abonnement Unibet Coolblue
pi_206828172
Als je hier verslaafd bent heb je betrouwbare adresjes genoeg, als je eenmaal contact hebt kun je zoveel sos in je neus proppen als je wil

Het initiële contact en betrouwbaarheid van de dealer, de kwaliteit van de sos ook natuurlijk

Maar als je de wereld rond reist heb je dit probleem steeds en iedere keer opnieuw dat lijkt me niet handig als je het nodig hebt maar dan ineens waspoeder aan het snuiven bent ipv kwaliteits sos

Dus hoe kom je wereldwijd aan kwaliteitsdrugs als je ook nog eens overal bekend bent?
pi_206828265
Als ik dealer was zou ik mijn coke Cultuur noemen. Lekker cultuur snuiven ^O^
  zaterdag 26 november 2022 @ 15:06:22 #4
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_206828861
door gewoon backstage te vragen of iemand coke heeft, of dat ze het kunnen regelen. Zo gebeurt dat nu in ieder geval. De muzikanten en (tour)managers weten natuurlijk wel aan welk soort medewerkers ze dat moeten vragen.
pi_206828893
quote:
Dus hoe kom je wereldwijd aan kwaliteitsdrugs als je ook nog eens overal bekend bent?
Binnenkort te lezen in de biografie van Matthijs van Nieuwkerk: Ik Draaide Door (te verkrijgen in de betere boekhandel)
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_206849742
Groot inkopen en zelf meenemen.
En af en toe de dealer laten vliegen naar locatie.
Denk ik.
pi_206889703
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2022 22:37 schreef stropdaz het volgende:
Groot inkopen en zelf meenemen.
En af en toe de dealer laten vliegen naar locatie.
Denk ik.
Het risico om op shciphol door een drugshond besnuffelt te worden gaan die sterren echt niet nemen :P

er wordt gewoon lokaal een mannetje geregeld. Bij die artiesten hangt altijd een zweem van coke omheen, dus waarschijnlijk weet iedere lokale tourguide/beveiliger wel wat te regelen
hardcoholic
  donderdag 1 december 2022 @ 13:42:37 #8
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_206892376
Gewoon op je rider zetten.
  donderdag 1 december 2022 @ 15:17:26 #9
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_206893509
Boney M was de naam van de groep, ik neem aan dat je het over Bobby Farrell hebt.

Frank Farian had een nummer geschreven, dat opgenomen met zijn eigen stem (zwaar vervormd) voor meerdere partijen, en uitgebracht onder de naam Boney M. Daarna is hij er een groep bij gaan zoeken.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_206893548
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2022 14:27 schreef SnodeSnuiter het volgende:
sos in je neus proppen
Dat wil je niet hoor
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')