ja precies, heel irritant maar goed, heb nog een week om wat te verzinnenquote:Op zondag 27 november 2022 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan je niet van uit eten gaan, hooguit een patatje met een snackie en wat drinken
Wat kost een bioscoopje tegenwoordig? Misschien een bioscoopbon?quote:Op zondag 27 november 2022 08:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ja precies, heel irritant maar goed, heb nog een week om wat te verzinnen
even snel gekeken naar avondvoorstelling, 14,50 pp voor alleen ticketquote:Op zondag 27 november 2022 08:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat kost een bioscoopje tegenwoordig? Misschien een bioscoopbon?
mmm ook geen optie dus. Dan zit je al bijna op 30 euroquote:Op zondag 27 november 2022 08:27 schreef mschol het volgende:
[..]
even snel gekeken naar avondvoorstelling, 14,50 pp voor alleen ticket
10 euro is geen harde grens hoor, bioscoop is best een idee, ticketprijs verschilt ook nog waar en wanneer je gaat, neem ik mee in de overwegingquote:Op zondag 27 november 2022 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
mmm ook geen optie dus. Dan zit je al bijna op 30 euro
Of een bon van de slager zodat ze een rollade of zo kunnen kopen met de Kerstquote:Op zondag 27 november 2022 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
10 euro is geen harde grens hoor, bioscoop is best een idee, ticketprijs verschilt ook nog waar en wanneer je gaat, neem ik mee in de overweging
1 van de 2 is boer.. en die regelen hun vlees al via een boer grotendeelsquote:Op zondag 27 november 2022 08:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of een bon van de slager zodat ze een rollade of zo kunnen kopen met de Kerst
O ja dan is zo bon niet echt ietsquote:Op zondag 27 november 2022 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
1 van de 2 is boer.. en die regelen hun vlees al via een boer grotendeels
Moet je je ogen opendoenquote:
Het is vooral heer erg donkergrijsquote:Op zondag 27 november 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je je ogen opendoenhier is het al volop licht buiten
Dat wel, het is niet echt stralend als je naar buiten kijktquote:Op zondag 27 november 2022 08:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is vooral heer erg donkergrijsWordt zo'n lekkere treurige regenachtige zondag, vanmiddag lekker de playstation aan dus
Hey Bosquote:
Klimse, doe wel voorzichtigquote:
eensquote:Op zondag 27 november 2022 08:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgende week hele week van de trieste weer. Liever veel graden warmer en zon.
Ik normaal ook, maar met die dure gasprijzen laat maarquote:
tips kan ik altijd waarderen hoor, kadootjes shoppen vind ik altijd heel vervelendquote:Op zondag 27 november 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dan is zo bon niet echt iets![]()
Weet niet of zo drinken? Een lekker flesjes wijn of iets anders
Ach waar bemoei ik mij mee je vindt vast wel iets
ik heb de zin aangepastquote:Op zondag 27 november 2022 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik normaal ook, maar met die dure gasprijzen laat maar
moet de hele dag?quote:Op zondag 27 november 2022 09:14 schreef mschol het volgende:
hier ook donker grijs en grauw..
wil over uurtje ofzo wel op werk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |