Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.quote:Op zondag 27 november 2022 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is wel een aparte hoor, ik ga haar eigenlijk wel steeds boeiender vinden. Raar is ze zeker.
Ahw, arme jij, bubbel gebarsten.quote:Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.
Iedereen toont uiteindelijk zn ware ik.quote:Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.
Ik vind raar.quote:
ik denk dat je lang moet wachten. Niemand zal daar iets van gaan zeggen heb ik het ideequote:Op maandag 28 november 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
Ik wacht op de backfire, iedereen ziet dat ze duurder zijn dan 5 euro.
Jaquote:Op maandag 28 november 2022 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, arme jij, bubbel gebarsten.
Ik vind stomquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat je lang moet wachten. Niemand zal daar iets van gaan zeggen heb ik het idee
Black friday kortingquote:Op maandag 28 november 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
Ik wacht op de backfire, iedereen ziet dat ze duurder zijn dan 5 euro.
Dat gekrijs was ook niet aan te ontkomenquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In tegenstelling tot anderen die jarig waren, is nu iedereen wakker
Het is haar gegund, ze is zelf voor anderen ook altijd erg liefquote:Op maandag 28 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gekrijs was ook niet aan te ontkomen
Het is geen bonnetjes systeemquote:Op maandag 28 november 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is haar gegund, ze is zelf voor anderen ook altijd erg lief
Ik had het niet over haar cadeauquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen bonnetjes systeem
alleen af en toe lief zijn wil niet zeggen dat je dan recht hebt op veel duurdere verjaardagscadeaus
Niet iedereen is het daarmee eensquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Is het raar als ik zeg dat als iemand jarig is je als groep gewoon even opblijft al heb je helemaal niets met die persoon
Ja dat is raar.quote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Is het raar als ik zeg dat als iemand jarig is je als groep gewoon even opblijft al heb je helemaal niets met die persoon
Wat is er mis met 's morgens bij het ontbijt voor iemand zingen en dan diegene feliciteren?quote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
bij ons thuis ging het ook altijd zo, vond dat altijd erg leuk, maar ja niet iedereen in de loods wil zo lang opblijvenquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Ik vind het raar dat een verjaardag belangrijk is plus 40 mensen en ja met iedereen rekening houden?quote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
vals kreng die Esther. bleghquote:Op maandag 28 november 2022 00:16 schreef mootie het volgende:
Jw over ‘disrespect’, Esther vond het een mooi leerproces voor KimK
Jij bent niet op stream dus totaal niet boeiend.quote:
Cossertje pesten!quote:Op maandag 28 november 2022 00:14 schreef Pindaaatje het volgende:
Maar 1 stream en die staat op JW en Esther. Terwijl er dus allerlei activiteit is in de loods. Onbegrijpelijk
Oh jee er hebben zich er een paar verzameld hoor!quote:Op maandag 28 november 2022 00:17 schreef engine het volgende:
[..]
Jij bent niet op stream dus totaal niet boeiend.
Ja echtquote:Op maandag 28 november 2022 00:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Oh jee er hebben zich er een paar verzameld hoor!
Het is herhaling van de herhaling idd, ik ga ookquote:Op maandag 28 november 2022 00:21 schreef Pindaaatje het volgende:
Ik trek deze zeurpieten niet. Ik ga slapen. Tot morgen!
Er zijn nog steeds streamsquote:Op maandag 28 november 2022 00:23 schreef engine het volgende:
Hier verder
JAA / [JAA SC #10] Wordt er nog wat geelimineerd of wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |