Gaat ze douchen moet ze haar microfoon controlerenquote:
Oh leuk dan doe ik ook mee.quote:
Ze gaat fietsen vandaagquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:12 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
doet zij überhaupt nog iets anders dan de hele dag in de keuken staan..
Ze kan ook ff helpen, of zie ik dit verkeerd. Net als Wendy en Rupert die ook staan te kijkenquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:37 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
leila die 10 minuten staat te kijken of ze tóch door een gedweilde keuken kan lopen, wat een volk
Ieder heeft zijn eigen corvee-taak.quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze kan ook ff helpen, of zie ik dit verkeerd. Net als Wendy en Rupert die ook staan te kijken
hoe Janet staat te dweilen.
Omdat we in 2022 in Nederland wonenquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom lopen die vrouwen toch rond in beha of string in een loods waar ook mannen wonen
Je loopt toch op het strand of op het zwembad ook in bikini waar mannen komen?quote:Op zaterdag 26 november 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Waarom lopen die vrouwen toch rond in beha of string in een loods waar ook mannen wonen
Waarom lopen sommige mannen bijna in hun blote reet waar ook vrouwen wonenquote:Op zaterdag 26 november 2022 11:55 schreef Dotteke het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |