Zou je daar niet eens mee beginnen dan?quote:We kopen overigens lang niet alles B merk
Typfout, bedoelde we hebben niet alles A merk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef Het_Bokje het volgende:
Gewoon, niet meer uitgeven dan strikt noodzakelijk.
[..]
Zou je daar niet eens mee beginnen dan?
prijzen zijn toch bekend?
Als je écht moet besparen drink je geen frisdrank bijvoorbeeld.
¤ 0.41 voor een blikje fris thuis .... |: WHY?? 1L cola kost 1.99 in fles.
Ik ga TS geen inzicht geven in mijn uitgaven. Wat levert dit mij op?
Nee, andere producten / andere winkels (aldi, lidl bv) ?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat voor tips zoek je? Minder eten?
3x 0.33l a 0.41 is minder dan 1l a 1,99 ...je vrouw rekent zeker voor je?quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:37 schreef Het_Bokje het volgende:
Gewoon, niet meer uitgeven dan strikt noodzakelijk.
[..]
Zou je daar niet eens mee beginnen dan?
prijzen zijn toch bekend?
Als je écht moet besparen drink je geen frisdrank bijvoorbeeld.
¤ 0.41 voor een blikje fris thuis .... |: WHY?? 1L cola kost 1.99 in fles.
Ik ga TS geen inzicht geven in mijn uitgaven. Wat levert dit mij op?
TS is een cuck die zijn vrouw de boodschaptouwtjes in handen heeft gegeven, en nu is hij de lul.
HAHAHA
haha, ik ben lekker bezig qua prijzenquote:Op zaterdag 26 november 2022 18:50 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
3x 0.33l a 0.41 is minder dan 1l a 1,99 ...je vrouw rekent zeker voor je?
Hier en daar wat minder luxe, hier en daar meer B merken.
Maar vooral niet naar de jumboof AH, of lokale buurtsuper.
Dirk en Lidl, en op de bulk aanbiedingen letten. Bij Fe2O3 in de voorraadkast staat altijd zat
Ja, maar TS wil besparen op boodschappen, maar doet de boodschappen niet zelf,,, Lekker handig dan 'bezuinigen op jezelf'...quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:52 schreef christmastsunami het volgende:
Het makkelijkste is om te bezuinigen op je zelf. Je ontzegd je zelf dan iets wat je normaal wel kocht, iets wat je best kan missen. En vooral het noodzakelijke kopen en zien of er nog iets overblijft.
Ja maar dat besparen schiet niet op, je kan beter hetzelfde blijven kopen, maar dan er wat minder van. Gewoon helemaal schrappen. Dat besparen is een beetje hier en een beetje daar, Je kan beter meteen ergens het hakmes inzetten. En bezuinigen op jezelf, je leuke dingen gaan weg saneren.quote:Op zaterdag 26 november 2022 18:55 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Ja, maar TS wil besparen op boodschappen, maar doet de boodschappen niet zelf,,, Lekker handig dan 'bezuinigen op jezelf'...
Je moet niet bezuinigen op jezelf, maar door jezelf. (of een goede vrouw)
Jamaar als de vrouw van TS de boodschappen doet, dan is er toch geen alternatief om het zelf te doen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:00 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ja maar dat besparen schiet niet op, je kan beter hetzelfde blijven kopen, maar dan er wat minder van. Gewoon helemaal schrappen. Dat besparen is een beetje hier en een beetje daar, Je kan beter meteen ergens het hakmes inzetten. En bezuinigen op jezelf, je leuke dingen gaan weg saneren.
ze moeten die uitkeringen ook gewoon wat hoger maken, dan hoef je ook niet zoveel te doenquote:
Je gaat schrikken @Het_Bokjequote:Op zaterdag 26 november 2022 18:49 schreef Het_Bokje het volgende:
Geen koek, geen chips, minder vleesch.
En TS geeft 0.0 info hoeveel er nu uitgegeven wordt (en voor hoeveel personen).
Vind ik niet (exorbitant) veel hoor. Ik mijn eentje moet ik oppassen om voor ¤50,-/week klaar te zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Je gaat schrikken @:Het_Bokje
Zit je op een stoel, hou je vast.
Gezinssituatie: 3 personen
Kosten per week aan boodschappen: 200 euro
Voor goed vlees ga je naar de plus niet duur en al helemaal niet als het 50% korting is.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Kosten per week aan boodschappen: 150 a 200 euro (afhankelijk of er vlees gekocht wordt, want dat is erg duur begreeep ik)
Wij ook wel hoor. 150 euro standaard boodschappen en nog 50 euro los in de week. En soms meer.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Kosten per week aan boodschappen: 150 a 200 euro (afhankelijk of er vlees gekocht wordt, want dat is erg duur begreeep ik)
50% korting nadat de prijzen 100% gestegen zijn?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:21 schreef Aloria het volgende:
[..]
Voor goed vlees ga je naar de plus niet duur en al helemaal niet als het 50% korting is.
Ik lees dat steeds meer mensen dat doen. Zag een heel lijstje met tips op Twitter voorbij komen, met de zelfscan.quote:
Die is hier niet in de buurtquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:21 schreef Aloria het volgende:
[..]
Voor goed vlees ga je naar de plus niet duur en al helemaal niet als het 50% korting is.
dan is het misschien toch nog niet zo heel gekquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Wij ook wel hoor. 150 euro standaard boodschappen en nog 50 euro los in de week. En soms meer.
Ik vind het niet vreemd.
Je kunt ook een weekmenu maken aan de hand van de prijzen bv van de bonusfolder van de AH van volgende week.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:18 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Nog geen stom idee @mailyquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:29 schreef maily het volgende:
Je kunt ook een weekmenu maken aan de hand van de prijzen bv van de bonusfolder van de AH van volgende week.
Dan maak je een weekmenu aan de hand van de aanbiedingen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:32 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Nog geen stom idee @:maily
Bespaar je zo veel?
Nee. Je hebt gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:28 schreef stropdaz het volgende:
[..]
dan is het misschien toch nog niet zo heel gek
Hier vrijdag:quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee. Je hebt gewoon gelijk.
Vrijdagmiddag met zijn tweeën: 2 haringen, 2 kleine palingen, 1 kleine portie kibbeling: 18 euro.![]()
Bij de viskraam.
Wouw.
En dit is ook interessant: CUL / Too good to go - wat hebben jullie al gehaald?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:32 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Nog geen stom idee @:maily
Bespaar je zo veel?
Hoe ga je voor goed vlees naar de plus?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:21 schreef Aloria het volgende:
[..]
Dat doe ik meestal. Mijn weekmenu afstemmen op de bonus. Boodschappen worden bezorgd, dus geen verleiding om extra veel te kopen. Maar dan nog zijn veel zaken heel veel duurder geworden. Kaas bijv.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:29 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt ook een weekmenu maken aan de hand van de prijzen bv van de bonusfolder van de AH van volgende week.
En kijk hier eens: LIF / Zuunig zijn, it's a way of life!
Koop dan niet de a merk aanbiedingen want die zijn meestal nog steeds duurder als de eigen merk ! Heb je a merk rookworst 1+1 gratis samen 5.00 euroquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:33 schreef maily het volgende:
[..]
Dan maak je een weekmenu aan de hand van de aanbiedingen.
Dus ja, dan bespaar je best veel.
En groenten/fruit kopen in het seizoen.
En een krop sla ipv een zak gesneden sla.
Wel begrijpelijk maar natuurlijk niet echt een oplossing., zeker niet voor lange termijn. Sta je daar als 40-jarige schichtig om je heen te kijken als je voorbij de kassa looptquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:24 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees dat steeds meer mensen dat doen. Zag een heel lijstje met tips op Twitter voorbij komen, met de zelfscan.
Jaquote:Op zaterdag 26 november 2022 19:38 schreef Aloria het volgende:
[..]
Koop dan niet de a merk aanbiedingen want die zijn meestal nog steeds duurder als de eigen merk ! Heb je a merk rookworst 1+1 gratis samen 5.00 euro
B merk rookworst geen aanbieding 2.25 per stuk 😉 scheelt je 50 cent of zelfs 2.25 als je er maar 1 nodig hebt
Ja. Ik geloof je zo.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:34 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hier vrijdag:
- 1 kop koffie
- 2 erwtensoep
- 2 broodjes smeerkaas
- 1 jus dorange
26 euro
Bizar
Met de auto 😅 al denk ik dat je wat anders bedoeld ?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:34 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Hoe ga je voor goed vlees naar de plus?
Het is niet mijn manier van leven. Met een kind om me heen.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:38 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk maar natuurlijk niet echt een oplossing., zeker niet voor lange termijn. Sta je daar als 40-jarige schichtig om je heen te kijken als je voorbij de kassa loopt
Die keuze maak je toch zelf?quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:34 schreef stropdaz het volgende:
[..]
Hier vrijdag:
- 1 kop koffie
- 2 erwtensoep
- 2 broodjes smeerkaas
- 1 jus dorange
26 euro
Bizar
Klopt, dit zou in principe niet hoeven.quote:Op zaterdag 26 november 2022 19:40 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Die keuze maak je toch zelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |