Ja maar Recce speelt valsquote:
Wil je tegen mij spelen?quote:
prima hoorquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wil je tegen mij spelen?Dan kan ik het ook weer eens installeren
Heb net een account gemaakt, ik heet kwiews. Dan kun je me vinden (neem ik aan)quote:
En dan tegen twee oudere dames valsspelen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, tegen mijn stiefmoeder en een tante.
quote:
heb je een uitnodiging gehad?quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb net een account gemaakt, ik heet kwiews. Dan kun je me vinden (neem ik aan)
Ja, maar zij spelen ook vals, dus ik moet wel.quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En dan tegen twee oudere dames valsspelen?
quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar zij spelen ook vals, dus ik moet wel.
Je legt de lat gelijk hoog, godsamme zegquote:
Kan ook dat het gewoon harde knallen waren. Is voor mij 1 pot natquote:Op zaterdag 26 november 2022 22:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier niet vandaag. Meestal zijn er hier rond 23:00 een aantal harde knallen te horen.
sushiquote:Op zaterdag 26 november 2022 23:43 schreef kwiwi het volgende:
We gaan nu sushi eten maar eigenlijk duik ik liever m'n bed in
quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:43 schreef kwiwi het volgende:
We gaan nu sushi eten maar eigenlijk duik ik liever m'n bed in
solo de polo?quote:Op zaterdag 26 november 2022 23:38 schreef Ama het volgende:
Solo moest vandaag ineens vroeg weg dus nu heb ik echt al de hele dag het idee dat het zondag is.
mja, prijs van vroeg slapen.quote:
Hier zijn gangetje. Daar dan? Ben je weer helemaal opgeknapt?quote:
helemaal vind ik van niet, nog beetje last van keelpijn maar niet meer echt ziek.quote:Op zondag 27 november 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier zijn gangetje. Daar dan? Ben je weer helemaal opgeknapt?
Houdt wel lang aan.quote:Op zondag 27 november 2022 07:07 schreef mschol het volgende:
[..]
helemaal vind ik van niet, nog beetje last van keelpijn maar niet meer echt ziek.
vandaag ook weer lekker extra aan de bak want drukdrukdruk op werk
ik hoor van meer mensen om mij heen dat het lang aanhield.quote:
ja dat zeker zo en tis allemaal uiteraard vrijwillig, had ik andere plannen gehad dan was het "jammer joh" geweestquote:Zelfs in het weekend aan het werk. Gelukkig maar dat het druk is op je werk dat betekend dat de zaken goed lopen.
KLopt, ik heb zo 4 weken geleden bronchitis gehad na een AB kuurtje weg nu heb ik weer een kuurtje B weer terugquote:Op zondag 27 november 2022 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
ik hoor van meer mensen om mij heen dat het lang aanhield.
[..]
ja dat zeker zo en tis allemaal uiteraard vrijwillig, had ik andere plannen gehad dan was het "jammer joh" geweest
das helemaal vervelend.quote:Op zondag 27 november 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
KLopt, ik heb zo 4 weken geleden bronchitis gehad na een AB kuurtje weg nu heb ik weer een kuurtje B weer terug
mja ik weet op dit soort weekenden dat het eraan zit te komen, en uiteindelijk is het extra ¤¤¤ voor mij eind van de maand.quote:Voor jou baas dan fijn dat je tijd had vandaag en geen andere plannen hebt/
Komt vast wel weer goed, gelukkig heb jij geen last van de mannengriep en ga je gewoon doorquote:Op zondag 27 november 2022 07:32 schreef mschol het volgende:
[..]
das helemaal vervelend.
ik heb nu vooral bij slikken dat een hoek nog gevoelig is en af en toe een hoestje maar thats it.. goed genoeg om te werken en alles te doen, maar dus niet van mening dat ik 100% hersteld ben
[..]
mja ik weet op dit soort weekenden dat het eraan zit te komen, en uiteindelijk is het extra ¤¤¤ voor mij eind van de maand.
moet komende week nog wel kadootjes uitzoeken voor sinterklaas, hoef ik gelukkig zondag pas te hebben, maar altijd lastig..
ik probeer dat te voorkomen ja, neemt niet weg dat ik tijdens de 4 ziekte dagen wel dat gevoel hadquote:Op zondag 27 november 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt vast wel weer goed, gelukkig heb jij geen last van de mannengriep en ga je gewoon door![]()
ik ben uitgenodigd bij vrienden en die hebben "het" al aan de kids verteld (reacties met de volgende strekking: 5jarige: oh maar dat wist ik al dat jullie kadootjes kochten, 9 jarige: ja maar zwarte piet bestaat toch gewoonquote:Je die extra ¤ zijn in deze tijden meer dan welkom.
Hier doen we niet meer aan Sinterklaas en de Kerst heb ik nog nooit met cadeautjes gedaan.
Ik geef liever zo wat tussen door dan op die verplichte dagen.
Toen de kids nog klein waren deed ik wel aan Sinterklaas. Maar dat hele feest in om zeep geholpen de sfeer is weg
Dat is de ook een mooie tijd, weten dat het niet zo is maar ergens diep van binnen nog die twijfel. Die van 5 was er wel heel vlot bij om niet meer te gelovenquote:Op zondag 27 november 2022 07:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik probeer dat te voorkomen ja, neemt niet weg dat ik tijdens de 4 ziekte dagen wel dat gevoel had
[..]
ik ben uitgenodigd bij vrienden en die hebben "het" al aan de kids verteld (reacties met de volgende strekking: 5jarige: oh maar dat wist ik al dat jullie kadootjes kochten, 9 jarige: ja maar zwarte piet bestaat toch gewoon)
Die laatste zit beetje in overgangsfase die vind het allemaal nog wel erg leuk al weet die wel gewoon dat het nep is.
ik kom met wat kleins, wil niet helemaal met lege handen aankomen als ik uitgenodigd ben
en ik ben het met je eens dat de sfeer weg is hoor, ik heb liever een maand of 2 kerstsfeer
bij ons thuis deden we trouwens met kerst ook kadootjes al waren die vaker meer praktisch van aard:truien, sokken ed
Is ook altijd lastig een nieuwjaarlot of een deel van een lot van de staatslotterij is ook altijd leuk, weet alleen niet wat het kost en hoeveel je uit wil geven.quote:Op zondag 27 november 2022 07:48 schreef mschol het volgende:
nog wat origineels verzinnen voor de vrienden zelf, al is dat best lastig, zat al te denken aan een december kraskalender voor beide, ookal is dat best afgezaagd
voor de kids zit ik rond een 10tje ppquote:Op zondag 27 november 2022 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook altijd lastig een nieuwjaarlot of een deel van een lot van de staatslotterij is ook altijd leuk, weet alleen niet wat het kost en hoeveel je uit wil geven.
Nee, daar kom je niet ver mee met een dinerbon van 15 euro, uit eten is echt duur gewordenquote:Op zondag 27 november 2022 08:09 schreef mschol het volgende:
[..]
voor de kids zit ik rond een 10tje pp
zoiets vond ik als kleinigheidje prima, 15 had ook nog ok geweest.
kan er iig niet een dinerbon voor geven, zoiets vond ik ook wel een idee.
zelfs 30 is krap (2x15, 15pp)quote:Op zondag 27 november 2022 08:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar kom je niet ver mee met een dinerbon van 15 euro, uit eten is echt duur geworden
Daar kan je niet van uit eten gaan, hooguit een patatje met een snackie en wat drinkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |