Hoelaat wijnenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef Aggie46 het volgende:
Wat gaat er door dat koppie heen?
[ afbeelding ]
Bijna niet in beeld. Jeff vertelde wel tegen JW vanmiddag dat ze elke dag haar 24 uur aanvraagt en opzegt..quote:
vreemd dat dat magquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:56 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bijna niet in beeld. Jeff vertelde wel tegen JW vanmiddag dat ze elke dag haar 24 uur aanvraagt en opzegt..
Tjongejongu wat een kutgroep,....quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:54 schreef Aggie46 het volgende:
Wat gaat er door dat koppie heen?
[ afbeelding ]
Nee, hij geniet samen met Isaac.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
Tjongejongu wat een kutgroep,....
Jaja.. eerst meedoen en later in een hoekje de rest afzeiken.. steevast datzelfde scenarioquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, hij geniet samen met Isaac.
Heb jij geen streams?quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. eerst meedoen en later in een hoekje de rest afzeiken.. steevast datzelfde scenario
In de schoenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Morgen krijgt er iemand een tondeuse
Het woord tondeuze is al vele maken gevallen, ergens zal er wel iets mee gedaan wordenquote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Exact. Vind er weinig leuks aan.quote:Op zaterdag 26 november 2022 20:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jaja.. eerst meedoen en later in een hoekje de rest afzeiken.. steevast datzelfde scenario
ok danquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, en uitstekend geluid ook
nu nog uitstekende orenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jawel, en uitstekend geluid ook
Flaporen?quote:
dat zijn uit stekende orenquote:
Geen idee.quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:04 schreef Seattle het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of was dit het alweer? Iemand op de hoogte van het programma?
Vanavond was alleen schoen zetten en liedjes zingenquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:04 schreef Seattle het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren of was dit het alweer? Iemand op de hoogte van het programma?
ben bang van niet Aggiequote:Op zaterdag 26 november 2022 21:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Geen idee.
Vanmiddag hoorde ik om 21.00 uur dus misschien gaat er nog iets gebeuren.
Metooquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang van niet Aggie
gelukkig de TV erbij aan [ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zijn weer aan het keezen
wat een wereld idee al die spelletjes in de loodsAls je het niet kunt oplossen, is het geen probleem.
Hij wil zich morgen verkiesbaar stellen..quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:08 schreef mangalie het volgende:
Als Isaac manager gaat worden dan haak ik af...
Hij gaat het wel worden vrees ikquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:08 schreef mangalie het volgende:
Als Isaac manager gaat worden dan haak ik af...
ik hoop dat hij zo hard op zijn wafje gaatquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij gaat het wel worden vrees ik
quote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hij gaat het wel worden vrees ik
Hoop dat hij compleet ontmaskerd wordtquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat hij zo hard op zijn wafje gaat
huilend naar huisquote:Op zaterdag 26 november 2022 21:10 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hoop dat hij compleet ontmaskerd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |