Moet dat? Doe maar gewoon verse nieuwe mensen, ben de meeste hier nu wel beuquote:Op zondag 27 november 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Opdracht 1ste kerstdag, wie deze wint mag rechtstreeks door naar BB..pfff wie oh wie
Kanshebbers: G.J, Wanda en Zoe. Die willen een carrière op tv.quote:Op zondag 27 november 2022 23:41 schreef Silves het volgende:
Opdracht 1ste kerstdag, wie deze wint mag rechtstreeks door naar BB..pfff wie oh wie
Amen!!! maar die sbs gedachten, je weet maar nooit.quote:Op zondag 27 november 2022 23:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Moet dat? Doe maar gewoon verse nieuwe mensen, ben de meeste hier nu wel beu
quote:Op zondag 27 november 2022 23:44 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Bern over samen slapen
https://streamable.com/s4czps
Is die dutch nogwat nog online? Verse voorraad voor de komende dagen.quote:Op zondag 27 november 2022 23:44 schreef Hoempah het volgende:
Sasha en Bern over samen slapen
https://streamable.com/s4czps
Lijkt wel een leerling van Bern..die glijd op de gymleraar..tienertje ie fan is..hoopt op een 10 als hij eruit is,quote:Op zondag 27 november 2022 23:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Is die dutch nogwat nog online? Verse voorraad voor de komende dagen.
Dat zijn 3 lettersquote:Op zondag 27 november 2022 23:49 schreef Pindaaatje het volgende:
Zoë heeft blijkbaar veel spelfouten gemaakt waaronder haar eigen naam fout geschreven
Puntjes vergeten misschien.quote:
Dat is niet bestquote:
Ik las hier net sloffen van 30 euroquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Kimd jarig? Vooral benieuwd wat Jeff namens de groep gekocht heeft.
gouden ringquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef engine het volgende:
Kimd jarig? Vooral benieuwd wat Jeff namens de groep gekocht heeft.
Dat is ook niet best.quote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ik las hier net sloffen van 30 euro
30 eurie. Met verwarming erinquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar een raar mens hoe langer ik haar zie. Stille wateren hebben diepe gronden maar dat is dus niet altijd positief.quote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef ChocoFan het volgende:
Het onschuldige meisje Sasha hoopte net toen er iemand voorbij gehuppeld kwam, dat diegene op zijn bek zou vallen en tanden en bloed en zo. Bern 20 keer er achteraan, dit meent ze niet, tegen de camera's, Sasha's hoofd laat zien dat ze het wel meende.
Die zijn toch namens hemzelf, niet namens de groepquote:Op zondag 27 november 2022 23:53 schreef Pindaaatje het volgende:
[..]
Met zijn naam erin gegraveerd zeker?quote:
Hij heeft zelf toch geen geld, is automatisch geld van de groepquote:Op zondag 27 november 2022 23:55 schreef Verida het volgende:
[..]
Die zijn toch namens hemzelf, niet namens de groep
heel romantisch een hartje bijgedaan met J en K ....
quote:Op zondag 27 november 2022 23:55 schreef engine het volgende:
[..]
Met zijn naam erin gegraveerd zeker?
Het is wel een aparte hoor, ik ga haar eigenlijk wel steeds boeiender vinden. Raar is ze zeker.quote:Op zondag 27 november 2022 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar een raar mens hoe langer ik haar zie. Stille wateren hebben diepe gronden maar dat is dus niet altijd positief.
Ik vind dat heel sneu eigenlijkquote:
Vind dat soort uitspraken ook wel apart.quote:Op zondag 27 november 2022 23:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik vind het maar een raar mens hoe langer ik haar zie. Stille wateren hebben diepe gronden maar dat is dus niet altijd positief.
Mute maar alvast want ze wil pannen dekselsquote:Op zondag 27 november 2022 23:56 schreef mootie het volgende:
Kim is dus weer haske zat. Die kan ook geen maat houden. Schreeuwen en krijsen: nog 1 minuuut!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |