Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.quote:Op zondag 27 november 2022 23:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Het is wel een aparte hoor, ik ga haar eigenlijk wel steeds boeiender vinden. Raar is ze zeker.
Ahw, arme jij, bubbel gebarsten.quote:Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.
Iedereen toont uiteindelijk zn ware ik.quote:Op zondag 27 november 2022 23:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond haar lang leuk maar dat is wel voorbij.
Ik vind raar.quote:
ik denk dat je lang moet wachten. Niemand zal daar iets van gaan zeggen heb ik het ideequote:Op maandag 28 november 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
Ik wacht op de backfire, iedereen ziet dat ze duurder zijn dan 5 euro.
Jaquote:Op maandag 28 november 2022 00:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ahw, arme jij, bubbel gebarsten.
Ik vind stomquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ik denk dat je lang moet wachten. Niemand zal daar iets van gaan zeggen heb ik het idee
Black friday kortingquote:Op maandag 28 november 2022 00:01 schreef mootie het volgende:
Ik wacht op de backfire, iedereen ziet dat ze duurder zijn dan 5 euro.
Dat gekrijs was ook niet aan te ontkomenquote:Op maandag 28 november 2022 00:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
In tegenstelling tot anderen die jarig waren, is nu iedereen wakker
Het is haar gegund, ze is zelf voor anderen ook altijd erg liefquote:Op maandag 28 november 2022 00:03 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat gekrijs was ook niet aan te ontkomen
Het is geen bonnetjes systeemquote:Op maandag 28 november 2022 00:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Het is haar gegund, ze is zelf voor anderen ook altijd erg lief
Ik had het niet over haar cadeauquote:Op maandag 28 november 2022 00:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is geen bonnetjes systeem
alleen af en toe lief zijn wil niet zeggen dat je dan recht hebt op veel duurdere verjaardagscadeaus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |