in aflevering 3). Doe daar dus je voordeel mee: de kans is groot dat Conny in aflevering 4 (of 3) afvalt
Wat betreft de mol: zowel Samya als Thomas worden door 24% van de stemmers verdacht van de mol te zijn. De afgelopen 5 jaar zat de meerderheid nog nooit direct op de goede mol, dus we kunnen er vanuit gaan dat zij de mol niet zijn

Leila en Samya worden door 24% van de stemmers gezien als de uiteindelijke winnaar. Over de vorige 5 jaren zat de meerderheid twee keer op de juiste winnaar voorafgaand aan de eerste aflevering.
Over de verliezend finalist zijn de stemmers het veel minder eens. Lancelot, Leila, Ruben en Toos kregen allemaal evenveel stemmen,
Nou kenden we de 10e kandidaat en tevens eerste afvaller, Matteo, voorafgaand aan de eerste aflevering nog niet, maar zou dat iets hebben uitgemaakt in de verdenkingen?